فردوسی پور بالاخره روی آنتن گلایه کرد!

عادل فردوسی پور در پایان برنامه نود دوشنبه شب گفت:« امیدوارم بتوانیم برنامه نودی را اجرا کنیم که کامل و صریح در آن حرف بزنیم.»
سه‌شنبه، 9 شهريور 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فردوسی پور بالاخره روی آنتن گلایه کرد!

راسخون:به گزارش خبرآنلاین فردوسی پور که به دلیل برنامه طولانی دو هفته قبلش با حضور علی دایی جنجالی شده بود و برنامه او با اعتراض نهاد های مختلف روبرو شده بود در برنامه دوشنبه شب پس از اینکه نه تنها نتوانست برای اجرای برنامه اش وقت اضافه بگیرد که 7 دقیقه از برنامه این هفته او هم کم شد رو به دوربین با حالتی خشمگین گفت:« درحالی که وقت اضافه ای به ما داده نشد ، 7 دقیقه هم زودتر مجبوریم از حضورتان مرخص شویم . به هر حال وقتی مصاحبه علی کریمی که در همه شبکه ها و بخش های خبری پخش شده را در این برنامه نمی توانیم پخش کنیم ، این اتفاق هم خیلی دور از انتظار نیست.

امیدوارم که بتوانیم در برنامه ای کامل و صریح در خدمت تان باشیم.» او این جمله را گفت و نود به پایان رسید. جالب این بود که کمتر از 30 دقیقه قبل از این فردوسی پور دلیل پخش نشدن مصاحبه کریمی را مشکلات فنی اعلام کرده بود اما حرف های پایانی اش حکایت از اعمال فشار شدید بر او برای تدارک برنامه این هفته بود. این اولین بار در 10 سال گذشته بود که فردوسی پور روی آنتن از برخوردها با خود گلایه می کرد.

 این اتفاق می تواند حساسیت های بسیاری را برای نود ایجاد کند.
 

999

 

منتظر اخبار ، انتقاد وپیشنهاد شما هستیم:
news@rasekhoon.net
 


 
 
 
 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.