رژیم صهیونیستی بزرگترین میزان "فحشا " در جهان را داراست

بعد از گسترش شدید این موضوع در دوره اخیر هیچ آمار رسمی درباره تعداد واقعی این افراد منتشر نمی‌شود. کمیته حمایت از حقوق زنان در پارلمان رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که بیش از پنج‌ هزار زن و دختر در سرزمین‌های اشغالی در زمینه فحشا فعالیت می‌کنند. آزادی اعلام نشده فعالیت‌های مرتبط با فحشا در سرزمین‌های اشغالی تا حدی است که نیوز وان به نقل از یک مقام مسئول در وزارت رفاه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سرزمین‌های اشغالی در ...
سه‌شنبه، 6 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رژیم صهیونیستی بزرگترین میزان "فحشا " در جهان را داراست

 فارس: گزارش‌های رسانه‌های عبری حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی بزرگترین میزان فحشا و روسپی‌گری در جهان را داراست.
 با توجه به تعلل کابینه اسرائیل در صدور قوانینی برای جلوگیری از پدیده روسپی‌گری، این رژیم به بزرگترین میزان این پدیده تبدیل شده است.
بنا بر این گزارش، تعداد افرادی که در سرزمین‌های اشغالی در زمینه روسپی‌گری و فحشا فعالیت می‌کنند، بالغ بر20 هزار نفر است. بعد از گسترش شدید این موضوع در دوره اخیر هیچ آمار رسمی درباره تعداد واقعی این افراد منتشر نمی‌شود.
کمیته حمایت از حقوق زنان در پارلمان رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که بیش از پنج‌ هزار زن و دختر در سرزمین‌های اشغالی در زمینه فحشا فعالیت می‌کنند.
آزادی اعلام نشده فعالیت‌های مرتبط با فحشا در سرزمین‌های اشغالی تا حدی است که نیوز وان به نقل از یک مقام مسئول در وزارت رفاه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سرزمین‌های اشغالی در سالهای اخیر به یکی از مناطق جذب افرادی تبدیل شده است که قصد دارند در زمینه روسپی‌گری فعالیت کنند.
از سوی دیگر "زیپی خوتوِلی " نماینده زن کنست و عضو حزب لیکود رژیم صهیونیستی در جلسه هفته گذشته کنست، درباره موضوع تجاوز جنسی به زنان در ارتش رژیم‌صهیونیستی به سران ارتش هشدار داد و گفت: موضوع تجاوز جنسی به زنان در ارتش تبدیل به یک معضل مهم برای اسرائیل شده ‌است و این موضوع باید هر چه سریعتر پیگیری و حل شود.
وی افزود: سران ارتش باید محدودیت‌‌هایی را برای کاهش این معضل و رفع مشکلات زنان به اجرا بگذارند.
تعداد 360 نفر از نظامیان زن نیز در جلسه فوق با شکایت از آزار جنسی زنان در ارتش این رژیم، خواستار پیگرد قانونی و ایجاد محدودیت برای این مشکل در ارتش شدند.
همچنین یک مرکز صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که 81درصد از کارمندان اسرائیلی در محل کارشان مورد آزارهای جنسی قرار می‌گیرند.
روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت " نوشت که مرکز رسیدگی به بحران تجاوز جنسی در گزارش سالانه خود به کنست اسرائیل بر روی موضوع آزارهای جنسی در محل‌های کار تمرکز کرده است.
در این گزارش تاکید شده است که طی سال گذشته تعداد شکایات در مورد آزارهای جنسی در محل کار 12درصد رشد داشته است. بر اساس این گزارش 81 درصد کارمندان از آزارهای جنسی که در محل کارشان انجام می‌شود، شکایت کرده‌اند. 4/11 درصد از این شکایات تجاوزهای جنسی بوده و 6/7 درصد آنها نیز تجاوزهای شرم‌آور بوده است.
فقط درسال 2008 بیش از 37 هزار و 526 شکایت در مورد آزارهای جنسی در مرکز رسیدگی به بحران تجاوز جنسی ثبت شده است.
/1001/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما