«جابربن حیان» جایگزین «عبور از مه» در شبکه قرآن می‌شود

سریال تلویزیونی «جابربن حیان» از جمعه، 9 اسفندماه جایگزین سریال «عبور از مه» در شبکه قرآن و معارف سیما می‌شود.
چهارشنبه، 7 اسفند 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
«جابربن حیان» جایگزین «عبور از مه» در شبکه قرآن می‌شود

سریال تلویزیونی «جابربن حیان» از جمعه، 9 اسفندماه جایگزین سریال «عبور از مه» در شبکه قرآن و معارف سیما می‌شود.


به گزارش راسخون به نقل ازخبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پخش سریال تلویزیونی «عبور از مه» پنجشنبه، هشتم اسفندماه در شبکه قرآن و معارف سیما به پایان می‌رسد که با پایان یافتن پخش این سریال تلویزیونی، سریال «جابربن حیان» از جمعه، 9 اسفندماه جایگزین این سریال تلویزیونی در این شبکه می‌شود.


بر اساس این گزارش، داستان سریال تلویزیونی «جابربن حیان» درباره زندگی جابربن حیان یکی از شاگردان بزرگ امام جعفر صادق(ع) است که گوشه‌هایی از زندگی پرفراز و نشیب این دانشمند را به تصویر می‌کشد.
حاشیه روایت داستان «جابربن حیان» قصه عشق راهزنی به نام زبیر به دختری به اسم دلفا را روایت می‌کند که کشمکش‌های داستانی و جذابیت‌های کار را بیشتر می‌کند.

 

حسن جوهرچی، عنایت بخشی، عنایت شفیعی، انوشیروان ارجمند، سودابه بیضایی، علی رام‌نورانی، کاظم افرندنیا، حسین توشه، حسن اسدی، صدرالدین حجازی، علی جاویدفر، عزیز هنرآموز، رحیم عرب‌امینی، سعید عرب، بابک والی و اکبر عبدی از بازیگرانی هستند که در این سریال تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.


یادآور می‌شود، پخش سریال تلویزیونی «جابربن حیان» از جمعه، 9 اسفندماه ساعت 13 در شبکه قرآن و معارف سیما آغاز می‌شود و هر روز در همین ساعت پخش خواهد شد.
ابراهیم علی برزی (نویسنده فیلمنامه)، فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، حسن کاشانی (مدیر تولید) و هادی افشار (صدابردار) سریال "جابربن حیان" هستند.

7432



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.