فشردگی بازی های لیگ یک اذیت کننده است

محمد نصرتی در گفتگو با راسخون: لیگ یک به نظارت بهتر و انعکاس رسانه ای بیشتری نیاز دارد/شکست از تراکتور برای پرسپولیس سنگین بود

سرمربی تیم دسته اولی گل ریحان البرز با بیان اینکه لیگ یک به نظارت بهتر و انعکاس رسانه ای و پخش تلویزیونی نیاز دارد، گفت: شکست از تراکتور برای پرسپولیس سنگین بود چون این تیم رقیب قرمزهای پایتخت است.
سه‌شنبه، 12 شهريور 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
محمد نصرتی در گفتگو با راسخون: لیگ یک به نظارت بهتر و انعکاس رسانه ای بیشتری نیاز دارد/شکست از تراکتور برای پرسپولیس سنگین بود
سرمربی تیم دسته اولی گل ریحان البرز با بیان اینکه لیگ یک به نظارت بهتر و انعکاس رسانه ای و پخش تلویزیونی نیاز دارد، گفت: شکست از تراکتور برای پرسپولیس سنگین بود چون این تیم رقیب قرمزهای پایتخت است.
 
محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به وضعیت تیم گل ریحان البرز اظهار داشت: تیم ما در 4 هفته ی گذشته دو دیدار خانگی و 2 میهمانی را پشت سر گذاشته و مقابل 3 تیم مدعی بازی کردیم و 2 پیروزی و 2 مساوی گرفتیم. شرایط تیم ما طوری است که ترکیب ما نیست به فصل گذشته، صددرصد تغییر کرده است. حتی یک بازیکن از فصل قبل هم در ترکیب اصلی ما نبود. هماهنگ و آماده کردن بازیکنان باهم واقعا سخت و زمان بر است اما آنچه ما را دلگرم می کند، دوندگی، جنگندگی و تلاش بازیکنان برای بهتر کردن شرایط است و خوب نتیجه گرفتیم.
 
وی در خصوص فشردگی بازی های لیگ یک فوتبال افزود: آن چیزی که واقعیت است این که فواصل بازی ها برای ما کم است و اذیت می شویم. هر 5 روز یک بازی کردن با توجه به بعد مسافتی که باید طی کنیم، سخت است. پروازها، آماده کردن تیم و ریکاوری و بلافاصله بازی بعدی، شرایط را سخت می کند. اگر بخواهیم تیم خود را هماهنگ تر کنیم باید زمان برای تمرین داشته باشیم که متاسفانه با بازی های پشت سر هم عملا زمانی باقی نمی ماند.
 
سرمربی گل ریحان البرز تصریح کرد: هنوز نمی شود در مورد مدعیان نظر داد. تا هفته های هفتم، هشتم باید به تیم ها فرصت داد و از آن به بعد باید تیم ها را دید. قطعا تیم ما را هم باید بعد از چند هفته تحلیل کرد. چهره ی واقعی تیم ما به واسطه ی تغییرات صددرصدی بعد از هفته هشتم مشخص می شود. نیاز به زمان داریم تا بچه ها به مرز آمادگی و هماهنگی برسند. چون تیم ما 2 هفته دیرتر از بقیه ی تیم ها، تمرینات پیش فصل را آغاز کرد، فرصتی هم نداشتیم که بازی های تدارکاتی انجام دهیم و بازیکنان با هم به هماهنگی برسند. در لیگ یک تغییرات همیشه زیاد است اما تیمی که تغییر صددرصدی داشته باشد، فکر نمی کنم. تنها تیمی هستیم که کل بازیکنان در ترکیب اصلی عوض شده اند.
 
محمد نصرتی در خصوص این که آیا روی بازی های لیگ یک نظارت مناسبی صورت می گیرد یا نه فقط صرفا بازی ها برگزار می شود؟ گفت: سازمان لیگ و بهاروند و محمودزاده دارند تمام تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن لیگ یک می کنند ولی اگر نظارت بیشتر و بهتر شود، شرایط خیلی بهتر می شود. بحث دیگر انعکاس رسانه ای به خصوص پخش تلویزیونی بازی هاست که خیلی می تواند به پیشرفت لیگ یک کمک کند. داوران خوب و جوانی هم به کار گرفته می شوند. این کار خیلی خوب است و باید به آنها اعتماد کرد اما داوران جوان هم در کار قضاوت الگوهای خوبی مثل فغانی برای خود داشته باشند تا با شجاعت سوت بزنند و تحت تاثیر جاروجنجال و حواشی کنار زمین قرار نگیرند. به هرحال همه ی تیم ها دارند هزینه می کنند و اگر در بحث داوری مشکلی پیش بیاید، به خصوص تیم هایی مثل ما که از بخش خصوصی اداره می شود، حقشان پایمال می شود و انگیزه ی آنها از بین می رود.
 
وی در خصوص جدایی رحمان احمدی خاطرنشان کرد: رحمان جزو اولین بازیکنانی بود که ما او را می خواستیم. شاید آن انگیزه ی لازم را نداشت. در صورتی که ما در مورد این مسئله جلسه گذاشتیم و خودش گفت انگیزه دارد. اما در نهایت دو طرف تصمیم گرفتند که همکاری نکنند. البته بیشتر خودش تمایل نداشت بماند.
 
سرمربی تیم گل ریحان البرز با اشاره به شرایط لیگ برتر فوتبال هم افزود: آن طور که باید نمی توانم لیگ برتر را دنبال کنم اما فعلا خیلی برای قضاوت کردن زود است. باید به تیم ها فرصت داد تا خود را پیدا کنند. قرعه ی سختی به پرسپولیس خورده است اما در بین بازیکنان کمترین تغییر را داشته اند. این به نفع آنهاست چون نسبت به دیگر تیم ها هماهنگ تراند. سپاهان، استقلال، تراکتور، پرسپولیس، پدیده اینها مدعیان اصلی هستند و امسال رقابت جذابی برسر قهرمانی خواهد بود.
 
محمد نصرتی با اشاره به شکست پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: تیم هایی که مدعی هستند، اگر به رقیب خود ببازند، کمی سنگین است. لیگ یک ماراتن است و تنها 2 هفته گذشته و باید تیم ها را در ادامه دید. تیمی موفق است که بتواند در نیم فصل اول امتیازات بیشتری جمع کند و رقیبان خود را از پیش رو بردارد. شکل بازی برخی تیم ها بد نیست اما هنوز هم قضاوت زود است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما