آيا نفرات اصلي مثل دفعات قبل آزاد مي شوند؟

اختلاسی که در ایران انجام شده، 2/5برابر بزرگترین اختلاس صورت گرفته در آمریکا

باید برای حفظ نظام و آبروی آن و برای آنکه جلوی حرکات اینچنینی در آینده گرفته شود، مسئولین به صورت جدی پیگیر باشند و با خاطیان برخورد کنند...بعید است که مانند دفعات قبل شاهد آن باشیم که فرد مورد نظر را صرفا معرفی کنند و بعد از چند ماه زندانی بودن، آزادش کنند...
سه‌شنبه، 29 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اختلاسی که در ایران انجام شده، 2/5برابر بزرگترین اختلاس صورت گرفته در آمریکا

راسخون : باید برای حفظ نظام و آبروی آن و برای آنکه جلوی حرکات اینچنینی در آینده گرفته شود، مسئولین به صورت جدی پیگیر باشند و با خاطیان برخورد کنند...بعید است که مانند دفعات قبل شاهد آن باشیم که فرد مورد نظر را صرفا معرفی کنند و بعد از چند ماه زندانی بودن، آزادش کنند...
 

به گزارش راسخون به نقل از آتی نیوز؛ ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابعاد گسترده اختلاس صورت گرفته در کشور گفت: این اختلاسی که در ایران انجام شده، 2/5 برابر بزرگترین اختلاس صورت گرفته در آمریکا بوده است. بنابراین باید برای حفظ نظام و آبروی آن و برای آنکه جلوی حرکات اینچنینی در آینده گرفته شود، مسئولین به صورت جدی پیگیر باشند و با خاطیان برخورد کنند.

لارگانی با تاکید بر اینکه اعتماد عمومی در حال سلب شدن است، افزود: در حال حاضر در برخی از محافل عمومی این طور صحبت می شود که این فقط یک مورد از اختلاس هایی است که وجود دارد و احتمالا موارد دیگری هم هست که ما خبر نداریم. بنابراین من بعید می دانم که بخواهند ساده از کنار این این قضیه بگذرند، چون اعتماد عمومی در حال سلب شدن است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جلسه غیر علنی مجلس برای رسیدگی به پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی گفت: مجلس شورای اسلامی در یک جلسه غیر علنی 4ساعته به این موضوع پرداخت و آقای لاریجانی رئیس مجلس کمیسیون های مربوطه را موظف به پیگیری کرد. از طرف دیگر آیت الله آملی لاریجانی نیز برای رسیدگی به این کار نماینده ویژه ای منصوب کرد لذا به نظر می رسد مسئولین امر مصمم هستند که مقصرین را شناسایی کرده و به مجازات برسانند و بعید است که مانند دفعات قبل شاهد آن باشیم که فرد مورد نظر را صرفا معرفی کنند و بعد از چند ماه زندانی بودن، آزادش کنند!

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

998

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.