محمدعلی خبری مدیرکل دفتر موسیقی شد

محمدعلی خبری به سمت مدیر کل دفتر امور موسیقی معاونت هنری وزارت ارشاد منصوب شد.
چهارشنبه، 16 بهمن 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
محمدعلی خبری مدیرکل دفتر موسیقی شد
 ویرایش عکس آذر ماه 98

محمدعلی خبری به سمت مدیر کل دفتر امور موسیقی معاونت هنری وزارت ارشاد منصوب شد.
روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد اعلام کردوزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، دکتر محمدعلی خبری را به‌عنوان مدیر کل دفتر امور موسیقی منصوب کرد.
در حکم محمدحسین صفار‌ هرندی آمده است: نظر به تجارب مدیریتی، تعهد و صلاحیت‌های علمی و با توجه به پیشنهاد معاون امور هنری به عنوان مدیر کل دفتر امور موسیقی منصوب می‌شود. امید است با استفاده از تجربیات و توان همکاران آن اداره کل در انجام وظایف موفق باشید.

محمدعلی خبری متولد 1334 و دارای دکترای پژوهش هنر از دانشگاه تربیت مدرس است. وی امسال پژوهشگر برگزیده حوزه هنر از سوی وزارت علوم معرفی شد.
خبری تاکنون فعالیت‌های علمی، پژوهشی و اجرایی در حوزه فرهنگ و هنر داشته است و در حال حاضر عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی، مدیر گروه پژوهش پروهشکده فرهنگ و هنر و مدیر شورای نظارت بر ارزشیابی تئاتر است.

از طرح‌های تحقیقاتی خبری می‌توان به نیاز‌سنجی پژوهش‌های فرهنگی در عرصه تولید و توزیع کالاهای فرهنگی، سهم و کارکرد عناصر هویت ایرانی در برنامه‌ریزی فرهنگی، تحلیل محتوای مطالب روزنامه‌ها درباره بیست و سومین جشنواره موسیقی فجر و بررسی مسائل و مشکلات هنرهای تجسمی از دیدگاه هنرمندان اشاره کرد.
پیش از این محمدحسین احمدی سمت مدیریت کل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت ارشاد بود.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.