حاج صفی تحت فشار آن حرف ها را زد

مدیرعامل تراکتور در گفتگو با راسخون: به مهندسی لیگ اعتقادی ندارم/نمی گذاریم پرونده ی استوکس به جای باریک بکشد

مدیرعامل تراکتور تبریز با بیان اینکه به مهندسی لیگ برتر فوتبال اعتقادی ندارد، گفت: اجازه نمی دهیم پرونده ی استوکس به جای باریک کشیده و تیم ما محروم شود.
دوشنبه، 19 اسفند 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
مدیرعامل تراکتور در گفتگو با راسخون: به مهندسی لیگ اعتقادی ندارم/نمی گذاریم پرونده ی استوکس به جای باریک بکشد
میرمعصوم سهرابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به تعطیلی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: مسابقات، قهرمانی، جام، رقابت و همه ی رویدادها در ورزش خوب و مفید است و جامعه را به سمت نشاط سوق می دهد اما همه ی اینها در مقابل جان انسان ها بی ارزش است. اینها زمانی خوب است که جان ورزشکاران و دیگر انسان ها به خطر نیفتد. هیچ چیزی به اندازه ی سلامت انسان ها و جامعه ارزشمند نیست. ما هم مثل سایر تیم ها تلاش کردیم تا سهمی در کنترل این بیماری داشته باشیم. لیگ هم تعطیل شد تا جان بازیکنان، مربیان، داوران، تماشاگران و خبرنگاران به خطر نیفتد. درست است که این تعطیلی تبعاتی برای تیم ها دارد از مصدومیت ها، خارج شدن تیم ها از فرم بازی ها و خیلی از مسائل دیگر اما ما راضی به تعطیل شدن لیگ بودیم.
 
وی افزود: لیگ ما یکی دوهفته بدون تماشاگر برگزار شد که معتقدم می توانستند از همان موقع مسابقات را لغو کنند. به هر حال تصمیماتی بود که از سوی مسئولین برگزاری گرفته شد و همه هم پذیرفتند. بازی هایی هم که بدون تماشاگر برگزار شد، بی روح بود و هیچ شور و شوقی نبود. بعد از آن تصمیم خوبی گرفتند که تیم ها بازی نکنند تا شرایط کمی به وضعیت عادی برسد. امیدوارم تا زمانی که این بیماری از بین نرفته، لیگ تعطیل باشد تا بازیکنان و دیگر عوامل از خطر ابتلا در امان بمانند.
 
مدیرعامل تراکتور با بیان اینکه تمرینات ما از فردا(سه شنبه) شروع می شود، تصریح کرد: انشالله بتوانیم تمرینات را با قدرت شروع کنیم. در تبریز خدا را شکر اوضاع خوب است. ما برای سلامت بازیکنان تدابیر ویژه در نظر گرفتیم. هم رختکن ها را ضدعفونی می کنیم و روزانه بازیکنان تیم هم قبل و هم بعد از تمرین توسط پزشکان تیم معاینه و کنترل می شوند. علاوه بر رفع مصدومیت ها، فیزیوتراپی و مسائل دیگر، کار پزشکان و کادر پزشکی باشگاه ما سخت تر از گذشته شده است و مدام باید این بیماری را کنترل کنند. وسائل و امکانات تیم قبل و بعد از تمرینات کنترل و ضد عفونی می شود. علاوه بر کادر پزشکی قوی و مجرب، گروهی که در باشگاه و شرکت مشغول هستند، خیلی رعایت می کنند و در مجموعه هم پزشکان حضور دارند.
 
میرمعصوم سهرابی با اشاره به نتایج تیم تراکتور تا هفته بیست و یکم، گفت: به غیر از بازی آخر که به پارس جنوبی جم باختیم، بقیه ی نتایج ما از زمانی که ساکت الهامی به عنوان سرمربی انتخاب شد، خیلی خوب بوده است. روند تیم صعودی بوده است؛ هم در بازی های خارج از خانه و هم خانگی. امیدواریم که بعد از شروع مجدد لیگ، این شکست را جبران کنیم و به همان روند صعودی برگردیم. با داشتن کادر فنی خوب، بازیکنان توانمند و هواداران بی نظیر یقین بدانید که دوباره برخواهیم گشت. تنها تیم شهرستانی هستیم که در خارج از خانه هم طرفدار زیادی برای حمایت تراکتور به ورزشگاه می آیند. امیدوارم که ادامه ی لیگ با حضور هواداران برگزار شود. فوتبال با هوادار زیبا و جذاب و شور و شوق دارد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا شما هم مثل برخی از تیم ها به مهندسی لیگ برتر فوتبال اعتقاد دارید؟ تاکید کرد: مسئولان برگزاری باید سعی کنند که در انجام و برنامه ریزی رقابت ها عدالت را برقرار کنند. همه ی تیم ها هزینه می کنند و زحمت می کشند. ما می خواهیم همه ی تیم ها را به یک چشم ببینند. من به مهندسی لیگ اعتقادی ندارم. فوتبال که مهندسی کردن ندارد. مهندسی در جاهای دیگر است. اما این انتظار را از مسئولین داریم که همه ی تیم ها را به یک چشم ببینند و در یک فضای عادلانه لیگ ما پیش برود. سعی و تلاش مسئولان برگزاری لیگ هم همین است و انشالله اگر ضعفی هم وجود دارد، برطرف شود.
 
مدیرعامل تراکتور با اشاره به صحبت های احسان حاج صفی بعد از شکست مقابل پارس جنوبی که گفته بود می خواهند به پرسپولیس جام بدهند، افزود: بالاخره بعد از شکست تیم، بازیکن که مسئولیت دارد، تحت فشار است. رسانه ها نباید در این شرایط از بازیکنی که تیمش باخته و عصبانی است و ضربان قلبش بالاست، سوال حاشیه ای بپرسد. احتمالا به خاطر پنالتی ای که داور نگرفته ناراحت بوده و فشار عصبی به خاطر بیماری کرونا هم باعث شده تا آن حرف ها را بزند. اینها باعث شده تا بازیکن تحت فشار آن طور صحبت کند. باید از خودش پرسید که چرا آن طور حرف زده است. ما باید زیبایی های فوتبال را بگوئیم نه حاشیه ها را. مسئولان هم دارند زحمت می کشند تا بازی ها به نحو احسن و عادلانه برگزار شود. ما نباید حواشی پررنگ کنیم. بازیکنی که 90 دقیقه تحت فشار بوده و تیمش باخته، نباید از او سوال حاشیه ای پرسید. در بوشهر هم فیلمی دیدم که از روی سکو به حاج صفی توهین هم می کردند.
 
میرمعصوم سهرابی در خصوص پرونده ی استوکس و محکومیت تراکتور گفت: این پرونده قضایی برای قبل من است و چون تازه آمدم، در جریان ریز مسائل نیستم اما شک نکنید که معاونت حقوقی ما پیگیر مسئله است. این رای البته قطعی نیست و بعد از ابلاغ، باشگاه می تواند به رای اعتراض کند و مستندات خود را ارائه دهد. پرسپولیس، استقلال و تراکتور باشگاه های بزرگی هستند که معاون های حقوقی آنها آگاه هستند. رای های صادرشده قطعی نیست. ما مستنداتی حتما داریم و وکلای باشگاه پیگیر هستند تا تیم ضرر نکند. مطمئن باشید که اجازه نمی دهیم اتفاقی بیفتد. 4، 5 ماه طول می کشد تا حکم اجرایی شود. فیفا براساس مستندات بازیکن رای صادر کرده و باشگاه هم حتما مستندات خود را برای اعتراض ارائه خواهد داد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.