نه شجاعي نه نكونام

ايراني دستگيرشده حسن لشكريان نام دارد

روزنامه کوریره دلو ونه تو تصوير بازيكن و عكس جاسازي موادمخدر در كفش را منتشر كرده تا جاي هيچ حرف و حديثي باقي نماند
شنبه، 30 مهر 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ايراني دستگيرشده حسن لشكريان نام دارد

راسخون : روزنامه کوریره دلو ونه تو تصوير بازيكن و عكس جاسازي موادمخدر در كفش را منتشر كرده تا جاي هيچ حرف و حديثي باقي نماند


به گزارش راسخون به نقل از سايت گل ـ در حالي كه خبر دستگيري يك بازيكن ايراني در فرودگاه ميلان رسانه‌هاي ايراني را به شدت نگران ملي‌پوشان شاغل در ليگ اسپانيا كرده است، بخش اسپانيايي سايت گل رمز اين جنجال را باز كرد.


 كليد معما گزارش بلندي است در روزنامه کوریره دلو  ونه تو درباره دستگيري يك بازيكن ايراني به نام حسن عمو لشكريان كه 27سال دارد و ظاهرا  به فوتبال مشغول است. روزنامه كوريرره دلو اسپورت تصوير بازيكن و عكس جاسازي موادمخدر در كفش را منتشر كرده تا جاي هيچ حرف و حديثي باقي نماند.
 طبق گزارش روزنامه‌هاي اسپانيايي و ايتاليايي اين بازيكن كه از تهران به ايتاليا مي‌رفته است در بخش موادمخدر سالن ترانزيت فرودگاه ميلان بازداشت است. اين خبر البته همچنان ناراحت‌كننده است اما از اين جنبه كه فرد دستگير شده هيچ كدام از دو ملي پوش شاغل در ليگ اسپانيا نيستند جاي شكر دارد.

 
بنابه گزارش خبرنگار گل از اسپانيا جواد نكونام و مسعود شجاعي اقدامات لازم را براي پيگيري اين خبر و شكايت از منتشركنندگان انجام خواهند داد، در خبري كه خبرگزاري فرانسه منتشر كرده بود روزنامه ماركا هم آن را بازنشر كرده است، نوشته شده بود كه اين بازيكن بین المللی (بازیکنی که در تیمهای خارجی بازی کرده ) است که رسانه ها به اشتباه آن را ملی ترجمه کزده اند. .


جالب اینکه عصر امروز جمعه روزنامه مارکا  هم نام این بازیکن را اعلام کرد. حسن عمولشگریان بازیکن مورد نظر است که به عنوان یک بازیکن آماتور در لیگ های اسپانیا بازی می کند. براساس خبر مارکا این بازیکن 27 ساله است و 690 گرم شیشه به ارزش 250 هزار یورو را در کفش خود جاساز کرده بود. پویان آقاجان 32 ساله که مقیم رم است و مهدی رحمانی 39 مقیم ونیز نیز این بازیکن را همراهی می کرده اند.
 

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

115

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.