مدیر عامل فارس انتخابات آتی را چند قطبی خواند

هنوز هم اخبار هسته‌ای ایران توسط رسانه‌های خارجی روایت می‌شود که این شایسته ایران نیست. وی با بیان اینکه در بحث غزه بیشترین تلاش را خبرگزاری فارس انجام داد، تصریح کرد: طی دوره 18 روزه خبرگزاری فارس بیش از 5 هزار خبر، گزارش و عکس را منتشر کرد. ..
شنبه، 17 اسفند 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مدیر عامل فارس انتخابات آتی را چند قطبی خواند
 ویرایش عکس بهمن ماه 98

مدیرعامل خبرگزاری فارس با بیان اینکه انتخابات آتی دو قطبی نخواهد بود، گفت: در حال حاضر در بین کاندیداهای جریان دوم خرداد و اصلاح‌طلب تکثر وجود دارد و احتمال می‌رود در این جریان سه‌وجهی گزینه‌های دیگری هم مطرح شوند.
حمیدرضا مقدم‌فر در پنجمین نشست سالانه سرپرستان خبرگزاری فارس در استان‌ها در ابتدای مراسم با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته طی چند سال گذشته در خبرگزاری فارس اظهار داشت: خبرگزاری فارس برای رسیدن به یک خبرگزاری برتر راه فراوانی پیش‌رو دارد و تازه اول راه هستیم و باید تلاش‌ها افزایش یابد.
وی از تدوین استراتژی برای خبرگزاری فارس خبر داد و افزود: سیاست ما و برنامه‌های تدوین شده خبرگزاری از سال آینده آغاز می‌شود.
مقدم‌فر از توجه خبرگزاری فارس به زیرساخت‌ها خبر داد و اعلام کرد: می‌شود با صرف منابع کمتر حرکت‌های جهشی را آغاز کرد.
مدیر عامل خبرگزاری فارس با تقدیر از عملکرد خبرنگاران فارس در استان‌ها تاکید کرد: در حال حاضر بخش قابل توجهی از اخبار خبرگزاری فارس مربوط به گروه استان‌های خبرگزاری است.
وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌ یک سال گذشته خبرگزاری فارس پرداخت و گفت: فعالیت‌هایی که طی یک سال گذشته در خبرگزاری فارس صورت گرفته در بسیاری از بخش‌ها با چند سال گذشته آن برابری می‌کند.
مقدم‌فر افزایش اخبار را مورد توجه قرار داد و گفت: بحمدالله امروز اخبار ارسالی روزانه فارس بر روی سایت از مرز 1100 خبر گذشته است.
مدیر عامل خبرگزاری فارس با بیان اینکه معمولا در هر مجموعه‌ای که افزایش کمی صورت می‌گیرد، کیفیت‌ها افت پیدا می‌کند، تصریح کرد: این در حالی است که در خبرگزاری فارس با افزایش کمی اخبار به هیچ وجه کیفیت اخبار پایین نیامده و حتی ارتقای کیفی را شاهد بوده‌ایم.
مقدم‌فر از افزایش شمار بازدیدکنندگان خبرگزاری فارس خبر داد و گفت: در حال حاضر در خبرگزاری فارس در کنار افزایش اخبار شمار بازدیدکنندگان نیز چند برابر شده است.
وی خطاب به سرپرستان خبرگزاری فارس در استان‌ها گفت: باید در کنار افزایش اخبار جریان‌سازی در دستور باشد تا بتوانیم تاثیرگذار بوده و افزایش مخاطب داشته باشیم.
وی با بیان اینکه روزانه نزدیک به یک میلیون بازدید از اخبار خبرگزاری فارس صورت می‌گیرد، تصریح کرد: این آمار جدای از آمار گسترده‌ای از کسانی است که فقط به صفحه اصلی فارس مراجعه می‌کنند.
مقدم‌فر با اعلام اینکه در حال حاضر خبرگزاری فارس خبرگزاری برتر ایران است، گفت: هنوز با اوج خیلی فاصله داریم و باید دنیای خود را بیرون از کشور ببینیم و برای رسیدن به افق‌ها و چشم‌انداز پرسرعت‌تر از گذشته به راه خود ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر اتفاقاتی که در داخل کشور صورت می‌گیرد به روایت رسانه‌های خارجی انعکاس پیدا می‌کند، اظهار داشت: هنوز هم اخبار هسته‌ای ایران توسط رسانه‌های خارجی روایت می‌شود که این شایسته ایران نیست.
وی با بیان اینکه در بحث غزه بیشترین تلاش را خبرگزاری فارس انجام داد، تصریح کرد: طی دوره 18 روزه خبرگزاری فارس بیش از 5 هزار خبر، گزارش و عکس را منتشر کرد.
مدیر عامل خبرگزاری فارس بار دیگر با تاکید بر اینکه باید به سمت خبرگزاری برتر حرکت کنیم، اضافه کرد: باید در تمام منطقه خاورمیانه خبرگزاری فارس دفتر داشته باشد.
مقدم‌فر در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: سطح خبرگزاری فارس ملی است و با همه جریانات و تفکرات مصاحبه و گفتگو می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه تخریب در دستور کار خبرگزاری فارس نیست، گفت: خبرنگاران نباید به گونه‌ای عمل کنند که نماد تخریب باشیم.
مقدم‌فر با بیان اینکه فارس از نظر سیاسی یک خبرگزاری اصولگرا است، تصریح کرد: خبرگزاری فارس زبان اپوزیسیون نیست اما برای اطلاع‌رسانی مردم مواضع و رفتار آنان را گزارش می‌کند.
وی در ادامه با بیان اینکه علی‌رغم اعتقاد برخی سیاسیون انتخابات آتی دو قطبی نخواهد بود گفت: در حال حاضر در بین کاندیداهای جریان دوم خرداد و اصلاح‌طلب تکثر وجود دارد و احتمال می‌رود در این جریان سه وجهی گزینه‌های دیگری هم مطرح شوند ولی در جریان اصولگرا تاکنون اجماع و وحدت معینی پیرامون آقای احمدی‌نژاد وجود دارد و روز به روز در بین اشخاص و احزاب با گرایش اصولگرایی این اجماع بیشتر و این وحدت ظهور و بروز شفاف‌تری پیدا می‌کند.
مقدم‌فر تصریح کرد: در حال حاضر احمدی‌نژاد مقبول تمام اصولگرایان است.
مدیرعامل خبرگزاری فارس در این نشست به برخی سئوالات پاسخ گفت و قول داد مشکلات فراروی خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان‌ها را تا حد‌امکان برطرف کند.
برپایه این گزارش در این مراسم همچنین میزگردی با حضور آقایان حمیدرضا مقدم‌فر مدیرعامل، محمود مرتضایی معاون اجرایی، عباس درویش توانگر سردبیر و حسن کربلایی دبیر گروه استان‌های خبرگزاری فارس تشکیل شد و در آن به سئوالات مختلف سرپرستان خبرگزاری در استان‌ها پاسخ داده شد.
این گزارش می‌افزاید: در نشست بعد از ظهر این همایش همچنین سرپرستان خبرگزاری فارس در کارگاه‌های فنی و تحریری شرکت کردند.
/1001 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.