معاون رئیس قوه قضاییه:برخی نامزدهای مجلس با توزیع پول و شام و ناهار به شعور مردم توهین می‌کنند

رئیس شورای حل اختلاف قوه قضاییه با بیان اینکه تخلفات پیش از موعد انتخاباتی در کشور رصد می‌شود،گفت: متاسفانه برخی از داوطلبان انتخابات مجلس قبل از موعد مقرر و زمان قانونی تبلیغات می کنند.
پنجشنبه، 12 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معاون رئیس قوه قضاییه:برخی نامزدهای مجلس با توزیع پول و شام و ناهار به شعور مردم توهین می‌کنند
به گزارش راسخون و به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت الاسلام والمسلمین حکمت علی مظفری در جلسه شورای اداری شهرستان طالقان با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نظام ما مبتنی بر رأی مردم است و بعد از انقلاب هر سال تقریبا یک انتخابات در جمهوری اسلامی برگزار شده و همه دغدغه مسؤلان این بوده که از آرای مردم حفاظت بشود و بر اساس خواسته و نظر مردم عمل شود.

وی افزود: همه مسؤلان به ویژه مسئولان قضایی باید در موضع گیری‌های خود دقت نظر لازم را داشته باشند و حمایت از جناح خاص را کنار بگذارند و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

معاون قوه قضاییه با بیان اینکه بعضی نامزدها با انجام هزینه به شعور مردم توهین می‌کنند و با توزیع پول و شام و ناهار زمینه جلب آرای مردم را فراهم می کنند،متذکر شد: این‌ موضوع از دید دستگاه قضائی پنهان نیست و دستگاه قضایی با تخلفات انتخاباتی بر اساس قانون برخورد می‌کند.

معاون قوه قضاییه با بیان اینکه برخی از این افراد هنوز وقت تبلیغات قانونی نرسیده مشغول جمع آوری رآی و تبلیغات هستند که باید با این تخلفات برخورد شود،عنوان کرد:کسی که قبل از ورود به مجلس مرتکب کارهای غیرقانونی می‌شود چطور می تواند قانون گذار باشد و بر وظیفه نظارتی خود عمل کند.

رئیس شورای حل اختلاف کشور گفت: هدف ما از این سفرهای استانی و شهرستانی آشنایی بیشتر با مسائل و موضوعات ساکنان استان‌های مختلف و تلاش برای رفع آنها است.

مظفری افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی طالقان به خصوص امام جمعه این شهرستان به خوبی مطالبات و مسائل این شهرستان را مطرح کرده اند و موارد مطرح شده دسته بندی خواهد شد و به حسب مورد پیگیری‌های لازم برای رفع آنها صورت می گیرد و ریاست قوه قضاییه نیز در این زمینه اهتمام و تاکید دارند.

وی ادامه داد: بر اساس تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری معیار و ملاک برای عمل آحاد جامعه برای همه مردم و به ویژه مسئولان باید قانون باشد و مسؤلان باید بر مبنای همین قانون با درک درست از نیازهای سطح جامعه به سمت رفع این نیازها گام بردارند.

وی گفت: در سفرهای استانی بعد از جمع بندی مشکلات و موارد در شورای عالی قضایی در مورد آن تصمیم گیری می شود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.