دايي هم سرمربي گریش را امضا كرد

علي دايي رسما قراردادش را به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس امضا كرد. پس از مذاكرات هفته‌ي جاري و اواخر هفته‌ي گذشته مديران باشگاه پرسپوليس با علي دايي براي پذيرش سرمربيگري اين تيم و در نهايت قبول پيشنهاد پرسپوليس از سوي علي دايي، وي صبح روز دوشنبه (امروز) با حضور در محل باشگاه پرسپوليس قرارداد رسمي‌اش را با اين باشگاه به امضا رساند. علي دايي قرار است بلافاصله از باشگاه پرسپوليس به محل تمرين اين تيم برود و پس از معارفه‌ي رسمي به بازيكنان فعاليتش را در اين تيم آغاز خواهد كرد. ..
دوشنبه، 7 دی 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دايي هم سرمربي گریش را امضا كرد
 
علي دايي رسما قراردادش را به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس امضا كرد.
 
پس از مذاكرات هفته‌ي جاري و اواخر هفته‌ي گذشته مديران باشگاه پرسپوليس با علي دايي براي پذيرش سرمربيگري اين تيم و در نهايت قبول پيشنهاد پرسپوليس از سوي علي دايي، وي صبح روز دوشنبه (امروز) با حضور در محل باشگاه پرسپوليس قرارداد رسمي‌اش را با اين باشگاه به امضا رساند.
 
علي دايي قرار است بلافاصله از باشگاه پرسپوليس به محل تمرين اين تيم برود و پس از معارفه‌ي رسمي به بازيكنان فعاليتش را در اين تيم آغاز خواهد كرد.
 
باشگاه پرسپوليس به خبرنگاران حاضر در محل اين باشگاه هيچ توضيحي درباره‌ي كيفيت اين قرارداد و مدت زمان آن نداده است.
 
برگزاري نشست خبري با حضور رسانه‌هاي گروهي نيز از ديگر برنامه‌هاي دايي و باشگاه پرسپوليس است كه ظهر امروز ساعت 14 برگزار خواهد شد
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.