انتشار سخنرانی‌های ۳۳ ساله حجت‌الاسلام قرائتی با تفکیک موضوعی

مدیر مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی از تهیه و انتشار سخنرانی‌های ۳۳ ساله حجت‌الاسلام قرائتی با تفکیک موضوع خبر داد.
شنبه، 4 آبان 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
انتشار سخنرانی‌های ۳۳ ساله حجت‌الاسلام قرائتی با تفکیک موضوعی

 ویرایش عکس دی ماه 98

مدیر مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی از تهیه و انتشار سخنرانی‌های ۳۳ ساله حجت‌الاسلام قرائتی با تفکیک موضوع خبر داد.
 
به گزارش راسخون، حجت‌الاسلام «محمد موحدی‌نژاد» مدیر مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص فعالیت‌های این مؤسسه گفت: مؤسسه ترویج با طراحی 10 نوع فعالیت، بیش از 3 میلیون دانش‌آموز را تحت پوشش قرار داده است. همچنین این مؤسسه مجوز خود را از وزارت ارشاد گرفته، اما نمی‌دانم چرا حمایت چندانی از ما نمی‌شود و سؤال اینجاست آیا مؤسسه‌ای در کشور وجود دارد که 3 میلیون دانش‌آموز تحت پوشش آن باشد؟
 
وی در خصوص حمایت از این مؤسسه گفت: حمایت خاص و ثابتی از مؤسسه ترویج نمی‌شود، البته برخی افراد و نهادها کمک‌هایی می‌کنند، اما چون این کمک‌ها ثابت نیستند، نمی‌توان بر روی آنها برنامه‌ریزی کرد، البته از آنجایی که خداوند قول داده اینگونه برنامه‌ها را خود درست می‌کند، ما هم هیچگاه دست خالی نمانده‌ایم.
 
موحدی‌نژاد با بیان اینکه مؤسسه ترویج 10 نوع فعالیت را در دستور کار دارد، گفت: برنامه‌های ما شامل؛ برگزاری مسابقات هفتگی درس‌هایی از قرآن، تحقیق و پژوهش مقالات قرآنی، خلاصه‌نویسی ماه رمضان، مسابقات کتابخوانی به صورت اینترنتی، مسابقه پیامکی، برنامه انس با قرآن، مهارت‌آموزی معلمان و برنامه روشنگر است که طی آن دانش‌آموزان سؤالات خود را مطرح و حجت‌الاسلام قرائتی به آنها پاسخ می‌دهد. همچنین برنامه خاطرات قرآنی دانش‌آموزان، یکی دیگر از کارهای مؤسسه ترویج است.
 
مدیر مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی از تهیه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام قرائتی با تفکیک موضوع خبر داد و گفت: یکی از آثار جدید مؤسسه، تهیه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام قرائتی با تفکیک موضوع است که طی آن این اثر با 17 موضوع آماده شده است.
 
موحدی‌نژاد از حضور 2 میلیون و 750 هزار دانش‌آموز در مسابقات هفتگی درس‌هایی از قرآن امسال خبر داد و گفت: سال گذشته تعداد 3 میلیون دانش‌آموز تحت پوشش مسابقات هفتگی درس‌هایی از قرآن بودند، اما امسال به دلیل اینکه سال اول راهنمایی به مقطع ابتدایی پیوست، این تعداد به 2 میلیون و 750 هزار نفر کاهش یافت.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.