برای سرخابی ها شخصی تصمیم می گیرند

حسن روشن در گفتگو با راسخون:انتظار نداشتم استقلال بتواند تراکتور را شکست دهد/استراماچونی راه سختی در پیش دارد

پیشکسوت استقلال بابیان اینکه انتظار نداشتم این تیم تراکتور را شکست دهد، گفت: تازه اول راه است و استراماچونی راه سختی در پیش دارد.
يکشنبه، 12 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
حسن روشن در گفتگو با راسخون:انتظار نداشتم استقلال بتواند تراکتور را شکست دهد/استراماچونی راه سختی در پیش دارد
حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به پیروزی پرگل استقلال مقابل تراکتور در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر بعد از مدت ها یک فوتبال کم نقص از استقلال دیدیم. آن هم مقابل یکی از تیم های مدعی لیگ. بازی خیلی خوب و منطقی و پر از نکات مثبت بود که البته جاهایی هم تیم مشکلات تاکتیکی داشت. این تیم در شروع کار خود است و باید حمایت های لازم از آن صورت گیرد تا راهی را که در پیش گرفته، به موفقیت ختم شود.
 
وی افزود: باید مدیریت این تیم را حفظ کند و اجازه ندهد بازیکنانش از تیم بروند. این تیم خیلی خوب شده و تازه راه خود را پیدا کرده است. باید به استراماچونی بیشتر فرصت دهند تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند. او راه سختی در پیش دارد. به شرطی که این تیم بماند و بازیکنانش تغییر نکنند. مدیریت وظیفه سنگینی دارد و حالا باید از تیم مواظبت کند. وگرنه بازهم مثل سال های قبل باید تیم از نو ساخته شود و فقط حرص و جوش و سردرد برای هوادار می ماند.
 
پیشکسوت استقلال تصریح کرد: انشالله شرایط تیم ما همین طور خوب پیش برود و هوادار راضی و راحت باشد. درست است که استقلال یک نتیجه ی خیلی خوب مقابل تراکتور گرفت اما بازهم قضاوت زود است. حالت رشد و پیشرفت تیم خوب است. با یکی دو پیروزی نمی شود تیمی را قضاوت کرد. در حالت کلی باید نیم فصل بگذرد تا در مورد شرایط تیم نظر داد. خودم انتظار نداشتم که استقلال بتواند تراکتور را شکست دهد و این قدر خوب بازی کند. البته یک نیمه بیشتر بازی را ندیدم. خیلی وقت است که فوتبال را برای راحتی خودم نمی بینم. این بازی را هم چون جایی بودم و داشتند می دیدند، تماشا کردم. برای خودم نه برای تماشاگران خوشحالم.
 
حسن روشن گفت: مهاجم خارجی استقلال بالاخره خودی نشان داد و از فرصت هایی که داشت به نحو احسن سود برد. البته او کمی نیاز به زمان دارد. امیدوارم مجموعه تلاش خود را بیشتر کند تا این هواداران به حق خود برسند. وقتی طرفداران استقلال و پرسپولیس خوشحال باشند، جامعه سالم و شاداب می شود. 50، 60 میلیون وقتی بابت نتیجه گیری تیمشان شاد شوند، کشور رونق می گیرد و همه سرحال هستند. باید دولت هوای دو تیم را بیشتر از این داشته باشد. نه اینکه تصمیمات شخصی بگیرند. هنوز هم معتقدم در راس دو باشگاه، مدیرعامل و هیات مدیره هیچ کاره اند.
 
وی با اشاره به وضعیت تراکتور خاطرنشان کرد: تراکتور تیمی است که هنوز زود است روی آنها به عنوان یک مدعی حساب کرد. تیمشان الان هم خیلی خوب است و بازیکنان خوبی دارند اما برای قهرمان شدن چند سال زمان می خوهند. حالا حالاها وقت می برد تا بتوانند قهرمان شوند. البته دارند برای این مسئله تلاش می کنند. هنوز هم قهرمانی مال استقلال و پرسپولیس است. به خاطر پیشرفت فوتبال. هروقت این دو تیم کنار هم قدرتمند بودند، تیم ملی قدرتمندی داشتیم.
 
پیشکسوت استقلال ادامه داد: معتقدم که امسال هنوز مدعیان اصلی مشخص نشده اند. پرسپولیس و استقلال هم تا الان در حد مدعی نشان نداده اند و نوسان دارند. اینها زمانی که خوب باشند، برای ساختار ملی خوب است. سپاهان هم متزلزل است. همه روی تراکتور حساب می کردند اما 2، 3 هفته است که می بازد. همه ی نتایج طوری رقم خورده که امتیازات نزدیک است. لیگ بدی نیست اما آن طور که باید نشده است. امیدوارم در آینده بازی ها بهتر شود و از تیم ها فوتبال ببینیم.
 
حسن روشن گفت: این همه هزینه می شود تا تیم ها فوتبال بازی کنند. هوادار هم پول می دهد و وقت می گذارد تا از تیمش فوتبال خوب ببیند. همه در کنار نتیجه گیری باید به فکر بازی زیبا هم باشند. استقلال باید شرایط خود را به ثبات برساند. یعن اینکه این قدر پیروزی بیاورد تا هوادار به تیمش اطمینان پیدا کند. هنوز هم مشکلاتی در تیم و باشگاه وجود دارد که نباید پشت نتایج پنهان شود. شروع کار خوب است اما باید کاری کنند تا این شرایط خوب ادامه دار باشد و تیم به ثبات برسد. 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.