اساتید اخلاق حوزه در اصفهان گردهم می‌آیند

مدیر دفتر تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه از برگزاری پنجمین گردهمایی اساتید اخلاق معاونت تهذیب حوزه طی سه روز در اصفهان خبر داد.
دوشنبه، 5 اسفند 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اساتید اخلاق حوزه در اصفهان گردهم می‌آیند

مدیر دفتر تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه از برگزاری پنجمین گردهمایی اساتید اخلاق معاونت تهذیب حوزه طی سه روز در اصفهان خبر داد.


به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)حجت‌الاسلام اکبری، مدیر دفتر تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور بیان کرد: معاونت تهذیب برنامه‌های مختلفی را برای طلاب برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند؛ یکی از برنامه‌هایی که در راستای اهداف و سیاست‌های کلی معاونت تهذیب برگزار خواهد شد، پنجمین نشست هم افزایی اساتید اخلاق حوزه است.
وی با اشاره به برگزاری پنجمین نشست اساتید اخلاق حوزه ادامه داد: اساتید اخلاق معاونت تهذیب حوزه 7 اسفندماه در اصفهان گرد هم می‌آیند تا در موضوعات مختلف اخلاقی به بحث و تبادل نظر با یکدیگر بپردازند.


مدیر دفتر تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور عنوان کرد: ایجاد وحدت رویه در بین اساتید اخلاق نسبت به تبیین موضوعات اخلاقی، اولویت بندی موضوعات مورد نیاز، جلوگیری از برخی از اقدامات موازی، استفاده ازصاحبنظران و کارشناسان عرصه اخلاق و تربیت جهت دانش افزایی از جمله دیگر اهداف برگزاری سلسله نشست‌های اساتید اخلاق معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه است.
وی با اشاره به این که این سلسله نشست‌ها از ابتدای سال جاری آغاز شده و با توجه به استقبالی که شده ادامه خواهد داشت اظهار کرد: اولین نشست از این سلسه نشست‌های اخلاقی با موضوع بررسی «سیره تربیتی آیت‌الله العظمی بهجت» در قم برگزار شد.


حجت‌الاسلام اکبری بررسی سیره تربیتی امام خمینی(ره)، بررسی رابطه عرفان عملی و تربیت اخلاقی و آسیب‌شناسی سفرهای اساتید اخلاق به استان‌ها با حضور آیت‌الله استادی را از دیگر موضوعات این سلسه نشست‌ها عنوان کرد.
مدیر دفتر تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان این مطلب که این گردهمایی از هفتم اسفندماه به مدت سه روز برگزارخواهد شد، ابراز کرد: در این نشست موضوعات متنوعی از جمله آسیب‌های اخلاق و راهکارهای آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی بیان کرد: دیدار با علمای استان اصفهان، از جمله آیت‌الله العظمی مظاهری، آیت‌الله طباطبایی و آیت‌الله ناصری، زیارت تحت فولاد و حضور در نماز جمعه از جمله برنامه‌های دیگر اساتید اخلاق در اصفهان خواهد بود.
 

7432



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط