سرپرست اداره اوقاف وامور خیریه بسطام اعلام کرد

ده موقوفه و رقبه در بسطام احیاء شده است

سرپرست اداره اوقاف وامور خیریه بسطام گفت: ده موقوفه و رقبه در بسطام احیاء شده است و تعداد 2 پرونده نیز در خصوص پرونده های دعاوی بدون طرح در محاکم قضایی حل و فصل شده است .
دوشنبه، 3 بهمن 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ده موقوفه و رقبه در بسطام احیاء شده است

ویرایش عکس آذرماه 98

راسخون: سرپرست اداره اوقاف وامور خیریه بسطام گفت: ده موقوفه و رقبه در بسطام احیاء شده است و تعداد 2 پرونده نیز در خصوص پرونده های دعاوی بدون طرح در محاکم قضایی حل و فصل شده است .


علیان نژاد در خصوص حمایت از مساجد بر اساس اجرای نیت واقف گفت: در سه ماهه اول سال جاری از محل موقوفات مرتبط به 1 مسجد بالغ بر  35 میلیون ریال مساعدت شده است و به یک کتابخانه نیزدر تاسیس و تجهیز کمک شده است .


وی همچنین عنوان داشت طی 50 مراسم 1200 اطعام از محل موقوفات مرتبط تهیه و توزیع شده است .


سرپرست اداره اوقاف وامور خیریه بسطام انجام عملیات عمرانی تعمیر و مرمت و تکمیل 3 بقعه با متراژ600 متر ،احداث جاده دسترسی 2 بقعه به طول 5 کیلومتر ، حمایت از 10مسجد و انتخاب 40 نفر اعضای هیات امناء را از اقدامات صورت گرفته در حوزه بقاع و اماکن متبرکه شهر بسطام دانست .


علیان نژاد سرپرست اداره اوقاف وامور خیریه بسطام با بیان اینکه حوزه فرهنگی در اداره اوقاف مهم ترین رکن اداره است گفت : برگزاری محافل انس با قرآن در مناسبتهای مختلف ، تشکیل جلسات مختلف قرآنی در دو بقعه و جلسات ثابت تفسیر در یک بقعه ، اجرای پانصد برنامه مذهبی ، اعزام 3 مبلغ ، ایجاد 1 مرکز پاسخگوئی به مسائل شرعی ، اقامه نماز جماعت در 2 بقعه از اقدامات فرهنگی در 9 ماهه سال جاری در شهر بسطام است .
 

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

998

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط