برترین رسانه های مهدوی یاور معرفی شدند

در حوزه رسانه‌ها و در بخش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی شبکه خبر حائز رتبه اول، رادیو جوان رتبه دوم و باشگاه‌های خبرنگاران جوان رتبه سوم را کسب کردند. افراسیابی در خصوص کسب رتبه از سوی پنج کمیته برتر جشنواره خاطرنشان کرد: دانشکده صدا و سیما، اداره کل نغمات آئینی، موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان، گروه مشاوران جوان بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه هنری استان تهران حائز رتبه شدند. ...
پنجشنبه، 30 مهر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برترین رسانه های مهدوی یاور معرفی شدند
 ویرایش عکس بهمن ماه 98

برترین رسانه های مهدوی یاور معرفی شدند و روز گذشته در همایش تقدیر از خبرنگاران و رسانه‌های منجی‌یاور تجلیل به عمل آمد.
محمد صادق افراسیابی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش «تقدیر از خبرنگاران و رسانه‌های منجی‌یاور» افزود: در حوزه رسانه و در بخش خبرگزاری‌ها، خبرگزاری فارس حائز رتبه اول، مهر رتبه دوم، ایرنا و ایسنا (به صورت مشترک) رتبه سوم را کسب کردند و همچنین خبرگزاری‌های شبستان، ایکنا، ایسکانیوز و سایت‌های خبری رجانیوز و تابناک شایسته تقدیر شدند.
دبیر شورای هماهنگی آخرین منجی ادامه داد: در حوزه رسانه‌ها و در بخش روزنامه‌ها به ترتیب روزنامه همشهری و جام‌جم مشترکاً رتبه اول، وطن امروز رتبه دوم و جوان رتبه سوم را کسب کرده و همچنین روزنامه‌های قدس، رسالت، ایران، نشریات ایران زمین، خراسان، سیاست روز و اعتدال شایسته تقدیر شدند.
وی افزود: در حوزه رسانه‌ها و در بخش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی شبکه خبر حائز رتبه اول، رادیو جوان رتبه دوم و باشگاه‌های خبرنگاران جوان رتبه سوم را کسب کردند.
افراسیابی در خصوص کسب رتبه از سوی پنج کمیته برتر جشنواره خاطرنشان کرد: دانشکده صدا و سیما، اداره کل نغمات آئینی، موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان، گروه مشاوران جوان بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه هنری استان تهران حائز رتبه شدند.
دبیر شورای هماهنگی جشنواره آخرین منجی خاطرنشان کرد: از خبرنگاران برتر منجی‌یاور نیز تقدیر خواهد شد و از آنها برای تشکیل باشگاه خبرنگاران منجی‌یاور دعوت می‌شود.
وی ادامه داد: داوری این مسابقات براساس آمار بالای خبری در حوزه مهدویت بوده و در شورای اطلاع‌رسانی جشنواره آخرین منجی این رسانه‌‌ها انتخاب شدند.
افراسیابی گفت:‌ این برنامه دیروز  با حضور زری‌بافان (معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران)، آقامیری (مشاور پیشین رئیس جمهور)، حبشی (مدیرکل امور جشنواره و مجامع سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و برخی معاونان صدا و سیما برگزار  شد.

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم :
news@rasekhoon.net


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.