پنج وقف جدید طی آبان ماه جاری در دفتر مشاوره وقف خراسان رضوی به ثبت رسید

مسئول دفتر مشاوره وقف اداره اوقاف خراسان رضوی از ثبت پنج وقف جدید در آبان ماه سال جاری در دفتر مشاوره وقف خبر داد.
چهارشنبه، 13 آذر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پنج وقف جدید طی آبان ماه جاری در دفتر مشاوره وقف خراسان رضوی به ثبت رسید

مسئول دفتر مشاوره وقف اداره اوقاف خراسان رضوی از ثبت پنج وقف جدید در آبان ماه سال جاری در دفتر مشاوره وقف خبر داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی، حجت الاسلام جمال ایزدی در خصوص وقف های جدید در آبان ماه بیان داشت : آبان ماه سال جاری، پنج وقف جدید به ارزش ریالی 104 میلیارد و 950 میلیون ریال در دفتر مشاوره وقف به ثبت رسیده است.
 
وی گفت : بیشترین وقف با ارزش ریالی 100 میلیارد ریال توسط واقف خیر اندیشی که خواست نامش ذکر نشود، سهم مشاع از شامل یک باب کاروانسرا، ده دربن دکان، چند واحد مهمانپذیرو دو قطعه زمین در شهرستان قوچان با نیت احداث مکان اداری و تجاری در آبانماه به ثبت رسید.
 
ایزدی در خصوص سایر موقوفات جدید ثبت شده طی یک ماه در دفتر مشاوره وقف افزود : چهار وقف از پنج وقف جدید ثبت شده در این دفتر، با نیت احداث اماکن فرهنگی مذهبی( مسجد ، حسینیه و ...) صورت گرفته است.
 
وی در ادامه اظهار داشت : واقفان خیر اندیش سید جعفر جعفری یک قطعه زمین به مساحت 600 متر مربع واقع در بلوار توس مشهد به ارزش ریالی یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال بانیت ساخت مسجدی به نام موسی بن جعفر(ع)، سیده صدری حسینی، اعیان یک قطعه زمین به مساحت 400 متر مربع واقع در روستای کلاته برفی (جاده آرامگاه فردوسی) به ارزش ریالی یک و نیم میلیارد ریال با نیت امورات اماکن فرهنگی مذهبی(مسجد و حسینیه) و حسین عطاریانی منافع و اعیان یک باب منزل مسکونی واقع در خیابان شهید بهشتی مشهد به ارزش ریالی یک میلیارد و 350 میلیون ریال با نیت امورات اماکن فرهنگی مذهبی جهت توسعه مسجد حضرت علی اصغر(ع) به ثبت رساندند.
 
مسئول دفتر مشاوره وقف در پایان گفت : واقف خیر اندیش نیشابوری، شیخ محمد خورشاهی یک قطعه زمین به مساحت 495 متر مربع در روستای ریگی بخش عشق آباد شهرستان نیشابور به ارزش ریالی 300 میلیون ریال با نیت احداث اماکن فرهنگی مذهبی(مسجد و حسینیه و ...) در دفتر مشاوره وقف ثبت کرد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما