قائدی پیشرفتش را مدیون ازدواج است

پاشازاده در گفتگو با راسخون: استقلال بیشتر از پرسپولیس به برد دربی نیاز دارد/غیبت دیاباته محسوس تر از نبودن شجاع است

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه آبی ها بیشتر از پرسپولیس نیاز به برد دربی دارند، گفت: چون دیاباته در اکثر گل های تیمش موثر بود، غیبتش بیشتر از شجاع خلیل زاده به چشم می آید.
دوشنبه، 14 بهمن 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
پاشازاده در گفتگو با راسخون: استقلال بیشتر از پرسپولیس به برد دربی نیاز دارد/غیبت دیاباته محسوس تر از نبودن شجاع است
مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به شهرآورد پایتخت، اظهار داشت: دربی به خودی خود همیشه حساسیت و هیجان دارد. به خصوص این دربی که دو مربی جوان بالا سر استقلال و پرسپولیس هستند و می خواهند خود را اثبات کنند. اولین تجربه ی مربیگری آنها در دربی است. شرایط دو تیم خیلی خوب است. هر دو تیم بازی قبلی را برده اند و با روحیه ی خوبی مقابل هم قرار می گیرند. امیدوارم بازی قشنگی شاهد باشیم و مردم و همه از دیدن آن لذت ببرند.
 
وی افزود: شرایط دربی بستگی به تفکرات مربیان دارد. باید دید در حین بازی چه اتفاقی رقم می خورد. اما فارغ از همه ی عوامل، به نظرم با توجه به شرایطی که دو تیم تا اینجا داشتند، اگر مربیان محتاط عمل نکنند، می توانند بازی جذابی را رقم بزنند. هم مهره و هم تفکر بازی هجومی در دو تیم وجود دارد. پیش بینی این بازی خیلی سخت تر از دربی های قبلی است. مشکل بزرگی که استقلال دارد، غیبت دیاباته است. در خط دفاع هم یکی دو مصدوم دارند. اما کلا وضعیت روحی روانی آبی ها خوب است.
 
پیشکسوت استقلال با اشاره به غیبت دیاباته و شجاع خلیل زاده در دربی تصریح کرد: هر دو بازیکن برای تیم های خود تاثیرگذارند. پرسپولیس در خط دفاعی خود بازیکنان جایگزین زیادی دارد و قبل از دربی نیز این تیم بارها بدون شجاع بازی کرده است. اما غیبت دیاباته برای استقلال بیشتر به چشم خواهد آمد. او بازیکن تاثیرگذاری در خط حمله است و همیشه روی گل های این فصل تاثیر داشت.
 
مهدی پاشازاده گفت: استقلال با بازی های پلی آفی که داشت، خسته شده بود و در بازی با نفت مسجدسلیمان خستگی بازیکنان مشهود بود. مصدومیت شیخ دیاباته هم به همین دلیل اتفاق افتاد. تیم با اینکه عقب افتاد اما به خوبی عکس العمل نشان داد و با زدن 2 گل شخصیت خود را نشان داد. بازی با پرسپولیس اما واقعا تفاوت دارد و خستگی معنا ندارد. هر بازیکنی که در شهرآورد بازی کند، از جان مایه می گذارد و نمی خواهد کم بیاورد. امیدوارم بازی خوبی از دو تیم ببینیم.
 
وی خاطرنشان کرد: هر دو مربی (مجیدی و گل محمدی) شیوه های خود را در مربیگری با تیمشان اجرا می کنند و اتفاقا خوب هم هستند. واقعا نمی شود برای دربی توصیه ای به آنها داشت. خودشان بهتر می دانند که چطور باید مقابل هم استراتژی مناسب در پیش بگیرند. اما آنچه مسلم است هر توپی که در این بازی ردو بدل می شود، می تواند تاثیرگذار باشد. هر دو تیم از لحاظ قدرت و نفرات مساوی هستند و برتری نسبت به هم ندارند. یکی از دربی هایی است که غیرقابل پیش بینی است. همیشه در این شرایط محتمل ترین نتیجه مساوی است که امیدوارم اتفاق نیفتد یا اینکه حداقل با گل باشد.
 
پیشکسوت استقلال افزود: برتری که پرسپولیس نسبت به رقیب خود دارد، این است که فاصله ی امتیازی زیادی دارد و می تواند با یک مساوی هم کار خود را پیش ببرد. اما استقلال طوری باید استراتژی خود را طراحی کند که اصلا نباید به پرسپولیس ببازد چون آن وقت امتیازات زیاد هم می شود. در مقابل پرسپولیس هم طوری می آید که حتما نبازد چون فاصله کم می شود. این نکته تاثیرگذار است. اگر استقلال می خواهد به صدر فکر کند باید این رقیب مستقیم خود را شکست دهد. به نظرم استقلال بیشتر از پرسپولیس به برد نیاز دارد. امیدوارم بازی خوبی به دور از جنجال و هرحاشیه ای باشد.
 
مهدی پاشازاده گفت: استقلال با اینکه در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در دقایقی به هم ریخته بود و موقعیت های خطرناکی به حریف داد، اما خود را جمع و جور کرد. حریف تیمی بود که کم گل می خورد اما استقلال 2 گل به آنها زد و چند موقعیت را هم نزد. شخصیت تیمی استقلال شکل گرفته است و از این بابت نگرانی ای وجود ندارد. خوشحالم که قائدی در این موقعیت حساس فصل توانسته به روزهای آرمانی برسد. انتقادات زیادی اول فصل علیه این بازیکن بود. اما رفته رفته خود را بالا کشید. امیدوارم که همین طور پیشرفت کند. او در زندگی شخصی خود تصمیم مهم و حرفه ای گرفت و ازدواج کرد و الان نتیجه اش را در زمین می بینید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.