گاف جدید ترامپ/ هشتگ «ترامپ ابله است» ترند شد

پس از گاف رئیس جمهور آمریکا درباره بی اطلاعی‌اش از جغرافیای آمریکا هشتگ «ترامپ ابله است» ترند شد.
دوشنبه، 14 بهمن 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
گاف جدید ترامپ/ هشتگ «ترامپ ابله است» ترند شد
به گزارش راسخون، گاف دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که نشان داد تا چه حد از جغرافیای کشور متبوعش بی اطلاع است موجب شد هشتگ ترامپ ابله است #TrumpIsAnIdiot در میان ده ترند برتر توئیتر قرار گیرد.

به دنبال مشخص قهرمان جدید لیگ فوتبال آمریکایی (NFL) در بازی فینال این رقابت‌ها موسوم به «سوپر بوال»، چهره‌های معروف و سرشناس فراوانی از طریق شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داده‌ و به تیم قهرمان تبریک گفتند.

بازی «سوپر بوال» بامداد امروز (دوشنبه) برگزار شد که در آن تیم «کانزس سیتی چیفس» موفق شد تیم «سن‌فرانسیسکو فورتی‌ناینرز» را با نتیجه 31 بر 20 شکست دهد و به این ترتیب برای اولین بار در 50 سال اخیر جام قهرمانی «وینس لومباردی» را کسب کند.

یکی از افراد سرشناسی که به تیم کانزاس سیتی قهرمانی‌اش را تبریک گفته، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است که البته پیام تبریکش با گافی بزرگ همراه بوده است. ترامپ در پیامی که در صفحه شخصی‌اش منتشر شده نوشته است:«تبریک به کانزاس سیتی چیفس بابت یک بازی فوق‌العاده و یک بازگشت استثنایی زیر فشاری سنگین. شما نماینده‌‌ای بسیار خوب برای ایالت بزرگ کانزاس و در حقیقت کل آمریکا هستید. کشور ما به شما افتخار می‌کند!»

ترامپ در حالی تیم کانزاس سیتی چیفس را نماینده‌ای شایسته برای ایالت کانزاس معرفی کرد که شهر کانزاس‌سیتی در ایالت میسوری آمریکا واقع شده و تیم چیفس هم همیشه در این ایالت بوده و هست.

اگرچه رئیس جمهور آمریکا به سرعت اشتباه عجیبش را اصلاح و توئیت خود را حذف کرد، اما این گاف با موج گسترده واکنش کاربران روبرو شد.
گاف جدید ترامپ/ هشتگ «ترامپ ابله است» ترند شد

توییت اول ترامپ
 
گاف جدید ترامپ/ هشتگ «ترامپ ابله است» ترند شد

توییت دوم ترامپ
 
این که رئیس جمهور آمریکا تا این حد از جغرافیای این کشور بی اطلاع است با انتقادات زیادی روبرو شد و حتی صدای افراد تندوریی مانند مارک دوبوویتز، رئیس بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها را نیز درآورد. بسیاری از میزان حماقت او ابراز تعجب کردند و این واکنش‌ها به حدی بود که هشتگ #TrumpIsAnIdiot در میان واژگان پرکاربرد کاربران توئیتر در آمریکا قرار گرفت.


منبع:
1. باشگاه خبرنگاران جوان
2. خبرگزاری تسنیم


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.