قیمت لوازم خانگی، خرید اقساطی و نقدی از بهترین برندها

بهترین لیست قیمت روز انواع لوازم خانگی، خرید لوازم خانگی اقساطی در ایران با گارانتی اصلی خدمات پس از فروش، فروش قسطی و نقدی لوازم خانگی با بهترین قیمت
چهارشنبه، 7 مهر 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
قیمت لوازم خانگی، خرید اقساطی و نقدی از بهترین برندها
در حال حاضر لوازم خانگی در تنوع بسیار بالایی طراحی و تولید می‌شوند که از لحاظ کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند و دلیل این موضوع این است که شرکت‌های تولیدکننده زیادی در داخل و خارج از کشور وجود دارند که محصولات لوازم خانگی متنوعی را جهت برطرف کردن نیازهای متفاوت اقشار جامعه تولید می‌کنند.

اگر بخواهیم یک لیست لوازم خانگی از کالاهای ضروری را معرفی کنیم شامل موارد زیر می‌شود:
1- یخچال فریزر یخچال فریزر: انواع یخچال فریزر بالا پایین، یخچال ساید بای ساید، یخچال تک، یخچال فریزر دوقلو و ... در رنگ،گنجایش و امکانات متنوع در بازار موجود هستند.

2- انواع لوازم و شستشو و نظافت: لوازمی چون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی، اتو و غیره در دسته لوازم شستشو و نظافت قرار می‌گیرند. این دسته از لوازم در گنجایش، رنگ بندی و امکانات مختلفی از سوی برندهای گوناگون طراحی و تولید می‌شوند.

3- لوازم پخت و پز: این دسته از لوازم همان طور که از نامشان پیداست جهت تهیه غذا مورد استفاده قرار می‌گیرند که شامل اجاق گاز، هود، آون توستر و ... می‌شود.

4- لوازم خانگی کوچک: لوازم خانگی کوچک دارای اندازه و ابعاد کوچکی هستند و جابجایی آنها نیز راحت‌تر است و بیشترین استفاده را در آشپزخانه‌ها دارند. چرخ گوشت، آبمیوه گیری، قهوه ساز، چای ساز، غذاساز، سرخ کن و ... از جمله محصولات لوازم خانگی کوچک هستند که امروزه استفاده از آنها بسیار رایج شده است و در تمامی آشپزخانه‌ها وجود دارند.

توجه داشته باشید که عوامل متعددی چون نوع مدل، برند سازنده، میزان امکانات، مشخصات فنی و سایر ویژگی‌ها همگی بر قیمت لوازم خانگی تاثیر دارند بنابراین در زمان خرید لوازم خانگی ابتدا توان مالی خود را بسنجید و سپس کالایی را انتخاب کنید که با توجه به نیازها و خواسته‌های شما طراحی شده باشد. فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه بزرگ است که با عرضه‌ و فروش تنوع بالایی از انواع لوازم خانگی تمامی نیازها، سلایق و توان‌های مالی مختلف را پاسخگو است.

کاهش قیمت لوازم خانگی

اگر برای تهیه لوازم خانگی نو برای منزل و یا جهیزیه خود سری به بازار زده باشید حتماً متوجه این موضوع شده‌اید که قیمت لوازم خانگی نسبت به سال‌های گذشته بسیار بالا رفته است و یکی از اصلی‌ترین دلایل آن را می‌توان تحریم‌ها و افزایش نرخ دلار دانست بنابراین می‌توان گفت که کاهش قیمت لوازم خانگی رابطه مستقیمی با کاهش قیمت دلار دارد.

از طرفی علاوه بر بالا رفتن قیمت دلار مواردی چون افزایش نرخ مواد اولیه و دستمزد کارگران سبب شده است تا قیمت لوازم خانگی ایرانی نیز افزایش پیدا کند ولی باز هم با این وجود قیمت تلویزیون، قیمت یخچال فریزر، قیمت کولر گازی، قیمت یخچال فریزر و غیره از برندهای ایرانی در اکثر موارد نسبت به برندهای خارجی ارزان‌تر است و می‌توانند انتخاب خوبی برای خانواده‌ها باشند.

در حال حاضر به دلیل شرایط اقتصادی نامناسب بسیاری از خانواده‌ها نمی‌تواند چندین میلیون را به صورت یک جا جهت خرید لوازم خانگی پرداخت کنند و در این شرایط بهترین راه حل خرید قسطی لوازم خانگی است که برای همین منظور بسیاری از فروشگاه لوازم خانگی واقعی و مجازی با فروش اقساطی لوازم خانگی بدون بهره و یا با بهره فرصتی را فراهم کرده‌اند تا خانواده‌ها بتوانند لوازم ‌خانگی مورد نیاز خود را تهیه و آن را در منزل خود داشته باشند و سپس هزینه خرید را طی ماه‌های آینده پرداخت کنند.

برخی از سایت‌های اینترنتی نیز با فروش لوازم خانگی دست دوم که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سایت‌های شیپور و دیوار اشاره کرد این امکان را فراهم کرده‌اند تا تمامی اقشار جامعه که توان مالی کافی برای خرید لوازم خانگی نو را ندارند بتوانند خرید لوازم خانگی دست دوم را انجام دهند البته این سایت‌ها امکان فروش و تعویض لوازم خانگی دست دوم را نیز فراهم کرده‌اند.

