کرونا به روند خوب شاهین آسیب زد

مسیگر در گفتگو با راسخون: برخی ها ضعف خود را گردن داور می اندازند/میشو به سرنوشت کالدرون و استرا دچار نمی شود

مدیرعامل تیم فوتبال شاهین بوشهر با بیان اینکه اگر تیمی قدرتمند و با کیفیت باشد، نه داور و نه هیچ اهرمی جلوی آن را نمی تواند بگیرد، گفت: مطمئن باشید میشو به ایران برمی گردد و به سرنوشت کالدرون و استراماچونی دچار نمی شود.
چهارشنبه، 6 فروردين 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
مسیگر در گفتگو با راسخون: برخی ها ضعف خود را گردن داور می اندازند/میشو به سرنوشت کالدرون و استرا دچار نمی شود
سعید مسیگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با تبریک عید نوروز و شرایط خاص بوجود آمده به علت بیماری کرونا اظهار داشت: آرزوی این را دارم که هرچه زودتر این ویروس و گرفتاری هایی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند هزچه زودتر برطرف شود و بتوانیم به زندگی عادی خود برگردیم. همه ی دنیا بلاتکلیف هستند و در حال مبارزه با این بیماری در تلاشند. امیدوارم مردم ما هم دست از مسافرت رفتن بردارند و در خانه بمانند تا هرچه زودتر این ویروس ریشه کن شود.
 
وی افزود: ما می خواستیم تمرینات خود را از 20 اسفندماه از سر بگیریم که طبق گفته ی مسئولان لیگ لغو شد و به تبعیت از آن ما هم تمرینات را لغو کردیم. تست کرونا هم طی دو مرحله از بازیکنان گرفتیم و با آمادگی کامل می خواستیم تمرینات را از سر بگیریم. اما الان دیگر مشخص نیست چه زمانی استارت بزنیم. منتظریم تا مسئولان برگزاری و فدراسیون فوتبال زمان جدید از سرگیری لیگ را علام کنند تا ما طبق آن برای تمرینات برنامه ریزی کنیم. تا پانزده فروردین فکر نمی کنم تصمیم جدیدی بگیرند. چون می خواهند در آن زمان ببینند ویروس روند افزایشی داشته یا اینکه فروکش کرده است.
 
مدیرعامل شاهین بوشهر تصریح کرد: ما تا پنجم فروردین تمرینات را تعطیل کرده بودیم اما الان مشخص نیست این تعطیلی تا کی ادامه خواهد داشت. منتظریم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. اگر بیماری همین طوری پیش برود، فکر نمی کنم اجازه ی تمرین دهند. البته کادر فنی ما و در راس آن آقای "میشو" خیلی روی آمادگی بازیکنان وسواس و حساسیت دارند. اولویت سرمربی ما شرایط بدنی بازیکنان است. به خاطر این قبل از تعطیلی تمرینات وزن و چربی بازیکنان را اندازه گرفته است. البته تمرین تیمی خروجی دیگری نسبت به تمرینات انفرادی دارد.
 
سعید مسیگر گفت: این تعطیلی به نفع ما نشد. بعد از نقل و انتقالات تیم شاهین از 5 بازی، 10 امتیاز گرفت در حالی که در نیم فصل اول ما از 15 بازی فقط 7 امتیاز داشتیم. فقط در دور برگشت ما جزو 4، 5 تیم بالایی هستیم که توانستیم امتیاز خوبی بگیریم. قطعا با این روند خوبی که داشتیم، تعطیلات به ضرر ما شد. شرایط سلامتی اولویت دارد و کاری از دست ما ساخته نبود. اگر بخواهند لیگ را کامل تعطیل کنند، فکر نمی کنم قانون اجازه دهد تیمی سقوط کند. فوتبال بازی لحظه هاست. مشخص است تیمی که هم از لحاظ کیفی و هم نتیجه گیری رو به رشد است، ممکن است با 2 برد، تا نیمه های جدول پیش بیاید.
 
