برای نخستین بار در کشور تفسیر قرآن ویژه تلفن همراه تولید شد

برای نخستین بار در کشور متون مربوط به تفسیرهای موضوعی و کاربردی قرآن ویژه پنج گروه نوجوان، جوان، زنان، مردان و خانواده توسط موسسه قرآنی تفسیر جوان تولید شده است.
چهارشنبه، 5 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برای نخستین بار در کشور تفسیر قرآن ویژه تلفن همراه تولید شد
راسخون: رییس گروه موسسات قرآنی تفسیر جوان از تولید نرم افزارهای تفسیر قرآن کریم همراه با متن کامل ویژه تلفن همراه توسط این موسسه خبر داد.
بنابر این گزارش به نقل از ایرنا محمد بیستونی" اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور متون مربوط به تفسیرهای موضوعی و کاربردی قرآن ویژه پنج گروه نوجوان، جوان، زنان، مردان و خانواده توسط موسسه قرآنی تفسیر جوان تولید شده است.
وی تصریح کرد: اولین نسخه از این نرم افزار با عنوان "لغت شناسی و مفاهیم قرآن کریم یا طرح حفظ لغات و مفاهیم قرآن" ویژه تلفن همراه تولید شده که به تدریج در اختیار علاقه مندان جامعه قرآنی قرار می گیرد.
بیستونی یادآورشد: تفسیر 30 جلدی نوجوان به ضمیمه فهرست واره، تفسیر 30 جلدی جوان به ضمیمه فهرست واره، تفسیر دو جلدی زنان، تفسیر دو جلدی خانواده و تفسیر دو جلدی مردان در قطع وزیری از دیگر تفاسیری است که در قالب نرم افزار ویژه تلفن همراه توسط موسسه قرآنی تفسیر جوان تولید شده است.
وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نرم افزار می توانند به نشانی اینترنتی www.tafsirejavan.com مراجعه کرده و یا با مرکز فناوری اطلاعات موسسه قرآنی تفسیر جوان تماس بگیرند.

/1002

منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم :
news@rasekhoon.net

جذب خبرنگار افتخاری


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.