نمایندگان ملایر از موقوفه درمانی سیف الدوله ملایر بازدید کردند

نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از بخش درمانی موقوفه شادوران سیف الدوله و مدارس موقوفه این شهرستان بازدید کردند.
يکشنبه، 8 بهمن 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نمایندگان ملایر از موقوفه درمانی سیف الدوله ملایر بازدید کردند

ویرایش عکحس مرداد 99

نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از بخش درمانی موقوفه شادوران سیف الدوله و مدارس موقوفه این شهرستان بازدید کردند.


به گزارش راسخون، نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از بخش درمانی سیف الدوله در بیمارستان امام حسین(علیه السلام) این شهر بازدید و از نزدیک در جریان روند کار قرار گرفتند.

نمایندگان مردم ملایر در مجلس پس از عیادت از بیماران بستری در این بخش، سوالاتی را در خصوص نحوه خدمات دهی پرستاران و پزشکان و رضایت مندی مردم مطرح کردند.

استخر سیفیه، خوابگاه دانشجویی حضرت خدیجه(سلام الله علیها)، مدرسه نمونه سیفیه، مدارس ابتدایی، راهنمایی و قرآنی فخریه از دیگر مکان هایی موقوفه ای بود که مورد بازدید نمایندگان قرار گرفت.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه ملایر در این بازدید گفت: شادروان سیف الدوله یکی از بزرگترین واقفان ملایری است که وقف های مهمی را در زمینه های درمانی، آموزشی و فرهنگی به ثبت رسانده است.

حجت الاسلام رضا زین العابدینی افزود: بخش درمانی سیف الدوله با 69 تخت و کلیه امکانات و تجهیزات با یک میلیارد و 850 میلیون ریال همزمان با هفته وقف در سال جاری به بهره برداری رسید.

وی بیان داشت: طبق بازدیدها و بررسی های انجام شده، خدمات ارایه شده در بخش درمانی سیف الدوله به بیماران نیازمند و سایر افراد، رضایت بخش است و درآمد این موقوفه تنها در راستای اجرای نیت واقف هزینه می شود.

وی تصریح کرد: امکانات و تجهیزات فضاهای آموزشی مدارس موقوفه ملایر نیز مورد رضایت نمایندگان قرار گرفت که تاکنون از محل درآمد موقوفات برای تجهیز این مدارس اعتباراتی هزینه شده است.

زین العابدینی ادامه داد: خوابگاه دانشجویی حضرت خدیجه(سلام الله علیها) از محل درآمد موقوفات ملایر در 60 واحد با ظرفیت 700 نفر احداث شد و در اختیار دانشجویان دختر دانشگاه ملایر قرار گرفت.

وی استخر سیفیه ملایر را نیز یکی از پروژه های مهم عمرانی اوقاف و امور خیریه دانست و گفت: این استخر با 36 میلیارد ریال اعتبار از محل درآمد موقوفه شادروان سیف الدولهدر زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع همراه با کلیه امکانات احداث و در سال جاری به بهره برداری رسید.

بر اساس آمارهای موجود 63.5 درصد از اراضی کشاورزی و قابل استفاده شهرستان ملایر موقوفه است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.