نرم افزار Recover My Files 4.0.0.378 و دیگر نرم افزار های 23 شهریور ماه

نرم افزار Recover My Files 4.0.0.378 و دیگر نرم افزار های 23 شهریور ماه
دوشنبه، 23 شهريور 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
 نرم افزار Recover My Files 4.0.0.378  و دیگر نرم افزار های 23 شهریور ماه

Recover My Files 4.0.0.378 - بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک و حافظه های جانبی Recover My Files 4.0.0.378 - بازیابی اطلاعات..    

Recover My Files نام مشهورترین نرم افزاردر زمینه بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک می باشد. این نرم افزارتوسط کمپانی بزرگ GetData ساخته شده است که سالها در زمینه ساخت این نرم افزارسابقه داشته و دارای تجربیا زیادی نسبت به دیگر شرکت ها در موضوع ساخت چنین ابزارهایی می باشند و همین امر موجب شده تا این برنامه در میان کاربران از شهرت بسزایی برخوردار شود. توسط این نرم افزر کاربر قادر خواهد بود تا فایل های پاک شده از هارد دیسک خود را بازگردانی کند بدون اینکه زمان پاک شدهن فایل را ملاک قرار دهد. در این نرم افزارمی توان تنها نوع خاصی از فرمت ها و فایل ها را مورد جستجو قرار داد تا تنها فایل های همان فرمت مورد نظر مورد بازیابی قرار گیرد.
دریافت فایل برنامه    ( 11.80 مگابایت )    ( 3 بار دانلود شده ) 
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3218.aspx
 نرم افزار Recover My Files 4.0.0.378  و دیگر نرم افزار های 23 شهریور ماه
مدیریت و توسعه آسان انواع پایگاه های داده با SQL Assistant v4.7.11 مدیریت و توسعه آسان انواع پایگاه های داده..    

SQL Assistant نرم افزاری است که بسادگی با طیف وسیعی ازویرایشگرهای پایگاه های داده مورد استفاده اکثریت کاربران و نرم افزارهای مدیریت پایگاه های داده و محیط های توسعه شامل ابزارهای بومی که با سیستم شما همخوانی دارند، سازگار و یکپارچه می گردد. این نرم افزاربا پشتیبانی کامل از ۷ سیستم عامل اصلی پایگاه های داده شامل Oracle, SQL Server, DB2 and MySQL, Sybase ASE, Sybase ASA, MS Access به همراه گویش های آنها به شما در تایپ کد، کامل سازی خودکار کلمه و شی پایگاه داده و مرورنمودن صفات کمک می نماید. این برنامه عملکردهایی را برای ورود سریع ساختارهای رایج SQL و کدهای کوچک ارائه می نماید.
دریافت فایل برنامه    ( 5.09 مگابایت )    ( 1 بار دانلود شده ) 
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3217.aspx
 نرم افزار Recover My Files 4.0.0.378  و دیگر نرم افزار های 23 شهریور ماه
آموزش توابع Visual Basic.Net  آموزش توابع Visual Basic.Net    

کتاب الکترونیکی آشنایی با توابع کاربردی ویژوال بیسیک دات نت این کتاب مهمترین و کاربردی ترین توابع موجود در زبان VB.NET را که اکثرا با زبان VB.6.0 مشترک هستند ، به صورت دسته بندی شده و به طور کامل و به همراه جزئیات ، با زبانی ساده و ارائه مثال های متعدد جهت یادگیری و فهم بهتر بیان نموده است . مطالب کتاب به صورت آموزشی – کاربردی و به زبان ساده بیان شده است . نویسنده : بهروز راد
دریافت فایل برنامه    ( 0.63 مگابایت )    ( 2 بار دانلود شده ) 
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3216.aspx
 نرم افزار Recover My Files 4.0.0.378  و دیگر نرم افزار های 23 شهریور ماه
 مدیریت دانلود رایگان و قدرتمند FlashGet 3.2.0.1060 Beta مدیریت دانلود رایگان و قدرتمند FlashGet..    

