نرم افزار M Autorun Killer 1.5 و دیگر نرم افزار های 5 مهرماه

نرم افزار M Autorun Killer 1.5 و دیگر نرم افزار های 5 مهرماه
شنبه، 4 مهر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
 نرم افزار M Autorun Killer 1.5 و دیگر نرم افزار های 5 مهرماه

 M Autorun Killer 1.5  M Autorun Killer 1.5    

این نسخه ی آنتی ویروس قادره که بیش از 10 ویروس رو (به همراه ویروس اتوران) از بین ببره . علاوه بر کشتن ویروسها Run و Cmd ویندوز و همچنین رجیستری و Task Manager رو هم فعال می کنه وعلاوه بر اینها فولدر آپشن ویندوز رو هم دوباره برمیگردونه . تغییرات این نسخه نسبت به نسخه ی قبل : - اضافه شدن زبان فارسی به برنامه - از بین رفتن برخی مشکلات - افزایش قدرت برنامه و افزایش تعداد ویروسهای قابل کشف بعد از باز کردن برنامه بر روی دکمه ی مربوطه کلیک کنید و منتظر بمانید برنامه به صورت خودکار ویروسها را پیدا می کند و از بین می برد بعد از این کار هم نیاز به یک لاگ آف و یا ریستارت کردن هم هست .
دریافت فایل برنامه    ( 0.44 مگابایت )    ( 3 بار دانلود شده ) 
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3285.aspx
 نرم افزار M Autorun Killer 1.5 و دیگر نرم افزار های 5 مهرماه
 Password Memory 2009 2.1.1.128  Password Memory 2009 2.1.1.128    

با بیش از 20 سال سابقه مفید در زمینه ساخت نرم افزار های ویندوز ؛ نرم افزای بسیار قدرتمند برای کسانی که دوست دارند فقط خودشان از رمز عبور خود استفاده کنند !نرم افزار Password Memory شما را در مدیریت رمز عبور سایت های گوناگون و ایمنی ورود به آنها یاری می کند. ایمنی در عین سرعت بسیار مناسب شما می توان از رمز های عبور قدرتمند تصادفی نیز استفاده نمائید که با الگوریتم های مختلف رمزنگاری ساخته می شوند و از ضریب امنیت بالایی برخوردار هستند. مرتب کردن و امکان جستجو با یک کلیکاین نرم افزار قابل نصب بر روی USB نیز هست و این بدان معناست که ایمنی را با خود به همراه داشته باشید هر کجا که هستید!
دریافت فایل برنامه    ( 12.93 مگابایت )    ( 1 بار دانلود شده ) 
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3284.aspx
 نرم افزار M Autorun Killer 1.5 و دیگر نرم افزار های 5 مهرماه
 M Hide Drives 2.0  M Hide Drives 2.0    

این برنامه برای مخفی کردن درایوهاست . ابتدا درایو مورد نظرتونو انتخاب کنید بعد برای مخفی کردن اون کلید اول Hide Selected Drives رو انتخاب کنید بعد از شما پرسیده میشه که ویندوز رو یکبار لاگ آف بشه یا نه که در صورتی تغییرات اعمال میشه که یا کامپیوتر رو ریستارت کنید یا اینکه لاگ آف کنید .اگر قصد داشتید که در همون لحظه لاگ آف انجام بشه گزینه ی Yes و در غیر اینصورت گزینه ی No رو انتخاب کنید. بعد از مخفی کردن دیگر درایور در My Computer شما نمایش داده نمی شود و کسی متوجه وجود چنین درایوی نخواهد شد . مثلا در صورتی که اطلاعات با ارزشی دارید می توانید آن را در درایو آخری خود بریزید و سپس آن درایو را مخفی کنید . این نرم افزار نیز بخوبی بر روی ویندوز ویستا کار می کند.
دریافت فایل برنامه    ( 0.91 مگابایت )    ( 2 بار دانلود شده ) 
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3283.aspx
 نرم افزار M Autorun Killer 1.5 و دیگر نرم افزار های 5 مهرماه
افزایش سرعت بارگذاری عکس های حجیم با Image Splitter v2.42 افزایش سرعت بارگذاری عکس های حجیم با Image..    

