اهداف تبلیغاتی آقای خاص

از لغو سفر نوروزی تا خوان هفتم مشایی

با آغاز سفرهای سالیانه رئیس جمهور به سازمان ملل برای شرکت در شصت و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل دیگر کسی نمی توانست جلوی ویزای صادر شده برای مشایی و لغو سفر نیویورک را بگیرد.
چهارشنبه، 30 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
از لغو سفر نوروزی تا خوان هفتم مشایی

راسخون : با آغاز سفرهای سالیانه رئیس جمهور به سازمان ملل برای شرکت در شصت و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل دیگر کسی نمی توانست جلوی ویزای صادر شده برای مشایی و لغو سفر نیویورک را بگیرد.

به گزارش راسخون به نقل از آیینه نیوز اسفندیار رحیم‌ مشایی رییس دفتر رییس‌جمهوری ایران که قرار بود27 اسفندماه89 به مناسبت نوروزبه  سازمان ملل رود و این جشن را  توسط ایران و چند کشور دیگر برگزار و ثبت جهانی  کند.

وی تاکید داشت: معتقدیم باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد و اندیشه آرمانی ملت ایران را مطرح کنیم.

لغو این سفر به دلیل دیدگاه خواص کشور به احمدی نژاد و مشایی برای توسعه فرهنگ وفکر ایرانی اسلامی نه اسلامی ایرانی و ملاقات با مقامات سیاسی امریکا ، سبب شد تا  فرصت  از مشایی گرفته شود واین جشن توسط نماینده دائم ایران در سازمان ملل با حضور سفرای کشور های دیگر برگزار شد و حصرت سفر تنهایی بر دل مشایی ماند.

به گزارش آیینه نیوز 6 ماه از آزادی با قید و شرط سارا شورد دیگر متهم آمریکایی که به اتهام ورود غیرقانونی به خاک ایران بازداشت شده بود می‌گذرد. او در دادگاه نخست که 17 بهمن ماه 89 برگزار شد حضور نیافت و بیماری مادرش را دلیل عدم حضور اعلام کرد اما به‌ طور قطع در دومین جلسه نیز خبری از او نشد و باید دید تکلیف دو متهم دیگر ماجرا به کجا کشیده می‌شود.

اما در این میان برخی بر این باور بودند که مشایی خواهان خبر خوش آزادی دو تبعه جاسوس دستگیر شده در ایان به مقامات آمریکایی است .

ولی این ماجرا هم در نوروز90 برای مشایی محقق نشد تا هفته گذشته مسعود شفیعی وکیل شین بائر و جاش فتال به فارس گفت که شعبه 36 تجدیدنظر دادگاه انقلاب اسلامی با آزادی این دو تبعه آمریکایی با قرار وثیقه نیم میلیون دلاری موافقت کرد.وی تصریح کرد: این موضوع امروز به اطلاع خانواده این دو آمریکایی و سفارت سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در تهران رسیده و بائر و فتال می‌توانند مانند سارا شورد از کشور خارج شوند.


لازم به یادآوری است، چندی پیش شین بائر و جاش فتال از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب به اتهام ورود غیرقانونی به کشورمان و جاسوسی برای ایالات متحده آمریکا جمعا به 16 سال حبس محکوم شده بودند.

این در حالیست که محمود احمدی‌نژاد نیز سه‌شنبه گذشته در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه NBC ‌از آزادی دو آمریکایی محکوم به جاسوسی تا چند روز آینده خبر داد.

 

اما با آغازسفرهای سالیانه رئیس جمهور به سازمان ملل برای شرکت در شصت وشسمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل دیگر کسی نمی توانست جلوی ویزای صادر شده برای مشایی و لغو سفر نیویورک را بگیرد.

باید دید وقفه 6 ماه در سفرمشایی به نیویورک اهداف او محقق می شود  و با مقامات امریکایی پای میزمذاکره بنشیند و پرواز مستقیم تهران – نیویورک را برقرار کند تا ایرانیان به راحتی به امریکا سفر کنند!!

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

998

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.