مدیر کل اوقاف خراسان جنوبی:

وجود تفکر حسینی و مهدوی در جامعه مانع رسوخ تبلیغات دشمنان است

مدیر کل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی وجود تفکر حسینی و مهدوی را در جامعه دژی محکم در برابر هجمه ها و تبلیغات سوء دشمنان قلمداد کرد.
دوشنبه، 27 تير 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
وجود تفکر حسینی و مهدوی در جامعه مانع رسوخ تبلیغات دشمنان است

راسخون : مدیر کل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی وجود تفکر حسینی و مهدوی را در جامعه دژی محکم در برابر هجمه ها و تبلیغات سوء دشمنان قلمداد کرد.


به گزارش روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی حجت الاسلام والمسلمین"محمد طاهر گرایلی" مدیر کل اوقاف استان درمراسم جشن میلاد امام زمان (عج) که صبح امروز در آستانه مبارکه بی بی نجمه خاتون (س)روستای مجد شهرستان بشرویه برگزار شد گفت:همه ما انتظار شخصیتی را می کشیم که با آمدنش عدالت در جامعه برقرار می شود.


وی گفت: دشمنان انتظار فرج امام زمان بصورتی می خواهند جلوه دهند که به نفع ما نمی باشد و با تحریف و جعل احادیث می خواهند معنای واقعی انتظار را تغییر دهند.


گرایلی گفت: منتظر واقعی آن است که تمام وجود خود را برای ظهور آنحضرت آماده کند و طوری عمل کند که زبان و دل او یکی باشد، یعنی آنچه بر زبان جاری می کند و آنچه در دل می گذرد مغایرت نداشته باشد.


وی افزود:   انتظار فرج از برترين عبادت‌ها‌ست و اصلاح فرد، جامعه و نيز مبارزه با ستم و فساد، زمينه‌ساز حكومت جهاني حضرت مهدي (عج) است.


  وي ادامه داد: فلسفه انتظار آخرين منجي دميدن روح اميدواري، سر استقامت و ضامن پيروزي پيروان امامت و رمز بقا و پايداري و ريشه همه نهضت‌هاي جوامع اسلامي بوده است.
 

گرايلي ادامه داد: شيفتگان حضرت مهدي (عج) وظيفه دارند تا با وحدت، انسجام و اطاعت از فرامين جانشين بر حق امام عصر، ولي امر مسلمین در تعميق و تبيين تفكر، مهدويت و انتظار تلاش بيشتري كرد.


قابل ذکر است مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) در آستانه مبارکه بی بی نجمه خاتون (س)روستای مجد بشرویه با حضور  مسئولین استانی و شهرستانی همراه با دعای ندبه و مولودی خوانی و صرف صبحانه برگزار شد.

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

901

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.