مایلی‌کهن: بیشتر از پرسپولیس به سه امتیاز نیاز داریم

محمد مایلی‌کهن معتقد است تیمش بیشتر از پرسپولیس به سه امتیاز دیدار چهارشنبه نیاز دارد.
سه‌شنبه، 24 بهمن 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مایلی‌کهن: بیشتر از پرسپولیس به سه امتیاز نیاز داریم

محمد مایلی‌کهن معتقد است تیمش بیشتر از پرسپولیس به سه امتیاز دیدار چهارشنبه نیاز دارد.

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، سرمربی تیم فوتبال گهر دورود در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس اظهار کرد: بازی سختی با تیم پرسپولیس داریم. امتیاز این بازی می تواند به ما کمک کند تا امیدوارانه تر در لیگ برتر به کارمان ادامه دهیم.

وی ادامه داد: ما بیشتر از پرسپولیس به 3 امتیاز بازی احتیاج داریم. چون آنها در جام حذفی هم حضور دارند با این حال مثل همیشه مردانه و به دور از حاشیه کارمان را انجام می دهیم.

مایلی‌کهن درباره غایبان گهر مقابل پرسپولیس، گفت: ساشا سه هفته است که مصدوم است و به این بازی نمی رسد. خرسندی نیا دیگر بازیکن ما هم در بازی با صبا 3 اخطاره شد و به همین خاطر مقابل پرسپولیس حضور ندارد.

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود درباره برگزاری هر دو بازی رفت و برگشت تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، گفت: من در بازی رفت سرمربی گهر نبودم اما الان تیم ما مهمان است و طبیعتا باید در آزادی به زمین برود.

وی درباره تاثیر اعتراض تیم‌ها به داوری در عملکرد داوران هم گفت: من هم این موضوع را قبول دارم که اعتراض تیم‌ها در کار داور تاثیرگذار است. متاسفانه در فوتبال با افرادی که بیشتر جنجال و شلوغ می‌کنند و نسبت به داوران معترض هستند، برخوردی صورت نمی‌گیرد. با این حال ما سعی کردیم رویه خودمان را ادامه دهیم.

مایلی کهن گفت: اشتباهات داوری در بازی‌های قبل به ضرر ما بوده ولی اعتراضی نکرده‌ایم. خدا را شکر می‌کنم که عزیزان لرستانی فرهنگ غنی خود را به نمایش گذاشتند و شهر دورود را به مهد فرهنگ ورزش ایران تبدیل کردند. این چیزی است که شما نمی‌توانید با میلیاردها تومان عوض کنید. تیم ما دنبال پیروزی با هر وسیله ای نیست.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.