مسیگر در گفتگو با راسخون:

نقشه های ما مقابل پرسپولیس با یک اشتباه خراب شد/ذوب آهن به پیکان باج نداد

مدیرعامل شاهین بوشهر با بیان اینکه ذوب آهن هم در منطقه ی امن نیست و به پیکان باج نداد، گفت: می دانستیم مقابل پرسپولیس چه می خواهیم اما یک اشتباه بچگانه نقشه های ما را خراب کرد.
دوشنبه، 16 تير 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
نقشه های ما مقابل پرسپولیس با یک اشتباه خراب شد/ذوب آهن به پیکان باج نداد
سعید مسیگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، در مورد شکست شاهین بوشهر مقابل پرسپولیس و قعرنشینی مجدد در جدول لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بعد از اینکه در دوران قبل از کرونا و در شروع نیم فصل دوم تیم ما توانست با بازی ها و نتایج خوب از قعر جدول خود را جدا کند، متاسفانه وقفه به ضرر ما شد و نتوانستیم آن روند را ادامه دهیم. در بازی با نفت مسجد سلیمان که مساوی شد، روند تیم ما خیلی خوب بود و آنها را اذیت کردیم. توپ و میدان دست ما بود و باید برنده می شدیم اما متاسفانه روی 2 اشتباه فنی 2 گل خوردیم و تلاش کردیم تا بازی مساوی شود و نهایت یک امتیاز گرفتیم.
 
وی ادامه داد: در بازی با پرسپولیس هم می دانستیم که حریف قدرتمند است و بازیکنان بسیار سطح بالایی دارد. آنها 3 دوره قهرمان شده اند و احتمال قهرمانی این تیم در لیگ نوزدهم هم با توجه به فاصله ی زیادی که دارد بالاست. پرسپولیس تیم باشخصیت و از بهترین تیم های ایران است. یک هفته تمرین کرده بودیم و می دانستیم از این دیدار چه می خواهیم. هدف ما دادن توپ به آنها و بستن فضاها بود. دفاع اتوبوسی هم نمی کردیم. دیدید که نمایش خیلی خوبی داشتیم و هیچ موقعیت گلی به حریف ندادیم.
 
مدیرعامل شاهین بوشهر افزود: می خواستیم سرعت بازی حریف را بگیریم و پشت توپ باشیم تا با استفاده از ضدحملات و بازیکنان سرعتی نوک پیکان حمله به گل برسیم. کار ما خیلی خوب پیش رفت و اخراج کمال(کامیابی نیا) هم کار ما را آسان تر کرد و بازی به تعادل کشیده شد. وقتی تیم حریف 10 نفره شد، نمی خواستیم بی گدار به آب بزنیم و منتظر اشتباه حریف بودیم اما متاسفانه اشتباه بچگانه ی مدافع وسط ما که روی یک صحنه ی ساده در حالی که تحت فشار هم نبود، به حریف موقعیت دادیم و ترابی فرصت طلبی کرد و گل خوردیم.
 
سعید مسیگر گفت: در این 2 هفته ای که گذشته از لحاظ فوتبالی شاهین روند خوبی داشته اما نتیجه نگرفته است. فوتبال ما قابل قبول بوده است و باختی که مقابل پرسپولیس آوردیم، مربی مقصر نبود. مربی در این باخت چکار باید می کرد که نکرده است؟ اگر سیستم و استراتژی اشتباه بود، می گفتیم مربی اشتباه کرده است اما وقتی همه چیز خوب پیش می رود و یک اشتباه فردی کل نقشه ها را نقش برآب می کند، اتفاقات فوتبالی است که در 2 هفته ی اخیر به ضرر ما رقم خورد. کار ما سخت شده و کتمان نمی کنیم اما به هفته های باقی مانده امیدواریم.
 