 
قیمت لوازم خانگی، خرید اقساطی و نقدی از بهترین برندها
 

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

خرید لوازم خانگی به دو روش، شیوه سنتی و خرید آنلاین تقسیم می‌شود. خرید آنلاین لوازم خانگی یک روش بسیار محبوب است که در بین بسیاری از کاربران مجازی رواج پیدا کرده است و روز به روز به تعداد آنها نیز افزوده می‌شود.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مکانی است که از طریق آن می‌توانید لوازم خانگی مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری تهیه کنید. از فواید و مزایای خرید اینترنتی لوازم خانگی می‌توان به صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در مصرف سوخت، مقایسه قیمت‌ها، دسترسی به طیف گسترده‌ای از انواع مدل‌ها به همراه عکس لوازم خانگی، خریدی راحت و بی دردسر و به دور از شلوغی و ترافیک اشاره کرد. همچنین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی که تعداد آنها زیاد است همیشه و در تمامی روزها باز هستند و در نتیجه شما در هر زمان و مکانی و تنها با یک گوشی و یا کامپیوتر متصل به اینترنت می‌توانید خرید لوازم خانگی را انجام دهید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید.
 

قیمت لوازم خانگی در فروشگاه سل

فروشگاه لوازم خانگی سل یکی از فروشگاههایی است که در بستر اینترنت فعالیت دارد و فروشگاهی معتبر و قابل اعتماد است که سال‌هاست در زمینه فروش آنلاین انواع لوازم خانگی از برندهای متنوع دنیا فعالیت دارد.

در فروشگاه اینترنتی سل تنوع کالا بسیار بالا است در نتیجه شما هر محصول از هر برندی را که مد نظرتان است را در آن خواهید یافت. علاوه بر این قیمت لوازم خانگی دوو، قیمت لوازم خانگی ال جی، قیمت لوازم خانگی سامسونگ، پارس خزر، پاکشوما و ... در فروشگاه سل بهترین قیمت بازار است و به این معناست که شما می‌توانید لوازم خانگی مورد نظر خود را با قیمتی بهتر و ارزان‌تر از دیگر فروشگاه‌ها تهیه و خریداری کنید.

ارسال سریع کالا، تضمین کیفیت، تضمین قیمت و ارائه اطلاعات جامع از محصول از دیگر مزایایی است که فروشگاه اینترنتی سل برای مشتریان خود در نظر گرفته و همواره و موجب رضایت آنها شده است.


 
قیمت لوازم خانگی، خرید اقساطی و نقدی از بهترین برندها
 

خرید اقساطی لوازم خانگی از فروشگاه سل

یکی دیگر از خدمات ارزشمندی که فروشگاه اینترنتی سل برای مشتریان خود دارد امکان خرید اقساطی لوازم خانگی دوو، خرید لوازم خانگی اقساطی اسنوا، جی پلاس، امرسان و ...  است. از این رو اگر جهت خرید لوازم خانگی توان مالی کافی ندارید و به دنیال لوازم خانگی قسطی شیراز، لوازم خانگی قسطی شهرری، لوازم خانگی قسطی سنندج، لوازم خانگی قسطی یاسوج، لوازم خانگی اقساطی در مشهد، لوازم خانگی اقساطی در کرمانشاه و .. هستید دست نگه دارید و دیگر نیازی به این کار نیست بلکه تنها با یک گوشی و کامپیوتر متصل به اینترنت به فروشگاه سل متصل شده و به طیف گسترده‌ای از انواع لوازم خانگی که امکان خرید قسطی آنها فراهم شده است دسترسی داشته باشید.

شرایط خرید قسطی لوازم خانگی در فروشگاه سل بسیار متنوع و مناسب است و شامل خرید لوازم خانگی بازنشستگان، خرید قسطی بدون ضامن، بدون چک، با سفته و غیر می‌شود در نتیجه شما بهترین روش را که با شرایط‌تان همخوانی دارد را انتخاب کرده و خرید اقساطی لوازم خانگی مورد نیاز خود را انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه و شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی از فروشگاه سل تنها کافی است تا با کارشناسان فروش سایت سل تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.
 

خرید لوازم خانگی قسطی بازنشستگان

افزایش قیمت لوازم خانگی باعث شده است تا قدرت خرید بیشتر افراد جامعه به خصوص بازنشستگان پایین بیاید. در فروشگاه سل امکان خرید لوازم خانگی قسطی بازنشستگان فراهم شده است که کاملا با شرایط این دسته از افراد همخوانی دارد. لوازم خانگی اقساطی بازنشستگان در سل حجم وسیعی از انواع کالاهای ایرانی و خارجی را شامل می‌شود و محدودیتی در انتخاب ندارید.
 
 برای مطلع شدن از نحوه و شرایط خرید لوازم خانگی قسطی بازنشستگان می‌بایست با کارشناسان فروش سایت سل تماس بگیرید.

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک

اگر جهت خرید اقساطی لوازم خانگی خود چک ندارید و به دنبال فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک در شیراز، اصفهان، رشت، کرج و سایر شهرها هستید بهتر است به جای این کار به فروشگاه سل مراجعه کنید که در آن امکان خرید لوازم خانگی اقساطی بدون چک نیز فراهم شده است و کارشناسان فروش سایت سل در تمامی ایام هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در این زمینه هستند.

کانال لوازم خانگی قسطی

علاوه بر فروشگاه‌های اینترنتی تعداد زیادی کانال لوازم خانگی قسطی و پیج لوازم خانگی اقساطی در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام و غیره وجود دارند که کاربران می‌توانند با مراجعه به آنها نیز کالاهای مورد نیازشان را به صورت قسطی خریداری کنند که البته شرایط خرید قسطی لوازم خانگی در تمامی آنها یکسان نیست.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.