نرم افزار قدرتمند مدیریت دانلود FlashGet بهترین راهکار برای شما است. این نرم افزار این توانایی را دارد که فایل های دانلودی را به قسمتهای کوچکتر تقسیم نموده وتمامی قسمتها را بصورت همزمان وبا هم دریافت نماید تا با استفاده از این روش سرعت دانلود شما را تا پنج برابر واقعی افزایش دهد. ویژگی های مدیریتی قدرتمند و ساده این نرم افزار به شما کمک می نماید تا کنترل دانلودهای خود را بگونه ای که تاکنون هرگز تجربه آن را نداشته اید ، به دست گیرید. هم چنین دیگر قابلیتها همچون، امکان از سرگیری مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط، زمان بندی ، ایجاد صف های مختلف دانلود، پشتیبانی از پراکسی سرورها، دسته بندی فایلهای دانلودی، ...
دریافت فایل برنامه    ( 7.41 مگابایت )    ( 1 بار دانلود شده ) 
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3215.aspx
 نرم افزار Recover My Files 4.0.0.378  و دیگر نرم افزار های 23 شهریور ماه
کنترل و مدیریت پول سحر نسخه 1.0.1.232 کنترل و مدیریت پول سحر نسخه 1.0.1.232    

نرم افزار کنترل و مدیریت پول سحر، نرم افزاری کاملا رایگان است در خصوص امور مالی شخصی شما. این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد درآمد ها و هزینه های خود را کنترل و مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید درآمد ها و هزینه های خود را به تفکیک و با گروه بندی های مورد نظرتان ثبت نمایید. همچنین گزارشات و نمودار های زیادی در نرم افزار وجود دارد که شما در کنترل و مدیریت دخل و خرج شخصی خودتان یاری می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید حدود ۹۹% فعالیت های مالی شخصی خود را ثبت نمایید و به تفکیک از آنها گزارش تهیه کنید. نرم افزار دارای واسط کاربری و عملیاتی ساده و قابل فهم است.
دریافت فایل برنامه    ( 2.40 مگابایت )    ( 3 بار دانلود شده ) 
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3214.aspx
 نرم افزار Recover My Files 4.0.0.378  و دیگر نرم افزار های 23 شهریور ماه
 BrigSoft Alarm Master Plus v5.02  BrigSoft Alarm Master Plus v5.02    

Brigsoft Alarm Master نرم افزاري است که مي تواند تمام قرار ها و رويداد هاي مهم زندگي شما را در خود ذخيره کند و در تاريخ و زماني که مشخص مي کنيد به شما يادآور شود. در واقع شما با وارد کردن قرار هاي مهم زندگي خود مانند روز تولد ، سالگرد ازدواج ، قرار هاي کاري و … در اين نرم افزار مي توانيد براي هميشه نگراني از بابت فراموش کردن آن ها نداشته باشيد.
دریافت فایل برنامه    ( 1.74 مگابایت )    ( 1 بار دانلود شده ) 
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3213.aspx
 نرم افزار Recover My Files 4.0.0.378  و دیگر نرم افزار های 23 شهریور ماه
ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 252 ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 252    

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 252 : - ثبت‌نام و شركت در جشن روز آزادي نرم‌افزار - تعرفه تلفن همراه ثابت مانده است - قول آغاز ديتاسنتر ملي تا چند روز ديگر - سوني و گوگل به توافق رسيدند - 6 راه سريع کردن فايرفاکس - يک کيس، چند ماوس و چند صفحه‌کليد، رايانه‌اي براي چند نفر! - معرفي نرم‌افزار، تايپ 10 انگشتي - تجزيه از نوع فلش - مكالمه تلفني، بدون هزينه - موبايل سوني در راه است - پيام چندرسانه‌اي بالاخره به آيفون مي‌آيد - يك فاينال فانتزي خوب براي كنسول دستي ‌PSP، خوب‌ها عليه بدها! - بازگشت كم فروغ يك بازي كلاسيك، نصفه و نيمه - چگونه از برنامه خود در برابر هكرها محافظت كنيم؟ - و...
دریافت فایل برنامه    ( 0.69 مگابایت )    ( 5 بار دانلود شده ) 
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3212.aspx
 نرم افزار Recover My Files 4.0.0.378  و دیگر نرم افزار های 23 شهریور ماه


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.