در ایران رئال مادرید و کورینتیانس نداریم اما عشق و علاقه داریم

کی‌روش : در جام جهانی پرستیژ و غرور فوتبال ایران را حفظ کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است با اعتماد هواداران تیم ملی پرستیژ و غرور فوتبال ایران در جام جهانی حفظ شد.
شنبه، 7 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کی‌روش : در جام جهانی پرستیژ و غرور فوتبال ایران را حفظ کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است با اعتماد هواداران تیم ملی پرستیژ و غرور فوتبال ایران در جام جهانی حفظ شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، کارلوس کی‌روش پس از حضور در ایران به سخنرانی پرداخت و ابتدا با عرض خسته نباشید به اعضای تیم ملی عنوان کرد: خدمت وزیر ورزش و جوانان که به عنوان نماینده دولت به استقبال تیم ملی فوتبال آمده اند، سلام عرض می‌کنم. همچنین خدمت مسئولان فدراسیون فوتبال، مسئولان سازمان لیگ و خصوصا اعضای خانواده بازیکنان تیم ملی که به استقبال آمده‌اند و البته نمایندگان رسانه‌ها و هواداران فوتبال ایران که برای استقبال از ما به فرودگاه آمده‌اند، سلام می کنم.
 
وی با بیان اینکه از وزیر ورزش و جوانان تشکر ویژه‌ای دارد، افزود: وزیر ورزش به عنوان نماینده دولت برای خوشامدگویی زحمت کشید و به فرودگاه آمد. از جانب تک تک بازیکنان و همه اعضای تیم ملی از تمام استقبال کنندگان تشکر می‌کنم و باید بگویم حمایت‌های هواداران بود که باعث شد پرستیژ و غرور فوتبال ایران حفظ شود.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بنا بر تجربه‌ای که از سالیان دراز در فوتبال دارم باید بگویم ما در ایران رئال مادرید و کورینتیانس نداریم اما عشق و علاقه در ایران وجود دارد که توانستیم این‌گونه در جام جهانی ظاهر شویم.
 
کی‌روش در پایان خاطر نشان کرد: تنها باید از بازیکنان تیم ملی که در جام جهانی حضور داشتند تشکر کنم و علاوه بر آنها تشکر ویژه‌ای از بازیکنانی دارم که در طول این راه سخت با ما همراه بودند و در مقدماتی جام جهانی و اردوها حضور داشتند اما با ما به برزیل نیامدند. خیلی ممنون.
 
برای دیدن همه اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.