فنایی با رد شایعه استعفایش از کمیته داوران: من سیبل نیستم!

محمد فنایی شایعه استعفایش از کمیته داوران فدراسیون فوتبال را رد کرد.
سه‌شنبه، 24 بهمن 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فنایی با رد شایعه استعفایش از کمیته داوران: من سیبل نیستم!

محمد فنایی شایعه استعفایش از کمیته داوران فدراسیون فوتبال را رد کرد.

به گزارش راسخون، محمد فنایی با رد شایعه استعفایش از کمیته داوران فدراسیون فوتبال، به ایسنا، گفت: نمی‌دانم چه کسی و با چه منظوری چنین خبری را منتشر کرده است؟! من اصلا استعفا ندادم! یک زمانی در این باره صحبت شد که آن هم رسمی نبود اما بعدا فدراسیون صحبت کرد و خواست تا به کارمان ادامه دهیم.

وی افزود: در مذاکراتی که با رییس کمیته داوران داشتیم، قرار بود بنده به همراه مسعود مرادی و صدرالدین موسوی درباره یکسری مشکلات صحبت کنیم. حالا اگر مشکلات پابرجا می‌ماند و توافقی بین ما حاصل نمی‌شد، شاید آن موقع البته به صورت مکتوب و رسمی استعفا می‌دادم اما الان به هیچ وجه استعفا ندادم.

فنایی در واکنش به اینکه حتی به صورت شفاهی هم مثلا نگفته‌اید که دیگر با کمیته داوران همکاری نمی‌کنید، تصریح کرد: خیر اصلا چنین چیزی نبوده و من حتی شفاهی هم حرفی درباره کناره‌گیری‌ام از کمیته داوران نزدم.

این عضو کمیته داوران در پاسخ به این سوال که مسعود مرادی دیگر عضو کمیته که خبر استعفای او هم منتشر شده مدعی بود، بهتر است فنایی در این باره صحبت کند، گفت: مگر من سیبل هستم؟ من سخنگوی هیچ گروه یا تشکیلاتی نیستم و فقط درباره خودم می‌توانم صحبت کنم. من اطلاعی از اینکه آنها استعفا داده‌اند یا خیر ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که مشکلات میان شما و کمیته داوران چیست، اظهار کرد: بهتر است اول صحبت‌ها را انجام دهیم، آن وقت اگر حل نشد و ادامه همکاری هم میسر نبود، می‌توانیم درباره مشکلات صحبت کنیم. ضمن اینکه برای شخصیت من هم خوب نیست که یکبار استعفا بدهم یک بار هم برگردم. من هر وقت تصمیم به استعفا بگیریم، به صورت مکتوب و رسمی این کار را انجام خواهم داد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.