دوره دانش افزایی حوزه های علمیه کشور در یزد برگزار شد

پنجمین دوره دانش افزایی معاونین تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور در یزد برگزار شد.
چهارشنبه، 28 فروردين 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دوره دانش افزایی حوزه های علمیه کشور در یزد برگزار شد

پنجمین دوره دانش افزایی معاونین تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور در یزد برگزار شد.
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده استاندار یزد 27 فروردین ماه در پنجمین دوره دانش افزایی معاونین تهذیب حوزه های علمیه مراکز استان های کشور به فرمایشات حضرت امام(ره) اشاره کرد و نکاتی از سخنان گهر بار ایشان در تشریح جایگاه روحانیت را یادآور شد.
وی با بیان اینکه رژیم طاغوتی پهلوی با ارائه مجوزهای رسمی اقدام به ترویج فساد و فحشا می کرد، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی با تلاش ویژه روحانیت همواره با فساد و فحشا مبارزه و مقابله کرده است.
حضور ده ها میلیونی مردم در اماکن مقدسه بخصوص در مسجد مقدس جمکران، احیای فرهنگ نماز در پادگانها، دانشگاه ها و ... ، احیای فرهنگ وقف ، اصلاح برنامه های تلویزیونی و احیای برنامه های قرآن آموزی از جمله مواردی بود که فلاح زاده در تبیین دستاوردهای مذهبی و معنوی انقلاب اسلامی، به آن اشاره کرد.
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود به بیان برخی از آسیب های اجتماعی و فرهنگی پرداخت و افزود: روحانیت نقش بسیار مهمی در پیشگیری از این آسیب ها داشته و دارد.
استاندار گفت: اجرای برنامه های تربیتی واخلاقی در حین تحصیل و پس از آن، نظارت و برخورد با روحانی نمایان، حمایت از اصل انقلاب در داخل و خارج از کشور، حل مشکلات مالی طلاب از جمله مهمترین راهکار های موفقیت بیشتر روحانیون در جامعه و تاثیر گزاری بیشتر آنان خواهد بود.
فلاح زاده در بخش دیگر سخنان خود به تشریح دستاوردها و پتانسیل های استان یزد پرداخت.
پیشینه فرهنگی استان با معرفی علمای برجسته، کسب 19 سال رتبه اول کنکور سراسری، رتبه اول تولید کاشی و سرامیک در کشور، تولید 300 نوع کالای متنوع در حوزه تولیدات ، کاهش چشمگیر درصد طلاق، فعالیت قابل توجه در حوزه عفاف و حجاب و اقدامات بسیار خوب در حوزه اقتصاد و زیرساختی از مواردی بود که مورد اشاره استاندار قرار گرفت.
/7432/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.