تحركات گروه انحرافي زير ذره‌بين كميسيون است؛

بررسي اسناد حمايت حاشيه‎ساز دولت از يك "زن رانت‌خوار " در كميسيون اصل 90

سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس با بيان اينكه "حاشيه‏ساز دولت فراتر از حد و جايگاه خود براي عده‌اي خاص، خطاب به برخي مراجع توصيه‌نامه مي‌نويسد "، گفت: اسناد حمايت و نامه‌نگاري نامبرده از يك زن رانت‌خوار به معاون اجرايي يك دستگاه در كميسيون موجود است.
شنبه، 24 ارديبهشت 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بررسي اسناد حمايت حاشيه‎ساز دولت از يك "زن رانت‌خوار " در كميسيون اصل 90

راسخون: سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس با بيان اينكه "حاشيه‏ساز دولت فراتر از حد و جايگاه خود براي عده‌اي خاص، خطاب به برخي مراجع توصيه‌نامه مي‌نويسد "، گفت: اسناد حمايت و نامه‌نگاري نامبرده از يك زن رانت‌خوار به معاون اجرايي يك دستگاه در كميسيون موجود است.

 

حجت‌الاسلام حسين اسلامي نماينده مردم ساوه و سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، بر حساسيت اين كميسيون در مورد تحركات گروه انحرافي تأكيد كرد و گفت: فتنه گروه انحرافي بسيار پيچيده است و بايد تكليف فتنه‌گران مشخص شود.

 

وي در ادامه افزود: كميسيون اصل 90 قطعاً در تعامل با دستگاه‌هاي ذي‌ربط خصوصاً دستگاه قضايي ضمن رسيدگي به ابعاد اقدامات گروه انحرافي، گزارشي در اين باره تهيه و به نمايندگان ارائه خواهد كرد.

 

سخنگوي كميسيون اصل 90 به شكايت يكي از نمايندگان از حاشيه‏ساز دولت هم اشاره كرد و اظهار داشت: شكايت حسن نوروزي نماينده مردم رباط‏كريم بخشي از رسيدگي كميسيون به پرونده مشايي است چرا كه موضوعات ديگري هم در اين باره وجود دارد كه بايد به آن توجه شود.

 

اسلامي با بيان اينكه "حاشيه‎ساز دولت فراتر از حد و جايگاه خود براي عده‌اي خاص، خطاب به برخي مراجع اجرايي توصيه‌نامه مي‌نويسد "، تصريح كرد: مثلاً اسناد حمايت و نامه‌نگاري نامبرده از يك زن رانت‌خوار به معاون اجرايي يك دستگاه در كميسيون موجود است و قطعاً اين گونه اقدامات وي در كميسيون اصل 90 رسيدگي خواهد شد.

 

وي اضافه كرد: آقايان بايد بدانند كه تمامي افعال و تحركات آنان زير ذره‌بين كميسيون اصل 90 است و آنها نمي‌توانند با يك مصاحبه جبران مافات كنند.

 

نماينده مردم ساوه در مجلس همچنين گفت: نمايندگان مجلس همچنان به شخص احمدي‌نژاد ارادت دارند و ما نمي‌گذاريم كه چهره وي با تحركات منحرفين و فتنه‌گران مخدوش شود.
 

 

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

998

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.