فقط جلوی پرسپولیس و استقلال کم آوردیم

مومنی در گفتگو با راسخون: برای شکست سپاهان همه چیز را فراموش کرده بودیم/مشکلات مالی نبود، قهرمان نیم فصل می شدیم

هافبک طراح تیم فوتبال نفت آبادان با بیان اینکه مشکلات مالی باعث شده خسته شود و تمرکز نداشته باشد، گفت: ما فقط جلوی پرسپولیس و استقلال کم آوردیم وگرنه دیدید که سپاهان چطور مقهور قدرت تیمی نفت شد.
يکشنبه، 8 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
مومنی در گفتگو با راسخون: برای شکست سپاهان همه چیز را فراموش کرده بودیم/مشکلات مالی نبود، قهرمان نیم فصل می شدیم
مهدی مومنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به مشکلات مالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: هنوزمشکلات ما حل نشده و 18 درصد از قرارداد خود را حدود 20 روز قبل دریافت کردیم. البته وعده وعیدهایی دادند تا خیلی زود چند درصد دیگر نیز پرداخت شود. نمی دانم واقعا باید چه بگویم. مسئولان در تلاشند تا بتوانند راه حلی پیدا کنند و برخی از مشکلات حل شود. ما هم منتظریم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.
 
وی افزود: تیم ما اگر مشکلات مالی نداشت، می توانستیم خیلی بهتر از این نتیجه بگیریم. با همه ی این مسائل ریز و درشت تیم ما با صدر جدول 4 امتیاز فاصله دارد. ما در 2، 3 بازی خانگی امتیازات بدی از دست دادیم. در این بازی ها حتی تا دقایق آخر پیش هم بودیم اما به دلیل همین مشکلات تمرکز لازم را نداشتیم. اگر این مسائل نبود، نمی گویم صدرنشین اما قطعا تیم نفت الان راحت جزو 2 تیم اول جدول بود و شاید قهرمان نیم فصل می شدیم.
 
هافبک طراح تیم فوتبال نفت آبادان تصریح کرد: باشگاه و مدیریت در تلاشند تا این مشکلات بخشی حل شود اما تنهایی نمی شود. با این شرایط سخت ادامه دادن واقعا دشوار است. همه مشکل دارند و نمی شود در زمین تمرکز داشت. دیدار با سپاهان آخرین بازی نیم فصل ما بود و دیدید که با فراموشی همه ی مشکلات، یک نتیجه ی خوب را رقم زدیم. ما با یک بازی کم نقص توانستیم در حالی که نیمه ی اول را باخته بودیم، به بازی برگردیم و 3 امتیاز خانگی را بگیریم.
 
مهدی مومنی گفت: امسال در لیگ برتر فقط جلوی پرسپولیس و استقلال کم آوردیم. شهر خودرو و تراکتور و سپاهان را بردیم. خیلی از بازی ها واقعا نباید امتیاز از دست می دادیم اما بدشانسی در برخی مواقع هم گریبان گیر ما شد. از وقتی تراکتور را بردیم، آنها دچار آشفتگی و باخت های متعدد شدند و نتوانستند شرایط خوب خود را دنبال کنند. تنها سالی است که صنعت نفت به مشکل مالی برخورده است. در حالی که امسال ما با همه ی مشکلات توانستیم بهترین نتیجه ی تاریخ باشگاه را رقم بزنیم. همه داریم تمام توان خود را می گذاریم تا این نتایج خوب را ادامه دهیم.
 مومنی در گفتگو با راسخون: برای شکست سپاهان همه چیز را فراموش کرده بودیم/مشکلات مالی نبود، قهرمان نیم فصل می شدیم
وی با اشاره به بازی با سپاهان خاطرنشان کرد: بازی با سپاهان واقعا سنگین و سخت بود. آنها تیم قدرتمندی دارند و از مربی باتجربه و کاربلدی سود می برند. جلوی این هواداران بازی کردن در آبادان برای هرتیمی سخت است و هیچ تیمی نمی تواند دوام بیاورد. واقعا این تیم حیف است به مشکل بخورد. دیدید که در کنار این هواداران 3 امتیاز بازی با سپاهان را گرفتیم. در این چند روز تمام تمرکز خود را گذاشته بودیم تا برنده شویم. از این به بعد خدا می داند چه پیش خواهد آمد.
 
هافبک تیم فوتبال نفت آبادان افزود: سپاهان در 2 سال اخیر تیم قدرتمندی درست کرده است. نتایج این تیم نشان می دهد که چه قدرت زیادی دارند. آنها تا قبل از بازی با ما هیچ باختی نداشتند اما ما با امیدواری و یکدلی توانستیم اولین شکست فصل این تیم را با کمک هواداران رقم بزنیم. هواداران آبادانی به قول خودشان برزیلی هستند و در جهنم زردی که درست کرده بودند، کمک کردند تا سپاهان را شکست بدهیم. تاکید کادر فنی و اسکوچیچ هم گرفتن این 3 امتیاز بود که خدا را شکر به آن رسیدیم.
 
مهدی مومنی در خصوص این که آیا اسکوچیچ می ماند؟ گفت: همه چیز بستگی به آینده دارد. سرنوشت اسکوچیچ و بازیکنان. این شهر و این هواداران گناه دارند. تنها دلخوشی آنها این تیم است. نباید اجازه دهند این تیم به راحتی از هم بپاشد و بازیکنان و مربی بروند. درست است تیم های نفتی همه به مشکل خوردند اما به غیر از ما بقیه ی تیم های نفتی بیش از 50 درصد پرداختی داشتند. ما تنها 18 درصد آن هم 20 روز قبل گرفتیم. شرایط پرداختی و امکانات ما کمی بهتر از این بود، واقعا از لحاظ نتیجه گیری صددرصد بهتر کار می کردیم.وقتی مشکل پیش می آید صبر و حوصله ی بازیکنان هم کم می شود. واقعا خسته شدم. من وقتی به این تیم آمدم، به امید شرایط بهتر آمدم تا با دریافتی ای که دارم بتوانم خانه بگیرم و خانواده ام را به آبادان بیاورم. اما تا 5، 6 ماه دریافتی نداشتیم. آن 18 درصدی هم که 20 روز قبل گرفتیم، یا پول تغذیه یا استوک یا لباس یا پول قرض و بدهکاری های من شد. تمرکزی برای من نمانده تا بتوانم بهتر کار کنم. مسئولین شهر باید به عیسی زاده کمک کنند تا مشکلات رفع شود. او تنهاست و نمی شود تنهایی کاری از پیش برد. بچه ها خیلی اذیت شدند و امیدوارم با حل این مشکلات، تیم به آرامش برسد و بتوانیم راحت تر برای این مردم بازی کنیم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.