امام جمعه اصفهان:

مردم تظاهر به ولایتمداری افراد را به خوبی می‌فهمند| معیار تبعیت از ولایت عمل است

امام جمعه اصفهان گفت: مردم تظاهر به ولایتمداری افراد را به خوبی می‌فهمند و به روشنی درک می‌کنند.
جمعه، 4 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مردم تظاهر به ولایتمداری افراد را به خوبی می‌فهمند| معیار تبعیت از ولایت عمل است

 ویرایش عکس دی ماه 98

امام جمعه اصفهان گفت: مردم تظاهر به ولایتمداری افراد را به خوبی می‌فهمند و به روشنی درک می‌کنند.

به گزارش راسخون به نقل از فارس از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به حملات جدید تروریست‌ها و قتل عام زنان و کودکان در کشور سوریه اظهار داشت: بسیار روشن است که این تروریست‌ها از سوی کشورهای غربی و عربی به ویژه عربستان و قطر حمایت می‌شوند و آنها نمی‌خواهند سوریه رنگ آرامش ببیند.

وی همچنین با اشاره به گرانی‌ها و کمبود برخی مواد غذایی در بازار افزود: برخی با احتکار مواد غذایی از وضعیت به وجود آمده، سوء استفاده می‌کنند تا با کمبود آن در بازار، گران‌فروشی کنند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: روایت‌های متعددی از پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) پیرامون احتکار وارد شده که بر اساس سخن این بزرگان، احتکار کنندگان کالاها و اجناس ضروری مردم باید بدانند که خائن به اسلام و کشور هستند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی از بابت برنج در بازار نداریم.

طباطبایی نژاد همچنین با اشاره به رعایت حقوق مصرف کنندگان گفت: در چنین شرایطی باید به کمک نیازمندان بشتابیم و به مستضعفان تا جایی که امکان دارد، کمک کنیم تا از برکت خداوند محروم نشویم.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه معیار سنجش تبعیت از ولایت در مردم عمل آن‌هاست و نه گفتار بیان کرد: این موضوع همانند دین‌داری در عمل است و نباید در این ولایی بودن به مردم دروغ گفت، چرا که یکی از مضرات زبان است.

امام جمعه اصفهان یادآور کرد: مردم باید خودشان تشخیص دهند که چه کسانی پیرو رهبری و ولایت هستند و چه کسانی تنها تظاهر به ولایتمداری می‌کنند.

/111/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.