عدم برگزاری لیگ به ضرر بازیکنان است

حدادی فر در گفتگو با راسخون: بازی ها برگزار شود تا بهانه ای نباشد/ذوب آهن مخفیانه تمرین گروهی نمی کند

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه دوست دارد بازی ها برگزار شود تا بهانه ای باقی نماند، گفت: عدم برگزاری لیگ حتی به ضرر بازیکنان است چرا که مجبورمی شوند بخش زیادی از قرارداد خود را ببخشند.
شنبه، 20 ارديبهشت 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
حدادی فر در گفتگو با راسخون: بازی ها برگزار شود تا بهانه ای نباشد/ذوب آهن مخفیانه تمرین گروهی نمی کند
قاسم حدادی فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، اظهار داشت: مجبوریم که شرایط سخت قرنطینه را تحمل کنیم. خیلی سخت می گذرد اما چاره ای نیست. مشکل بوجود آمده همه گیر است و باید از قوانین و توصیه های بهداشتی تبعیت کنیم تا شرایط بهتر شود. چون عادت داشتیم که هر روز تمرین کنیم، طبیعی است که در خانه ماندن برای ما دشوار می گذرد.
 
وی در خصوص اینکه آیا چیزی در مورد ادامه ی لیگ به آنها اعلام نکرده اند؟ افزود: به ما چیزی نگفته اند. ما منتظر اعلام سازمان لیگ و فدراسیون هستیم. هنوز به باشگاه چیزی اعلام نشده است. تیم ما تمرین مخفیانه هم ندارد و هیچ تمرین گروهی نداریم. تمرین انفرادی را با برنامه هایی که کادر فنی داده، پیش می بریم. تمرینات ما بیشتر بدنی است و کار با توپ هنوز شروع نکردیم و فعلا از زمین چمن دوریم.
 
کاپیتان ذوب آهن تصریح کرد: آن طور که من از خبرها خواندم، فکر می کنم لیگ را برگزار کنند و بازی ها فشرده هم باشد. باشگاه ها و بازیکنان هم باید تبعیت کنند. اما واقعا سخت است. چون خیلی وقت است تیم ها تمرین نداشتند، باید یک دوره بدنسازی کنند تا دوباره ادامه دهند. بیشترین آسیب را در این شرایط ورزشکاران و بازیکنان می بینند چون امکان آسیب دیدگی وجود دارد.باید تیم ها طوری آماده شوند که کمترین آسیب ها را داشته باشند و فصل را به خوبی به پایان ببرند.
 
قاسم حدادی فر با بیان اینکه نظر فوتبالیست ها را در مورد توقف یا ادامه ی لیگ نمی داند، گفت: به شخصه دوست دارم، لیگ ادامه پیدا کند و تکلیف در زمین فوتبال معلوم شود تا بهانه ای باقی نماند. اگر بازی ها برگزار نشود، شبهات و خیلی حرف ها به وجود می آید. کار فدراسیون خیلی سخت می شود. باید تکلیف تیم قهرمان، سهمیه ی آسیا و تیم های سقوط کننده مشخص شود. اگر بازی ها را برگزار نکنند، خیلی از مشکلات بوجود می آید. شرایط برای تیم ها و حتی برای بازیکنان هم سخت می شود. در این صورت بازیکنان هم متضرر می شوند و باید درصد زیادی از قراردادهای خود را ببخشند.
 
وی افزود: البته فیفا هم تصمیم گیری را به عهده کشورها گذاشته تا براساس شرایط کشورشان لیگ را توقف یا ادامه دهند. وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و ستاد مقابله با کرونا باید تصمیم قاطع و مناسب را در مورد لیگ بگیرند تا کسی آسیب نبیند. هر تصمیمی هم بگیرند باید تابع بود. اول سلامت جامعه مهم است. با این وجود فکر می کنم اگر برگزار شود، خیلی از مسائل و شبهات برطرف می شود.
 
کاپیتان ذوب آهن با بیان اینکه باشگاه مقدمات بازگشت رادولوویچ سرمربی این تیم را به ایران انجام داده، تصریح کرد: من شنیدم که بازی ها از نیمه ی خرداد برگزار می شود. هنوز البته نمی دانم تصمیم قطعی می گیرند یا نه اما دنبال این هستند تا مربیان خارجی را برگردانند.
 
قاسم حدادی فر در مورد اینکه سال گذشته برای ذوب آهن چطور بود؟ گفت: از لحاظ فوتبالی برخی مواقع خیلی خوب بودیم و جاهایی هم خیلی بد نتیجه گرفتیم. در کل سال چندان جالبی نبود. چه به لحاظ ورزشی و چه از لحاظ شرایط زندگی کل جامعه. امیدوارم امسال سال بهتری برای ورزش و مردم باشد. فشار اقتصادی کمتری روی مردم باشد و با سلامتی زندگی کنند. تنها دلخوشی قشر زیادی از جامعه، فوتبال است. امیدوارم شرایطی مهیا شود که بتوانند دوباره از دیدن فوتبال لذت ببرند و در ورزشگاه تیم های خود را تشویق کنند. حداقل 2 ساعت از مشغله های روزمره فاصله بگیرند.
 
وی در پایان با بیان اینکه هدف ذوب آهن در بازی های باقی مانده حفظ این تیم در رتبه های میانه جدول است، تاکید کرد: انشالله با یک برنامه ریزی خوب و منطقی در لیگ آینده بتوانیم ذوب آهن را به جایگاه واقعی خود برسانیم. به نوبه ی خودم از کادر درمانی کشور تشکر می کنم. آنها در این شرایط سخت بیماری، قهرمان واقعی ما شده اند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.