کدام هتل ترکیه شرایط بهتری برای اقامت چند روزه دارد؟

ترکیه ظرفیت بالایی در جذب گردشگر داشته و زیرساخت‌های مناسبی را برای رشد صنعت گردشگری در این کشور، فراهم کرده است
چهارشنبه، 24 آبان 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
کدام هتل ترکیه شرایط بهتری برای اقامت چند روزه دارد؟
انتخاب یک هتل یا اقامتگاه مناسب در طول سفر یکی از مهم‌ترین و البته حساس‌ترین قسمت‌های مسافرت است. حالا اگر این سفر یک سفر خارجی باشد، این انتخاب کمی دشوارتر می‌شود. برای پیداکردن جایی مناسب با بودجه، شرایط و انتظارات خود باید زمان بگذارید و حسابی جست‌وجو کنید تا سفر شما به کامتان تلخ نشود.

در ایران یکی از مقاصد پرطرفدار در سفرهای خارجی، ترکیه است که سالانه میزبانی گردشگران بسیاری از سراسر جهان را به‌عهده دارد. ترکیه ظرفیت بالایی در جذب گردشگر داشته و زیرساخت‌های مناسبی را برای رشد صنعت گردشگری در این کشور، فراهم کرده است.

یکی از این تمهیدات، تعداد و تنوع بالای هتل‌ها و اقامتگاه‌هاست. اگر به‌دنبال هتلی مناسب مانند هتل گرند پارک لارا برای اقامتی چند روزه در ترکیه هستید، در این مطلب با ما همراه باشید.


هتل‌های استانبول؛ هم فال و هم تماشا

میان شهرهای توریستی ترکیه، استانبول از بقیه معروف‌تر است. ترکیب مساجد تاریخی و جاذبه‌های تفریحی و طبیعت مسحور‌کننده این شهر، قدرت زیادی برای جذب گردشگر به‌وجود می‌آورد. در سفر به استانبول بهتر است هتلی انتخاب کنید که دسترسی خوبی به مکان‌های مهم و معروف گردشگری داشته باشد.
 

هتل پوینت تکسیم

این هتل که در مرکز شهر و با فاصله‌ای حدودا ۵۰۰متری از میدان تکسیم قرار گرفته، هتلی ۵ستاره است؛ با این حال یکی از هتل‌های اقتصادی استانبول به حساب می‌آید. هتل پوینت تکسیم دسترسی بسیار آسانی به مسجدهای ایاصوفیه و سلطان احمد دارد. همچنین می‌توان از این هتل در زمانی کمتر از ۱۵ دقیقه به بازار زولو و بازار کانیون رسید.

اتاق‌های هتل پوینت تکسیم دلباز و تمیز و مدرن بوده و طراحی‌های مختلفی دارد. این هتل با چندین کافه و رستوران،  ۲۴ساعته آماده پذیرایی از مهمانان است. استخر، ماساژ، سالن بدنسازی، پارکینگ، خدمات پرداخت، اینترنت، سرویس اتاق، لاندری، صرافی و... از خدمات و امکانات هتل پوینت تکسیم استانبول است.
 

هتل شانگری لا بسفروس

یکی دیگر از هتل‌های معروف و البته لوکس استانبول، هتل شانگری لا بسفروس است. این هتل فاصله کمی تا تنگه بسفر و محله بشیکتاش دارد و منظره‌ای بی‌بدیل را برای مهمانان به نمایش می‌گذارد.

این هتل معروف با نمایی زیبا و باشکوه و طراحی داخلی حیرت‌انگیز خود، به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های استانبول شناخته می‌شود. شانگری لا بسفروس یک هتل ۵ستاره است که با خدمات و امکانات مختلف و کادری مجرب، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

این هتل امکانات زیر را برای مسافران فراهم کرده است:
استخر، سونا و جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، سالن ورزشی، رستوران و کافه، پارکینگ، لابی مجهز، اینترنت رایگان، فروشگاه، لاندری، اتاق‌های بزرگ و دلباز، سالن همایش، حمام ترکی، لاندری، صرافی و...
 
کدام هتل ترکیه شرایط بهتری برای اقامت چند روزه دارد؟

هتل‌های آنتالیا؛ اقامتی رویایی در بهشت کوچک ترکیه

آنتالیا با سواحل بی‌نظیرش یک دیگر از شهرهای توریستی ترکیه است و بیشتر به‌عنوان قطب گردشگری تفریحی ترکیه شناخته می‌شود. تفریحات دریایی، پارک‌های آبی، سواحل تمیز و دریای درخشان آنتالیا دل همه گردشگرانش را به‌دست می‌آورد و سفری فراموش‌نشدنی برای آن‌ها رقم می‌زند.

برای انتخاب هتل‌های آنتالیا بهتر است علاوه بر امکانات هتل، به فاصله آن‌ها تا ساحل و مراکز تفریحی هم توجه کنید.

 

هتل گرند پارک لارا

این هتل که در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای با آنتالیا قرار دارد، در فضایی شاد و آرامش‌بخش از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل گرند پارک لارا یک هتل ۴ستاره با امکاناتی عالی و شگفت‌انگیز است. با طی یک مسافت ۲۰۰متری می‌توانید خود را به ساحل اختصاصی این هتل برسانید و از امکانات خاص آن استفاده کنید.

