آبی ها روی نیمکت یک کریم باقری می خواهند

مهدی پاشازاده در گفتگو با راسخون: در رختکن استقلال باندبازی وجود دارد/فتحی نمی داند به کدام باشگاه پا گذاشته است

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه کسی باید بیاید تا باندبازی در رختکن را قلع و قمع کند، گفت: متاسفانه فتحی مدیرعامل باشگاه نمی داند به کجا پا گذاشته و این تیم چقدر ارزشمند است.
شنبه، 6 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
مهدی پاشازاده در گفتگو با راسخون: در رختکن استقلال باندبازی وجود دارد/فتحی نمی داند به کدام باشگاه پا گذاشته است
پیشکسوت استقلال با بیان اینکه کسی باید بیاید تا باندبازی در رختکن را قلع و قمع کند، گفت: متاسفانه فتحی مدیرعامل باشگاه نمی داند به کجا پا گذاشته و این تیم چقدر ارزشمند است.
 
مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به اوضاع به هم ریخته ی استقلال و نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: وقتی اوضاع تیمی به هم ریخته باشد، درست کردن شرایط سخت است. می گویند درست کردن همیشه سخت تر از خراب کردن است. باید حوصله داشت. کار بلد بود و درست کرد. اما متاسفانه اراده ای برای درست کردن استقلال وجود ندارد. واقعا نمی دانم چه بگویم. دلیل اوضاع کنونی استقلال، تصمیمات بدی است که از سوی وزارت ورزش گرفته می شود.
 
وی ادامه داد: وقتی تصمیمات بد و بدون کارشناسی اتخاذ می کنند، نتیجه اش همین می شود که می بینید. این تصمیمات برای الان هم نیست. صددرصد مقصر این شرایط بد تصمیمات مدیریتی است. الان نمی توانیم به استراماچونی سخت بگیریم که چرا اوضاع این طور است؟ موقعی می توانیم از او توضیح بخواهیم که به او تیم تحویل داده باشیم. تیمی به او ندادیم. خرابه به او دادیم. وقتی او مقابل ذوب آهن اخراج شد، چه کسی لب خط رفت؟ او تیم ندارد. این را مسئولین باید جواب بدهند. آنها باید می دانستند که اگر قرار است مربی خارجی بیاورند، حتما یک ایرانی کاربلد را کناردستش بگذارند. کسی کنارش می گذاشتند که کمکش کند نه اینکه زیرآبش را بزند.
 
پیشکسوت استقلال تصریح کرد: اگر استراماچونی دستیار ایرانی قبول نمی کرد، او را از اول انتخاب نمی کردند. باشگاه باید شرط می گذاشت و هر مربی ای که می توانست قبول کند، می آمد. باشگاه باید نفری کنار استراماچونی می گذاشت که هم به لحاظ فنی و هم مدیریتی به او کمک می کرد. اوضاع طوری است که هیچ پیشکسوت استقلالی نمی تواند کمکی کند. نه باشگاه زنگی می زند. نه مشورت می خواهد و نه چیزی. تصمیمات شخصی و فردی گرفته می شود. خودشان عقل کل اند و تصمیم گرفتند و حالا باید پاسخگو باشند.
 
مهدی پاشازاده در خصوص اینکه آیا بابت نتایج ضعیف تیم استراماچونی چقدر مقصر است؟ گفت: حتما استراماچونی هم مقصر است ولی باید ببینیم که چطور و چه کسی او را راهنمایی کرده و مشورت داده است. تیم مقابل ذوب آهن نسبت به بازی دربی کمی بهتر کار کرد. البته این هم طبیعی است چون بعد از باخت دربی کمی به خودشان آمدند و بیشتر دویدند و تلاش کردند. این قدر اشتباهات انجام شده که همه چیز را خراب کرده است. قائدی بعد از آمدن به بازی، چه کاری انجام داد؟ بعد به چنین بازیکن جوانی پیراهن شماره 10 داده اند. وقتی می آیند پژمان منتظری را فراری می دهند، باید هم منتظر چنین اوضاعی باشیم. می گویند فلان بازیکن گفته باید فلانی برود، چه انتظاری دارید؟ بازیکن غلط می کند، بگوید فلانی برود. پس باشگاه چکاره است؟ مدیریت چکاره است؟ از بی عرضگی مدیریت است که چنین بازیکن سالاری در باشگاه بوجود می آید.
 
وی ادامه داد: مشکل اینجاست که خود وریا غفوری نسبت به سال قبل خود، 50 درصد افت کرده است. این قدر مسئولیت به او داده اند که تمرکز خود را از دست داده است. یک نفر باید به او کمک کند. وقتی این کارها را انجام می دهید، نتیجه اش می شود که دقایق آخر بازی را از دست می دهید. تیم نه در داخل زمین بزرگتر دارد نه روی نیمکت. اگر من در استقلال سمتی بگیرم، اول کار می کنم که همه بفهمند پیراهن استقلال چه ارزشی دارد. در رختکن تکلیفم را با بازیکنان مشخص می کنم. خیلی از بازیکنان نمی فهمند پیراهنی که پوشیدند، چقدر ارزش دارد. مشکل این است که آقای فتحی نمی داند پا به چه باشگاهی گذاشته است. قول می دهم در عرض یک سال به آنها بفهمانم که اینجا کجاست. استراماچونی هم که این وسط پولی گرفته و می گیرد و می رود.
 
پیشکسوت استقلال تصریح کرد: هزینه هایی که بابت استقلال می شود، فدای سر هواداران. این هوادار استقلال است که بابت این شرایط زجر می کشد. تنها چیزی که ارزش ندارد، جان هوادار است. چند نفر باید بمیرند تا ارزش قائل شوند. امیدی به این استقلال نیست. باید انقلابی در این تیم بوجود بیاید. از مدیریت گرفته تا پائین، باید شرایط عوض شود. اگر جلوگیری نکنند، هیچ اتفاقی نمی افتد و شرایط بدتر هم می شود. تاکید می کنم که یک نفر باید به کادر فنی اضافه شود که هم کمک حال فنی باشد و هم مدیریتی. یک آدمی باید بیاید که بزرگ باشد و باندوباندبازی را قلع و قمع کند. وقتی این اتفاقات می افتد، قطعا باند و باندبازی در رختکن وجود دارد. یک نفر باید باشد که از او حساب ببرند. کسی باید بیاید که جایگاه کریم باقری در پرسپولیس را برای استقلال داشته باشد.
 
مهدی پاشازاده گفت: باشگاه برای ما ارزش قائل نیست. اصلا زنگ نمی زنند که فقط یک سلام و احوال پرسی خشک خالی کنند چه برسد به کمک کردن. 7، 8 سال مربیگری کردم و تجربه اندوختم. نمی گویند این قدر پول به استقلال رساندی، اولین لژیونر بعد از انقلاب آبی ها بودی، اولین کسی بودی که در تیم منتخب جهان بازی کردی یا مدرک از آلمان گرفتی، بیا مشورت بده یا کمک کن. دیگر هواداران از من نپرسند که چرا شرایط این طور است. اوضاع اصلا خوب نیست و تصمیمات شخصی گرفته می شود. در این فضای بد، تصمیمات بد می گیرند و اوضاع بدتر می شود. از سلطانی فر و مشاوران او می خواهم که از الان به فکر باشند و تیم را نجات دهند. شخصی تصمیم نگیرند. خیلی ها چشمشان به این تیم است و دارند با آن زندگی می کنند. هرکسی که لیاقت دارد را بالا سر این تیم بگذارند تا اوضاع را بهتر کند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.