بحث فقه رسانه را جدی بگیریم | معتقدم با رسانه می‌توانیم دشمن را به عقب بنشانیم

نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در دیدار با رئیس و جمعی از مسئولان اداره کل روابط عمومی این سازمان ضمن تأکید بر اهمیت فقه رسانه و رعایت صداقت در انتشار اخبار، گفت: معتقدم با رسانه می‌توانیم دشمن را به عقب بنشانیم.
شنبه، 19 مرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بحث فقه رسانه را جدی بگیریم | معتقدم با رسانه می‌توانیم دشمن را به عقب بنشانیم
به گزارش پرتال فرهنگی راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در دیدار با رئیس و جمعی از مسئولان اداره کل روابط عمومی این سازمان در روز خبرنگار گفت: بحث فقه رسانه بحثی بسیار جدی است. فقه رسانه را باید به خیلی‌ها درس داد. رسانه مانند زبان است. اگر ما در اخلاق و فقه آفات زبان داریم در رسانه هم این آفات وجود دارد و گسترش پیدا می‌کند.
 
وی ادامه داد:
رسانه مرزهای مختلفی را در جامعه تعیین می‌کنند و حساسیت‌ها را برمی‌انگیزانند و می‌توانند جامعه را از حالت خنثی بودن خارج کنند.
 
دکتر خاموشی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبیین اهمیت رسانه در دنیای امروز تصریح کرد: رسانه در زمان حاضر یکی از مؤلفه‌های قدرت است و می‌تواند میدان‌داری کند.
من معتقدم با رسانه می‌توانیم دشمن را به عقب بنشانیم و بی‌انگیزه و بی‌اراده‌اش کنیم.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه  همچنین یادآور شد: تحریم‌ها از بین خواهد رفت چراکه از یک طرف دنیا از این تحریم‌ها تبعیت نمی‌کند و از طرف دیگر جریان مقاومت و استقامت ما پاسخ داده است. اگر رسانه‌ها درست عمل کنند حتی شرایط به‌گونه‌ای پیش خواهد رفت  که آمریکا مجبور شود خسارات چهل سال تحریم ایران را بدهد. چنین چیزی دور از دسترس نیست.
بحث فقه رسانه را جدی بگیریم | معتقدم با رسانه می‌توانیم دشمن را به عقب بنشانیم
 

مرتبط
هزینه‌های اوقاف باید با فناوری کاهش پیدا کند | بایسته های تشکیل پارک فناوری در موقوفات

تولید علم راه خروج از اقتصاد تک‌محصولی است | پیام چیزی نیست که شما منتقل می کنید بلکه مفهومی است که مخاطب دریافت می کند
وقف نفت دوم است



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.