انتصاب در اوقاف قائمشهر

در مراسمی حجت الاسلام فتاح سواد کوهی به عنوان سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر معرفی شد.
پنجشنبه، 24 ارديبهشت 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
انتصاب در اوقاف قائمشهر
ویرایش عکس مرداد 99

جلسه تودیع و معارفه برادر علی اصغر قربانی و حجت الاسلام فتاح سواد کوهی برگزار شد.
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران این مراسم تودیع و معارفه که در روز گذشته در اداره اوقاف و امور خیریه
برگزار شد حضرت آیت اله معلمی نماینده مردم مازندارن در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر در سخنانی گفت: مدیران اوقاف و امور خیریه امانتدار واقفین هستند. وی افزود: ایمان به خداوند یکتا بود که واقف را وادار به وقف کردن نموده است و وقف و موقوفات خرید و فروش نمی شود و به امانت گذاشته می شود و دست متولی باید تا ابد باقی و به نیت واقف عمل شود. حضرت آیت الله معلمی در ادامه در جمع مسئولین ادارات و نهادها و متولیان، خیرین، هیات امناء اماکن متبرکه قائمشهر گفت: تحول جدیدی که در اوقاف و امور خیریه دراین زمان شاهد هستیم از همت و تلاش مسئولین این اداره است و باید روز به روز برای دستیابی به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش نمایند.
امام جمعه قائمشهر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری وسفر مقام معظم رهبری به کردستان گفت: دراین سفر مقام معظم رهبری ملاکهای رئیس جمهور اصلح را بیان فرمودند و همه باید طبق معیار و ملاکهای بیان شده رهبر عزیز انتخاب اصلح داشته باشیم و در صحنه حضور جدی و فعال داشته باشیم و از اشکال تراشیهای غیر منصفانه دوری نمائیم. حضرت آیت الله معلمی خاطر نشان کرد: دشمنان در جهت خراب کردن انتخابات هزینه و وقت بسیار زیادی گذاشته اند و همه باید هوشیار باشیم در ادامه فرماندار سواد کوه با اشاره به نقش انسان ها در جامعه گفت: بهترین کاری که ما میتوانیم  در دنیا انجام دهیم خدمتگزاری به مردم است. وی افزود همه ما در مقابل خون شهداء و امام بزرگوار مسئولیم و باید در این نظام خدمت خالصانه داشته باشیم و هر آمدنی را رفتنی است خوشا به حال آنانیکه در خدمت به خلق هستند و اطاعت خالق.
حجت الاسلام سیف اله سهرابی مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران همچنین در پایان این مراسم تودیع و معارفه با اشاره به نگاه مردم به اوقاف و امور خیریه گفت: نگاه مردم به این اداره نگاه معنوی است و این برای ما ارزش و اهمیت زیادی دارد و پرسنل اوقاف و امور خیریه  همه تلاش خود را برای خدمت رسانی خواهند نمود. وی اضافه کرد: وظیفه اصلی اوقاف و امور خیریه رسیدگی به حفظ و احیاء موقوفات و اماکن متبرکه است که همه مردم  به ویژه مسئولین بزرگوار ائمه محترم جمعه و جماعت وروحانیت عزیز در این زمینه باید همکاری داشته باشند. حجت الاسلام سیف اله سهرابی خاطر نشان کرد:70% موقوفات استان متعلق به امام حسین (علیه السلام) است و این بزرگترین ارزش برای این اداره است که متعلق به اباعبدالله (علیه السلام) است. در پایان حکم سرپرستی اوقاف و امورخیریه شهرستان قائمشهر قرائت و به حجت الاسلام فتاح سواد کوهی اعطاء و از خدمات علی اصغر قربانی با اهداء لوح یادبود وهدایای معنوی و مادی تقدیر به عمل آمد.
قابل ذکر است اداره اوقاف قائمشهر شهرستانهای سواد کوه و جویبار را هم زیر پوشش خود دارد.
/2759/


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.