شجاعی: فوتسال بانوان ایران می‌تواند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان معتقد است که بانوان فوتسالیست ایران می‌توانند در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.
پنجشنبه، 27 مهر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شجاعی: فوتسال بانوان ایران می‌تواند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد

به گزارش راسخون فریده شجاعی در گفت و گو با فارس در خصوص تیم ملی فوتسال بانوان ایران اظهار داشت: تیم نسبت به سال گذشته تفاوت فراوانی داشته و بسیار بهتر عمل می‌کند.  این را می‌تواند به علت تمرینات مستمر دانست و امیدوارم که بانوان فوتسالیست روز به روز برای مسابقات جام‌جهانی کوچک آماده‌تر شوند.

 

وی ادامه داد: در رقابت‌های جام‌جهانی کوچک در گروه سختی قرار گرفته‌ایم، اگر این روند رو به رشد ادامه پیدا کند، امیدوارم در پرتغال حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان در خصوص برگزاری رقابت‌های جام‌باشگاه‌های آسیا در فوتبال و فوتسال بانوان خاطرنشان کرد: 26 نوامبر جلسه کمیته فوتسال بانوان آسیا در مالزی برگزار خواهد شد و در نظر داریم پیشنهاد برگزاری مسابقات باشگاهی آسیا در فوتبال و فوتسال و همچنین فوتبال ساحلی را بار دیگر مطرح کنیم.

وی ادامه داد: فوتسال ما رو به رشد است و حتی ممکن است در آسیا قهرمان شویم؛ بنابراین نباید این امتیازات را از بانوان گرفت. در فوتسال می‌توانیم حرف‌هایی در آسیا برای گفتن داشته باشیم.

شجاعی تصریح کرد: باید اشاره کنم که مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، المپیک داخل سالن را در کره جنوبی در پیش داریم. باید روی فوتسال مانور دهیم زیرا سایر کشورهای آسیایی کمتر به این رشته توجه کرده‌اند.

/110/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.