قرآن بهترین پناهگاه برای نسل جوان در مقابل جنگ نرم است

امام جمعه گناباد گفت : قرآن در این دوره آخرالزمان بهترین پناهگاه در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی غرب برای همگان به‌ویژه نسل جوان ما است.
پنجشنبه، 4 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
قرآن بهترین پناهگاه برای نسل جوان در مقابل جنگ نرم است

ویرایش عکس آذرماه 98

امام جمعه گناباد گفت : قرآن در این دوره آخرالزمان بهترین پناهگاه در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی غرب برای همگان به‌ویژه نسل جوان ما است.

به گزارش راسخون، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب در حاشیه مراسم افتتاحیه ششمین دوره آموزش‌های تخصصی علوم قرآنی مراکز عالی تربیت مدرس و استاد قرآن کریم موسسه فرهنگی قرآن و عترت ثامن‌الائمه(علیه السلام) مهد بهلول گناباد در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، افزود : اگر فرهنگ تلاوت قرآن، آشنایی با پیام‌ها و عمل به آیات شریف و زندگی‌ساز قرآن را در این سال اقتصاد و فرهنگ محقق کنیم در حقیقت بزرگترین موفقیت‌ها را خواهیم داشت.
 
وی اظهار داشت : قرآن در حقیقت یک منبع خیر و کوثر عظیمی است که به ضمیمه رهنمودهای اهل‌بیت(علیه السلام) می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای دنیوی و اخروی جامعه باشد.
 
امام جمعه گناباد اضافه کرد : پروردگار متعال هم علاوه بر دعوت به تلاوت قرآن به تدبر در آن دعوت کرده و هم پیامبر عظیم‌الشان اسلام و اهل‌بیت(علیه السلام) یکی از بهترین عبادت‌ها را تلاوت قرآن، آشنایی، انس و عمل به آن دانسته‌اند و امام راحل هم در اول وصیت‌نامه خود بحث توجه مردم به قرآن و اهل‌بیت(علیه السلام) را مطرح کرده‌اند.
 
صادقی‌نسب ادامه داد : مقام معظم رهبری نیز به‌طور دائم از جامعه و مردم به‌خصوص نسل جوان جامعه می‌خواهد که توجه خاصی به قرآن داشته باشند.
 
وی بیان کرد: بنابراین جوانان و نوجوانان که بیشتر در معرض خطر فتنه‌های آخرالزمان قرار دارند باید توجه بیشتری به قرآن و انس با داشته باشند و در کلاس‌های قرآنی شرکت کنند که هم بر اطلاعات اسلامی و معرفت‌شان افزوده شود و هم برای ارتقای اخلاق آنها و اسلامی شدن جامعه ما زمینه‌ای باشد که همه ما ان‌شاءالله بتوانیم فرهنگ قرآنی و اهل‌بیت(علیه السلام) را در جامعه پیاده کنیم.
 
امام جمعه گناباد از همه دست‌اندرکارن و خدمتگزارانی که در این عرصه وارد شده‌اند از جمله اداره اوقاف و امور خیریه و سایر خدمتگزاران به اهل‌بیت(علیهم السلام) که با همکاری در جلسات قرآن، برگزاری محفل انس با قرآن، آموزش کلاس‌های طرح تربیت حافظان قرآن، مسابقات قرآنی همواره تلاش می‌کنند قدردانی و آرزوی موفقیت کرد.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما