چرا دور چهارم سفرهای استانی از اردبیل آغاز شد؟

صبح امروز چهارمین دور از سفرهای استانی دولت از استان اردبیل که زمانی رئیس​جمهور استاندار آنجا بود، آغاز شد.
چهارشنبه، 23 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
 چرا دور چهارم سفرهای استانی از اردبیل آغاز شد؟

راسخون :  اینکه چرا این بار دولت تصمیم گرفته است سفرهای استانی​اش را از اردبیل آغاز کند؟، سوالی بود که محمود احمدی نژاد به محض ورود به اردبیل به آن پاسخ داد و گفت: دلبستگی من و ملت ایران به این استان بسیار عمیق و ماندگار است. دین بزرگی از مردم اردبیل به گردن من بود و می​خواستم به مردم این استان ادای دین کنم.

به گزارش راسخون،‌ به نقل از خبرآنلاین،‌ او در مدح مردم اردبیل، از آنها به عنوان مجاهدین هویت ساز تاریخ و عظمت امروز ایران یاد کرد و افزود: مردم اردبیل با هوشمندی پرچم تبعیت از اهل بیت (ع) را برافراشتند، مجاهدت کردند و ایثار کردند و ایران امروز را پایه گذاری کردند.

احمدی نژاد با بیان اینکه در طول انقلاب و دوران دفاع مقدس نیز خصلت های نیک ماندگار مردم اردبیل بروز کرد به طوری که در تمام دوره ها این مردم در صحنه ها حاضر شدند و مسئولیت خود را به درستی ایفا کردند، گفت: در این خطه پرافتخار علما، اندیشمندان، هنرمندان و ادبا بزرگی پا به عرصه گذاشتند و امروز نیز اردبیل مصمم تر از گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت حرکت می کند.

اجرای مصوبات اجرا نشده و نیمه تمام و رفع موانع پروژه​های استانی و ارتقای سطح استان اردبیل از اهداف اعلام شده رئیس​جمهور برای این سفر در جمع خبرنگاران بود.
 

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

998

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.