Image Splitter ابزاری قدرتمند است که این کار را به راحتی برای شما انجام می دهد. این ابزار فرمت های رایج در وب برای تصاویر را به خوبی پشتیبانی می کند. با Image Splitter می تواند افکت های مختلف rollover (قرار گرفتن موس روی یک قسمت از عکس) و حالت کلیک روی یک قسمت را ایجاد کنید. Image Splitter می تواند در تسریع بارگذاری عکس های یک صفحه وب و درنتیجه تسریع بارگذاری کامل آن صفحه کمک کند. این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا از قسمت هایی که اصطلاحاً No Image نامیده می شوند در عکس ها استفاده کنید این قسمت ها Cell هایی خالی هستند که با رنگ مشابه عکس پر شده اند اما به خاطر نداشتن اطلاعات عکس با سرعت بسیار زیادی بارگذاری می شوند.
دریافت فایل برنامه    ( 2.46 مگابایت )    ( 2 بار دانلود شده ) 
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3282.aspx
 نرم افزار M Autorun Killer 1.5 و دیگر نرم افزار های 5 مهرماه
GetDataBack for FAT 4.0.0.2  GetDataBack for FAT 4.0.0.2    

قویترین نرم افزار بازیابی اطلاعات از درایورهای FAT و FAT32 می دانید که وقتی فایلی از روی یک حافظه مانند هارد یا فلش دیسک پاک می شود تا زمانی که اطلاعات جدیدی در محل اطلاعات قبلی نوشته نشده باشد اطلاعات قبلی قابل بازیابی هستند. برای این کار نرم افزارهایی ارائه شده است که هر کدام قابلیت ها و امکاناتی دارند. سایت راسخون یکی از بهترین این برنامه را انتخاب کرده و در اختیار شما قرار می دهد. این نسخه مخصوص درایو های FAT و FAT32 است. (همچنین حافظه های فلش) نکات: 1- سریال لازم برای رجیستر کردن برنامه به همراه آن آورده شده است. 2- برنامه نصب و اجرا و تست شده است.
دریافت فایل برنامه    ( 2.43 مگابایت )    ( 2 بار دانلود شده ) 
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3281.aspx
 نرم افزار M Autorun Killer 1.5 و دیگر نرم افزار های 5 مهرماه
GetDataBack for NTFS 4.0.0.2 GetDataBack for NTFS 4.0.0.2    

قویترین نرم افزار بازیابی اطلاعات برای درایوهای NTFS می دانید که وقتی فایلی از روی یک حافظه مانند هارد یا فلش دیسک پاک می شود تا زمانی که اطلاعات جدیدی در محل اطلاعات قبلی نوشته نشده باشد اطلاعات قبلی قابل بازیابی هستند. برای این کار نرم افزارهایی ارائه شده است که هر کدام قابلیت ها و امکاناتی دارند. سایت راسخون یکی از بهترین این برنامه را انتخاب کرده و در اختیار شما قرار می دهد. این نسخه مخصوص درایو های NTFS است. نکات: 1- این نسخه نیاز به سریال دارد که همراه فایل نصب ذکر شده است. 2- برنامه نصب و تست شده است.
دریافت فایل برنامه    ( 2.46 مگابایت )    ( 1 بار دانلود شده ) 
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3280.aspx
 نرم افزار M Autorun Killer 1.5 و دیگر نرم افزار های 5 مهرماه
ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 90 ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 90    

عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 90: - موتور جست و جو واجب تر از نان شب - وايمكس از راه رسيدي ... - وصيت نامه اي براي زندگي مجازي - تصوير سازي براي رايانه ها - وزير سابق مشتري جديد اينترنت پرسرعت مي شود ! - گوگل كروم پيشتاز است - اينترنت دايال آپ را بايد در موزه هاي ارتباطات بجوييم - كاربر مخفي بسازيد - رايانه خود به خود ويروسي شد - مواد لازم براي ساخت موتور جست و جو
دریافت فایل برنامه    ( 0.99 مگابایت )    ( 4 بار دانلود شده ) 
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3279.aspx
 نرم افزار M Autorun Killer 1.5 و دیگر نرم افزار های 5 مهرماه


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.