سخنگوی باشگاه استقلال :

در مورد بخشش جرائم بازیکنان چیزی مطرح نشده است / حل مشکل مسدود بودن حساب‌های استقلال

افجه‌ای گفت: بدون شک مشکل مسدود بودن حساب‌های استقلال را حل کرده‌ایم و از این به بعد باشگاه استقلال می‌تواند دریافتی و پرداختی داشته باشد.
يکشنبه، 18 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
در مورد بخشش جرائم بازیکنان چیزی مطرح نشده است / حل مشکل مسدود بودن حساب‌های استقلال

افجه‌ای گفت: بدون شک مشکل مسدود بودن حساب‌های استقلال را حل کرده‌ایم و از این به بعد باشگاه استقلال می‌تواند دریافتی و پرداختی داشته باشد.
 
به گزارش راسخون به نقل از سعیدرضا افجه‌ای در خصوص مسائل مطرح شده در جلسه هیأت مدیره این باشگاه به باشگاه خبرنگاران گفت: این نشست به هدف بررسی مشکلات باشگاه استقلال برگزار شده است و بدون شک در این نشست مسائل و مشکلات باشگاه حل می‌شود.
 
سخنگوی باشگاه استقلال تهران در ادامه افزود: هواداران نگران نباشند ما تقریباً تیم سال آینده را بسته‌ایم و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته‌ایم.
 
افجه‌ای در خصوص مسدود بودن حساب‌ها هم تصریح کرد: ما مشکل مسدود بودن حساب‌ها را برطرف کرده‌ایم و قرار است از این به بعد پرداختی داشته باشیم و هیچ‌گونه مشکلی نداریم و به بزودی این موضوع را رسانه‌ای خواهیم کرد.
 
سخنگوی باشگاه استقلال با اشاره به اینکه مصوبه‌های مطرح شده به کجا رسیده است، عنوان کرد: یک بحثی که در جلسه امروز عنوان شده پیگیری مصوبه‌های هفته گذشته است که ما این مصوبه‌ها را پیگیری می‌کنیم و صادق حسنوند را به کمیته انضباطی اضافه کردیم که به این کمیته کمک کند.
 
وی با اشاره به تأسیس آکادمی فوتبال گفت: سه نفر به نام‌های صادق‌پور، معینی و نثاری را به عنوان مسئولان پی‌گیری آکادمی فوتبال اعلام کرده‌ایم که فوتبال پایه را  تأسیس، برنامه‌ریزی و سازماندهی کرده و به فوتبال پایه کمک کنند.
 
افجه‌ای در خصوص پرداختی‌ها و دریافتی‌های باشگاه استقلال هم گفت: ما بین پرداختی‌ها و دریافتی‌های مالی گذشته تعاملات بوجود آورده‌ایم. بخشی از طلب گذشته بازیکنان و پرداختی بازیکنان در فصل آینده از هم‌اکنون پرداخت می‌شود.
 
سخنگوی باشگاه استقلال با بیان اینکه آیا جرائم فصل گذشته بازیکنان استقلال بخشیده شده یا نه؟ افزود: هیچ‌گونه صحبتی در مورد بخشش جرائم بازیکنان در فصل گذشته مطرح نشده است.
 
وی در مورد  کمیته‌ فنی هم خاطرنشان کرد: قرار نیست در استقلال کمیته فنی تشکیل شود و این مسئله نیز در جلسه به طرح گذاشته شده بود که انجام این موضوع تحقق نیافت.
 
افجه‌ای با اشاره به موفقیت‌ اخیر تیم ملی والیبال کشورمان اذعان کرد:‌ پیروزی تیم ملی والیبال دست‌ آورد بزرگی در ورزش ایران بود که به مردم ایران حس غرور آفرین زیادی هدیه کرد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.