وی ادامه داد: فاصله ی تیم ها نسبت به هم کم است و با یک برد و باخت جایگاه تیم ها عوض می شود. حالا اوضاع پرسپولیس با دیگر تیم ها متفاوت است. آنها 10 امتیاز با دیگر تیم ها فاصله دارند و مدعی اصلی قهرمانی هستند. اما در نیمه ی پائین جدول جدول فرق می کند و تیم ها تا میانه ی جدول امتیازات نزدیک به هم دارند. البته لیگ هم کامل تعطیل شود، تیمی را سقوط نمی دهند. همه درگیر مسائل این ویروس هستند. هم afc و هم fifa درگیر هستند و شرایط را به خوبی می دانند. فکر می کنم به زودی تصمیم جامعی در مورد لیگ ها گرفته شود.
 
مدیرعامل شاهین بوشهر با رد مهندسی لیگ برتر به نفع یک تیم خاص تاکید کرد: مهندسی لیگ اعتقادی ندارم. این قدر نمی شود روی فوتبال تاثیر گذاشت که تیمی را قهرمان کنند. داریم می بینیم که همه ی اتفاقات داخل زمین می افتد. اگر تیمی واقعا از لحاظ کیفیت خوب باشد، در زمین نتیجه می گیرد و داور و هیچ اهرمی نمی تواند مانع او شود. اما گاهی می بینیم که برخی ها به خاطر ضعف های خودشان با مطرح کردن این حرف ها پشت آن قایم می شوند. ضعف های خود را گردن این و آن می اندازند. بحث پرسپولیس و استقلال و شاهین نیست. وقتی تیمی کیفیت دارد، در زمین برنده می شود. نمی شود که تلاش تیمی را نادیده گرفت. فوتبال ویترین است و همه می بینند. چیزی نیست که مسائل و اتفاقات آن را بتوان پنهان کرد.
 
سعید مسیگر با اشاره به بازگشت "میشو" از کرواسی و اینکه آیا پول قرض گرفتن این مربی برای بازگشت به کشورش واقعیت داشت؟ گفت: سرمربی منتظر خبر ما است که شروع تمرینات را اعلام کنیم. فعلا باید از شروع مجدد لیگ آگاه شویم تا برای تمرینات برنامه ریزی کنیم. مسئله ی پول قرض گرفتن میشو از دوستش فقط شیطنت بود و از طرف او مطرح نشده بود. چون رفتن سرمربی ما از ایران یک دفعه ای اتفاق افتاد و لیگ تعطیل شد، ما با سفارت برای گرفتن بلیت هماهنگ کردیم. اما همان لحظه پولی برای پرداخت نداشتیم و به میشو گفتیم پولش را بپردازد و بعد به او می دهیم. ما بلافاصله سند زدیم و بعد از چند روز پولش را پرداخت کردیم. میشو تا الان 80 درصد قرارداد خود را دریافت کرده است که فکر نمی کنم هیچ مربی و بازیکنی در لیگ ما تا الان این قدر دریافتی داشته باشد. چون سیستم ما اداری است و برای پرداخت ها باید سند مالی داشته باشیم، بحث پرداختی ها کمی دیر می شود ولی اصلا سوخت و سوز ندارد. ما تمام قول هایی که دادیم را انجام دادیم.
 
وی ادامه داد: مطمئن باشید میشو برای برگشتن به ایران مشکلی ندارد و به سرنوشت کالدرون و استراماچونی دچار نمی شود. ما منتظریم تا به میشو خبر دهیم و به ایران بیاید. او مصاحبه کرده که به زودی می آید. میشو به لحاظ اخلاقی و انسانی فوق العاده متعهد است. در بحث برگشت فنی هیچ مشکلی ندارد. آخرین تماسی که با او داشتیم، منتظر خبر ماست.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.