هتل گرند پارک لارا ۴ ساختمان جدا از هم دارد و مجموعه کاملی از خدمات و امکانات را برای مسافران و گردشگران فراهم کرده است. فاصله نه چندان نزدیک این هتل از مراکز گردشگری آنتالیا سبب شده مسافران اقامتی آرام و دور از هیاهو را تجربه کنند.


از خدمات و امکانات هتل گرند پارک لارا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
استخر، سونا و چکوزی، اسپا، رستوران و کافه، لاندری، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، پارکینگ، صرافی، اتاق بازی کودک، فضای سبز و ساحل اختصاصی، اینترنت رایگان و...


هتل کایا پالاتزو گلف ریزورت

این هتل لوکس و ۵ستاره، خارج از آنتالیا واقعا شده و گشت‌وگذار ساحلی را برای گردشگران آسان‌تر و دلنشین‌تر کرده است. هتل کایا پالاتزو گلف ریزورت ساحلی اختصاصی با امکاناتی به‌روز و مدرن دارد و می‌توان گفت مجموعه‌ای حیرت‌انگیز از تفریحات آبی، استخر، سونا و جکوزی، حمام ترکی را برای مهمانانش فراهم کرده است.

این هتل وسایل و زمین‌های مجهزی را برای علاقه‌مندان گلف مهیا کرده که در نوع خود بی‌نظیر است. اگر اقامت در این هتل را انتخاب کنید می‌توانید علاوه بر اقامتی رویایی و استفاده از تفریحات آبی، طعم مطبوع غذاها و نوشیدنی‌های ترکی و بین المللی را هم بچشید؛ چراکه رستوران‌های هتل کایا پالاتزو گلف ریزورت در سرو غذاهای خاص معروف است.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
پارکینگ، زمین بازی کودکان، فضای سبز، جشن‌های شبانه، روم سرویس، لاندری، سرو غذا در اتاق، تاکسی سرویس، فروشگاه، کافی‌شاپ، اینترنت، خدمات لابی و...
 

هتل‌های ازمیر؛ تجربه اقامت در سواحل زیبای ترکیه

ازمیر با آب‌وهوای آفتابی و ساحل درخشان دریای اژه و مناظر طبیعی بدون شک یکی از بهترین گزینه‌های سفر به ترکیه است. جاذبه‌های تاریخی ازمیر مانند معبد آرتمیس، یکی دیگر از دلایل محبوبیت این شهر بین گردشگران به حساب می‌آید. ازمیر هتل‌های بسیاری دارد که باتوجه‌به انتظارات و علایق خود می‌توانید یکی از آن‌ها را رزرو کنید و سفری فراموش‌نشدنی داشته باشید.
 

هتل ماریوت ازمیر

شاید بتوان گفت که بهترین مزیت انتخاب این هتل ۵ستاره دسترسی آسان و نزدیکی آن به اماکن گردشگری، خیابان‌های  اصلی و مراکز خرید است. هتل ماریوت با چشم‌اندازی منحصربه‌فرد به دریای اژه، اتاق‌های بزرگ و خانوادگی را برای مهمانان آماده کرده است. امکانات به‌روز و خدمات ۲۴ساعته این هتل به‌خوبی توانسته رضایت گردشگران را جلب کند.

هتل ماریوت امکاناتی نظیر استخر، جکوزی و سونا، سالن اسپا، سالن بدنسازی، رستوران و کافی‌شاپ، پارکینگ، فضای سبز، اینترنت رایگان، لاندری، ترانسفر فرودگاهی، استخر کودکان، اجاره و تور دوچرخه، کتابخانه، فروشگاه و مرکز تجاری، مسیر پیاده‌روی و... دارد.

 
کدام هتل ترکیه شرایط بهتری برای اقامت چند روزه دارد؟
 

هتل رنسانس ازمیر

یکی دیگر از هتل‌های لوکس ازمیر که سفر شما را به‌یادماندنی می‌کند، هتل رنسانس است. این هتل ۵ستاره که در مرکز شهر و در ساحل دریای اژه قرار گرفته، دسترسی بسیار مناسبی به اماکن گردشگری و مراکز خرید دارد.

اتاق‌های این هتل بسیار مجهز و مدرن است و با چشم‌اندازی زیبا از شهر و دریا به گردشگران خوش‌آمد می‌گوید. هتل رنسانس ازمیر طراحی خیره‌کننده‌ای را برای نمای خارجی و فضای داخلی در نظر گرفته که سبب حیرت مسافران می‌شود.


این هتل ۵ستاره ازمیر امکانات مختلفی را برای مهمانان خود فراهم کرده است:
استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، سالن اسپا، رستوران و کافی‌شاپ، اینترنت رایگان، پارکینگ، اجاره و تور دوچرخه، کتابخانه، فروشگاه، لاندری، صرافی، اجاره ماشین، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی و...

در هر سفری انتخاب هتل و مکانی مناسب برای اقامت، یکی از دغدغه‌های مسافران است. در سفرهای خارجی به‌خصوص اگر اولین سفر شما باشد، این حساسیت بیشتر می‌شود. قبل از انتخاب هتل حتما به خواسته‌ها و بودجه خود توجه کرده و با تحقیق و جست‌وجو بهترین گزینه را انتخاب کنید.

شهرهای ترکیه ظرفیت بالایی در میزبانی از گردشگران دارد و هتل‌های متعدد آن، اقامت را برای هر سلیقه و بودجه‌ای آسان کرده است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.