دیدار محرمانه آیت ا... مصباح یزدی با آیت ا.. سیستانی

سفر این مقام روحانی ایرانی تا یک هفته به طول خواهد انجامید و قرار است طی این مدت، علاوه بر زیارت ائمه اطهار(ع) در نجف و کربلاء، با برخی از مراجع و علمای عراق ملاقات کند. یک منبع در دفتر مجلس اعلای اسلامی عراق هم حضور آیت ا... مصباح یزدی را در عراق تایید کرد، اما گفت: ازجزییات این سفر و ملاقات های احتمالی وی در عراق، اطلاعی ندارد....
چهارشنبه، 17 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دیدار محرمانه آیت ا... مصباح یزدی با آیت ا.. سیستانی
 ویرایش عکس تیر 99

آیت ا... محمد تقی مصباح یزدی از اساتید حوزه علمیه قم و رئیس موسسه آموزشی-پژوهشی امام خمینی(ره) با آیت ا... سیستانی در نجف دیدار کرد.
یک منبع آگاه گفت: وی با هماهنگی سفارت ایران در کاظمین، از روز پنجشنبه وارد این کشور شده است و پس از زیارت امامین کاظمین(ع)، به نجف رفته و در آنجا با آیت ا... سیستانی مرجع عالی شیعیان عراق ملاقات کرده است.

وی از جزییات این دیدار خودداری کرد و افزود: این ملاقات خصوصی  محرومانه بوده است.
این منبع هنچنین گفت که سفر این مقام روحانی ایرانی تا یک هفته به طول خواهد انجامید و قرار است طی این مدت، علاوه بر زیارت ائمه اطهار(ع) در نجف و کربلاء، با برخی از مراجع و علمای عراق ملاقات کند.

یک منبع در دفتر مجلس اعلای اسلامی عراق هم حضور آیت ا... مصباح یزدی را در عراق تایید کرد، اما گفت: از جزییات این سفر و ملاقات های احتمالی وی در عراق، اطلاعی ندارد.

رسانه های عراقی نیز که معمولا به سفر شخصیت های ایرانی به عراق حساس هستند، تاکنون گزارش و خبری از انجام این سفر منتشر نکرده اند
./ح


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.