هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال/

پرسپولیس از تراکتور انتقام گرفت/شروع یحیی با برد بزرگ

تیم فوتبال پرسپولیس انتقام شکست دور رفت مقابل تراکتور را در ورزشگاه خانگی خود گرفت و فاصله ی خود را در صدر جدول با دیگر رقبا زیاد کرد.
يکشنبه، 6 بهمن 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
پرسپولیس از تراکتور انتقام گرفت/شروع یحیی با برد بزرگ
به گزارش خبرنگار ورزشی راسخون، در ادامه ی هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز دو بازی برگزار شد که تیم های میزبان حریفان خود را با شکست بدرقه کردند.
 
پرسپولیس 2- تراکتور صفر؛
شروع یحیی با طعم برد و انتقام
 
سرخپوشان پرسپولیس امروز ساعت 15:15 در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور بودند که در نهایت موفق شدند با 2 گل حریف خود را از پیش رو بردارند.
 
گل های پرسپولیس را در این دیدار علی علیپور دقیقه (9) و وحید امیری (54) به ثمر رساندند تا قرمزها انتقام شکست بازی رفت را از این حریف مدعی بگیرند.
 
ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگونا(86-محمدحسین کنعانی زادگان)
 
ترکیب تراکتور:
رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری(59-سعید مهری)، اکبر ایمانی، رضا اسدی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه(77-رضا شکاری)، احسان حاج صفی و ساسان انصاری(64-عکاشه حمزاوی)
 
اخطار:
مهدی ترابی ، شجاع خلیل‌زاده ، کریستین اوساگونا، علیرضا بیرانوند، علی علیپور و کمال کامیابی نیا از پرسپولیس و مهدی تیکدری‌، رضا اسدی، سعید مهری و محمدرضا خانزاده از تراکتور
 
شرح بازی:

پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی برخوردهای بازیکنان دو تیم این قدر سخت و خشن بود که داور مجبور شد با کارت زرد جریان کار را کنترل کند.
 
پس از اینکه مدافعان تراکتور در یکی دو صحنه مانع گلزنی بازیکنان پرسپولیس شدند، این بار تیم میزبان در یک ضد حمله توسط وحید امیری صاحب موقعیت شد. ارسال پاس بلند دقیق پشت مدافعان توسط این بازیکن به علی علیپور رسید و این مهاجم گلزن پس از چند متر پیشروی با ضربه ای تماشایی و والی دروازه ی رشید مظاهری را گشود.
 
بعد از این گل تراکتوری ها برای جبران جلو کشیدند. در یکی از مهمترین صحنه های نیمه ی اول که میهمان می توانست به گل تساوی برسد، ضربه ی سر ایمان سلیمی بود که با واکنش عالی بیرانوند راهی کرنر شد.
 
دو تیم در میانه ی میدان درگیری زیادی روی توپ داشتند و برخی از دقایق این تنش ها به سکوها نیز کشیده شد. در نهایت این بازی درگیرانه در نیمه ی اول با برد یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.
 
در شروع نیمه ی دوم اما تراکتور برای جبران گل عقب افتاده حملات خود را بیشتر کرد و پرسپولیسی ها مجبور به دفاع از اندوخته ی خود شدند. موقعیت های نصف و نیمه ی میهمان روی سانترهای بلند بود که اکثر توپ ها را مدافعان پرسپولیس زدند.
 
پرسپولیس بعد از اینکه لحظاتی توانست از زیر فشار تراکتور رها شود، دقیقه (54) روی حرکت انفرادی وحید امیری به گل دوم رسید. این بازیکن تکنیکی پس از گذر از مدافعان تراکتور با ضربه ی نرم پای راست رشید مظاهری را مغلوب کرد تا اندوخته ی شاگردان گل محمدی به 2 گل برسد.
 
در ادامه تراکتوری ها با تعویض های پی در پی تلاش کردند تا روند بازی تغییر کند و به گل برسند اما موفق نبودند. مهمترین فرصت نیمه ی دوم تراکتور در دقیقه 90 بدست آمد که شوت زیبا و سرکش احسان حاج صفی به تیر دروازه ی بیرانوند برخورد کرد و راهی به چهارچوب پیدا نکرد.
 
بدین ترتیب یحیی گل محمدی اولین بازی رسمی خود را با پرسپولیس با بردی بزرگ شروع کرد و توانست فاصله ی 5 امتیازی با تیم دوم ایجاد و صدرنشینی خود را تثبیت کند.
 
پرسپولیس با این 3 امتیاز مهم، 37 امتیازی شد و تراکتور در امتیاز 30 و در رده سوم باقی ماند تا فرصت رسیدن به رده ی دوم را از دست بدهد.
 
نفت مسجد سلیمان 2-نفت آبادان صفر؛ ادامه ی روند روبه رشد شاگردان تارتار
 
در دومین دیدار امروز تیم نفت مسجدسلیمان در خانه میزبان همنام آبادانی خود بود که با 2 گل حریفش را مغلوب کرد.
 
هر دو گل شاگردان مهدی تارتار در دقایق پایانی نیمه های اول و دوم به ثمر رسید. علیرضا علیزاده دقیقه (41) و امید سینک (92) برای مسجدسلیمانی ها گل زدند.
 
نفت مسجدسلیمان با کسب پنجمین پیروزی خود 26 امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد اما شاگردان اسکوچیچ با قبول سومین شکست فصل خود، در امتیاز 30 و رتبه چهارم ایستادند.
 
نتایج و برنامه ی کامل بازی های هفته هفدهم به شرح ذیل است:
 
جمعه: 98/10/27
 
شاهین بوشهر صفر.............شهر خودرو صفر
 
فولاد..............................استقلال (لغو شد)
 
شنبه :98/11/5
 
ماشین سازی صفر..............سپاهان صفر
 
گل گهر یک....................سایپا یک
 
پیکان صفر.....................نساجی مازندران یک
 
ذوب آهن یک................پارس جنوبی جم صفر
 
یک شنبه: 98/11/6

پرسپولیس 2..................تراکتور صفر
 
نفت مسجد سلیمان 2........صنعت نفت آبادان صفر

جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال پس از پایان هفته ی هفدهم
پرسپولیس از تراکتور انتقام گرفت/شروع یحیی با برد بزرگ


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.