استقبال گسترده از «مفاتیح الحیات» در نمایشگاه کتاب تهران

معاونت ارتباطات مرکز بین المللی نشر اسرا از استقبال گسترده مردم نسبت به تهیه کتاب مفاتیح الحیات نوشته آیت الله العظمی جوادی آملی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
دوشنبه، 18 ارديبهشت 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
استقبال گسترده از «مفاتیح الحیات» در نمایشگاه کتاب تهران

راسخون :   معاونت ارتباطات مرکز بین المللی نشر اسرا از استقبال گسترده مردم نسبت به تهیه کتاب مفاتیح الحیات نوشته آیت الله العظمی جوادی آملی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.  

 حجت الاسلام مهدی تقی زاده ، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: چاپ نخست این کتاب شریف که در واقع جلد دوم مفاتیح الجنان به شمار می آید، در شمارگان 5 هزار نسخه در نمایشگاه کتاب عرضه شده که به جهت استقبال بسیار خوب مخاطبان ، چاپ دوم این کتاب نیز در همین ایام برگزاری نمایشگاه در دست انجام است.
وی با اشاره به این که انتشارات اسرا، حدود 130 عنوان کتاب را در این نمایشگاه ارایه کرده است، گفت: با توجه به این که این مرکز تحت اشراف حضرت آیت الله جوادی است ، هدف اصلی ما عرضه آثار معظم له به علاقه مندان و مخاطبان است.
حجت الاسلام تقی زاده همچنین با بیان این که تعداد 23 عنوان کتاب از سوی این انتشارات به زبان های عربی، انگلیسی و اردو ترجمه شده است، افزود: « سروش هدایت جلد 5»، «ادب قضا در اسلام» ، «تسنیم جلد 5» و نیز« مفاتیح الحیات»، که روز دوم نمایشگاه با حضور آیت الله استادی رونمایی شد، از جمله کتاب های جدید این موسسه می باشد که پر فروش ترین آن ها نیز تا کنون کتاب مفاتیح الحیات بوده است.
وی در ادامه با اشاره به این که یکی از مشکلات مهم در حوزه کتب دینی و حوزوی، ضعف اطلاع رسانی است، ابراز داشت: همواره کتب دینی به جهت آثار مهندسی دینی که در آن ها وجود دارد، مشتریان خاص خود را دارند، اما با این همه باید از طریق رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما به تبلیغ و اطلاع رسانی هر چه بهتر این قبیل کتب پرداخت و مردم را نسبت به مطالعه آن ها ترغیب کرد.
معاون ارتباطات نشر اسرا همچنین با تاکید بر عطش دنیای امروز نسبت به معارف دین مبین اسلام خاطرنشان کرد: چندی پیش یک ایرانی مقیم آمریکا به غرفه ما مراجعه کرده بود وخواستار ترجمه کتب دینی به زبان انگلیسی شده بود که این مساله نشان می دهد چقدر افراد در سراسر دنیا از جمله غرب تشنه معارف دینی ما هستند.

استقبال گسترده از «مفاتیح الحیات» در نمایشگاه کتاب تهران

منبع: حوزه نیوز

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

7432

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.