وی خاطرنشان کرد: از 7 بازی باقی مانده، 4 بازی 6 امتیازی با گل گهر، سایپا، ذوب آهن و پارس جنوبی جم داریم که اگر بتوانیم برنده از زمین خارج شویم، قطعا در لیگ می مانیم. تیم ما واقعا مستحق سقوط نیست. دیدید که مقابل پرسپولیس شایسته ی باخت نبودیم. حتی 11 نفره هم بودند، به آنها موقعیت ندادیم. ما می خواستیم توپ در اختیار پرسپولیس باشد و پشت توپ بازی کنیم. آنها فقط یک شوت در چهارچوب داشتند. برنامه ریزی درستی کرده بودیم. از دقیقه یک تا نود می دانستیم چه می خواهیم اما بد آوردیم و کسی را مقصر نمی کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر با بیان اینکه نتیجه ی دیدار پیکان مقابل ذوب آهن جزو اتفاقات فوتبال بود، افزود: سعی می کنم همیشه نیمه ی پر لیوان را ببینم. فوتبال است و هزار اتفاق. شرایط ذوب آهن هم در جدول خوب نیست که بگوئیم مثلا راه داده است. آنها هم در منطقه ی خطر هستند و فاصله ی امتیازات کم است. حداقل 5، 6 تیم درگیر سقوط هستند و با برد و باخت جایگاه ها عوض می شود. کسی نمی تواند الان به تیم دیگری باج بدهد.
 
سعید مسیگر در خصوص اینکه نیامدن "میشو" به ایران و نبود او روی نیمکت شاهین چقدر در نتایج ضعیف اثرگذار است؟ گفت: از وقتی که میشو به تیم ما آمد و بازیکنانی که در نیم فصل دوم گرفتیم، روند و شکل کاری تیم شاهین تغییر کرد و روی روند خوبی افتادیم. از 5 بازی 10 امتیاز گرفتیم و نوع فوتبال ما هم پیشرفت داشت. متاسفانه کرونا کار را خراب کرد. وقتی لیگ تعطیل می شود، به ضرر برخی تیم هایی می شود که روی روند خوب قرار دارند و به نفع تیم هایی می شود که ناآماده بودند. در نبود "میشو" تیم ما افت نکرده است اما داریم بد نتیجه می گیریم. شاید اگر او بود بهتر نتیجه می گرفتیم، شاید هم نه. سن او بالاست و خانواده ی او اجازه نداد، به ایران برگردد. کرونا هم چون شوخی ندارد، میشو ترسید و نیامد. ما دیگر ارتباط کاری با او نداریم و دنبال مربی دیگری رفتیم.
 
وی ادامه داد: فردا(سه شنبه) مربی جدید ما به ایران می آید تا قرارداد امضاء کنیم. اگر اتفاق خاصی نیفتد، "دارکو" به ایران می آید. یک سری شرایط گذاشته بود که به او جواب قطعی دادیم و کار ویزا و پرواز او را انجام دادیم تا بیاید. قرارداد او در اینجا بسته می شود. مبلغ قرارداد او با توجه به بازی های باقی مانده است و بالا نیست. فعلا برای این چند بازی باقی مانده با دارکو قرارداد می بندیم. چون وضعیت ما برای سال آینده مشخص نیست که در چه دسته ای هستیم. دارکو فقط به عنوان اینکه کادر را تقویت کنیم، به ایران می آید.
 
مدیرعامل  شاهین بوشهر در خصوص اینکه برخی تیم ها دنبال لغو لیگ هستند، تاکید کرد: ستاد کرونا و سازمان لیگ باید پیگیر باشند تا تیم ها آمار الکی و اشتباه ندهند. اگر آمار این تیم ها درست باشد که باید تصمیم جدی بگیرند و نمی شود بازی ها را ادامه داد. نمی شود 4 تیم بازی نکنند و 2 هفته به قرنطینه بروند و بعد از برگشت نتایج را می دانند. تیم های دیگر چه گناهی کرده اند؟ باید فکری به حال این مسئله بکنند. یا باید کلا لغو شود یا اینکه اگر تیم ها بازیکنان کرونایی خود را از لیست خارج کنند و ادامه دهند. سلامتی در اولویت است و باید رعایت کنند.
 
سعید مسیگر گفت: اگر قرار است تیم ها بازی در بیاورند و یک روز بگویند بازی می کنیم و روز بعد بگویند نه، این طور نمی شود. همه باید از قانون تبعیت کنیم و برای رونق فوتبال هم که شده، بازی کنیم تا لیگ به پایان برسد. اگر پروتکل ها را رعایت کنند، هیچ اتفاقی نمی افتد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.