جهانگیر کوثری از شبکه دو رفت

جهانگیر کوثری درباره‌ی رفتنش از برنامه‌ی «ورزش از نگاه دو» گفت: این رفتن کاملا به اختیار خودم انجام شده است و از شبکه‌ی دو به شبکه‌ی دیگری می‌روم.
دوشنبه، 15 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جهانگیر کوثری از شبکه دو رفت

راسخون:  مجری و تهیه‌کننده‌ی برنامه‌ی «ورزش از نگاه دو» در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: من کارمند صداوسیما نیستم، بنابراین هرگاه بخواهم کار می‌کنم و هر موقع نخواهم می‌روم؛ دلیل رفتنم از برنامه «ورزش از نگاه دو» هیچ ربطی به شبکه نداشته است و کاملا به اختیار خودم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریز‌ی‌هایی انجام دادم تا از شبکه‌ی دو سیما به شبکه‌ی دیگری بروم، چرا که بافت ساختاری این شبکه تغییر کرده است و بیشتر به سمت کودک و نوجوان می‌رود. این شبکه، به عنوان شبکه‌ی کودک و نوجوان تعریف شده است.

او توضیح داد: به جایی می‌روم که نگاه گسترده‌تر و عمیق‌تری به ورزش داشته باشند، چرا که ما می‌خواهیم در واقع گسترده‌تر به ورزش نگاه کنیم.

کوثری در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا، مبنی بر این‌که قرار است چه اتفاقی برای برنامه‌ی «ورزش از نگاه دو» بیفتد؟ گفت: این‌که چه اتفاقی برای این برنامه می‌افتد را باید از دیگران بپرسید، من تا جایی که در حد توانم بود برای شبکه دوسیما کار انجام دادم و حالا می‌خواهم از این شبکه به شبکه‌ی فراگیرتری بروم.

ایسنا

999

منتظراخبار ، انتقاد وپیشنهاد شما هستیم:
news@rasekhoon.net



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.