امام زادگان قم غرق در عزای امیرالمومنین(علیه السلام)

شب های گران بهای قدر در کنار گران مایه ترین انسان ها

حجت الاسلام و المسلمین شوزب شیری مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قم از برگزاری برنامه های ویژه لیالی قدر در بقاع متبرکه قم خبر داد.
پنجشنبه، 19 مرداد 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شب های گران بهای قدر در کنار گران مایه ترین انسان ها


 

حجت الاسلام و المسلمین شوزب شیری مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قم از برگزاری برنامه های ویژه لیالی قدر در بقاع متبرکه قم خبر داد.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام و المسلمین شوزب شیری با بیان اینکه امام زادگان استان قم در شب های پرفیض قدر میزبان عزاداران و مومنان روزه دار است، خاطر نشان کرد: برنامه ی شب های قدر در امام زادگان استان با قرائت قرآن آغاز می شود و با قرائت دعاهای مربوط به شب قدر ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم ویژه شب های قدر در آستان امام زادگان شهر مقدس قم، عنوان کرد: در آستان مقدس امام زاده جهفر شهید (علیهم السلام) برنامه شب قدر از ساعت 23:30 آغاز می شود و تا ساعت سه بامداد ادامه خواهد یافت که معماریان و میرزایی مداح و حجج اسلام مدنی و رسولی نیز سخنرانان این مراسم هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان ایکه برنامه شب قدر در امام زاده سید معصوم (علیهم السلام) از ساعت 15 دقیقه بامداد شروع و تا ساعت سه بامداد ادامه خوا داشت، خاطر نشان کرد: آقای محمدی قاری این مراسم و برادر فراهانی حسینی مداح و حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیز سخنران این مراسم پرفیض خواهد بود.

وی در ادامه افزود: برنامه شب قدر در آستان مقدس امام زاده سید علی (علیهم السلام) از ساعت 23:30 با قرائت قرآن توسط اقای مظفری آغاز می شود و با مداحی حسین حیدرزاده و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میردامادی ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین شیری در ادامه ی سخنان خود گفت: سخنران برنامه شب قدر آستان مقدس امام زاده ابراهیم (علیهم السلام)، امام زاده جمال الدین (علیهم السلام)، امام زاده علی موسی الرضا (علیهم السلام)، امام زاده موسی مبرقع (علیهم السلام)، امام زاده احمدبن قاسم (علیهم السلام)، امام زاده طیب (علیهم السلام) و امام زاده طاهر (علیهم السلام) به ترتیب حجت الاسلام و المسلمین سطحی خوانی، حجت الاسلام و المسلمین ایرانی، حجت الاسلام و المسلمین شکوری، حجت الاسلام و المسلمین حاتمی، حجت الاسلام و المسلمین طبسی، حجت الاسلام و المسلمین شاطری است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.