نگینی :

کاراته کاران با تیمی کامل عازم المپیک می شوند/ برنامه برای ورزشکاران پیوند اعضا نداریم

رئیس انجمن کاراته ناشنوایان از اعزام تیم ملی مردان و زنان کاراته به مسابقات المپیک 2013 بلغارستان خبر داد و اظهار داشت: با قدرت در بلغارستان ظاهر می شویم و در پی درخشش در این مسابقات هستیم.
چهارشنبه، 22 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کاراته کاران با تیمی کامل عازم المپیک می شوند/ برنامه برای ورزشکاران پیوند اعضا نداریم

رئیس انجمن کاراته ناشنوایان از اعزام تیم ملی مردان و زنان کاراته به مسابقات المپیک 2013 بلغارستان خبر داد و اظهار داشت: با قدرت در بلغارستان ظاهر می شویم و در پی درخشش در این مسابقات هستیم.

به گزارش راسخون، نگینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی کاراته ناشنوایان مسابقات المپیک 2013 بلغارستان را مرداد ماه سال 92 در پیش دارد بنابراین پس از تغییرات در سرپرست فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا بیماران خاص برنامه های تیم ملی برای حضور پرقدرت در این مسابقات را به فدراسیون ارسال و مورد بررسی و ارزیابی مسئولان و علیمرادی سرپرست فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص قرار گرفت. پس از تائید برنامه های تیم ملی بصورت رسمی از 25 آذر با برپایی اردوی انتخابی تیم ملی آغاز می شود.

وی ادامه داد: تیم ملی کاراته پیش ازاین قرار بود به مسابقات جهانی ونزوئلا اعزام شود متأسفانه علی رغم برپایی اردو و آمادگی کاراته کاران بدلیل کمبود بودجه از حضور در این مسابقات محروم شدیم و موفق به محک زدن کاراته کاران و ارزیابی سطح فنی ملی پوشان ایران با سایر رقبا و حریفان جهان نشدیم.

رئیس انجمن کاراته تصریح کرد؛ فدراسیون ناشنوایان برای جبران ناکامی مسابقات ونزوئلا، تیم ملی کاراته را در دو بخش مردان و زنان به مسابقات المپیک اعزام می کند. البته پیش از آن کاراته کاران مورد تست شنوایایی قرار می گیرند و کاراته کار واجد شرایط به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت می شود وبرای حضور در مسابقات المپیک به تمرین می پردازند.

نگینی افزود: انجمن کاراته ناشنوایان پس از بررسی و اطلاعات کسب شده تا حدود فراونی از تعداد کاراته کاران ناشنوا در ایران مطلع است البته امیدواریم هیات های استان همکاریهای لازم در خصوص شناسایی هرچه بهتر کاراته کاران ناشنوا به انجمن کنند.

رئیس انجمن کاراته تصریح کرد: سطح فنی کاراته کاران ناشنوا مناسب است البته با برپایی اردوهای منظم پس از انتخابی و  گزینش کاراته کاران برتر و حرفه ای به طور حتم با تیمی قدرتمند و ارائه عملکردی قابل قبول به مصاف حریفان خود می رویم.

نگینی ادامه داد: ورزشکاران کاراته ناشنوا از انگیزه بالایی برای درخشش در مسابقات المپیک برخوردار هستند و از آن جایی که پس از مسابقات آسیا اقیانوسیه کره جنوبی المپیک 2013 مهم ترین رویداد ورزشی آنها محسوب می شود لذا موفقیت و کسب مدال و مقام از سوی تیم ملی کاراته سکوی پرتابی به طور حتم برای ملی پوشان ایرانی است.

وی افزود: تیم ملی کاراته ناشنوایان در سه بخش کاتا، انفرادی و تیمی به مسابقات المپیک 2013 اعزام می شود و بانوان و آقایان تیم ملی کاراته ناشنوایان شرایط برای کسب مدال در سه بخش فوق را دارا هستند.

البته سطح فنی حریفان به نسبت کاراته کاران ایرانی در شرایط به مراتب مناسب تری است و کسب مقام ومدال با توجه به پتانسیل کاراته کاران ایرانی بسیار سخت است به هرحال تمام تلاش را جهت درخشش کاراته کاران ایرانی به خدمت می گیرم.

نگینی اظهار داشت: تیم ملی کاراته با 12 ملی پوش آقا همرا با 8 کاراته کار بانو اعزام می شوند البته در مجموع کاروان تیم ملی کاراته با 23 نفر راهی مسابقات المپیک 2013 بلغارستان می شوند انجمن کاراته ناشنوایان ایران طبق استانداردهای المپیک ورزشکار به مسابقات اعزام می کند.
رویس انجمن تصریح کرد: انجمن کاراته ناشنوا در بخش پیوند اعضا و بیماران خاص برنامه خاص و مشخص ندارد و برنامه های مربوط به ورزشکاران این حوزه تاکنون از سوی انجمن کاراته طراحی و تدوین نشده است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.